Jump to content

Battlefield 2


FireFighter

Battlefield 2   

84 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij Battlefield 2?

    • Ja
      58
    • Nee
      14
    • Nee, maar misschien koop ik het nog wel.
      10
    • Wat is Battlefield?
      1
    • Geen mening
      1
  2. 2. Wat vind jij van battlefield?

    • Beste game ooit!
      10
    • Goeie game!
      51
    • Gaat wel...
      8
    • Heb ik hiervoor mijn geld uitgegeven?!
      3
    • Wat een rotzooi...!
      3
    • Wat is battlefield?
      2
    • Geen mening
      7


Recommended Posts

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    123

  • Nemean^inf

    84

  • commando

    58

  • Honkbal95

    25

Voor degenen die nog een clan zoeken voor bf2 ...

U hebt er een gevonden.

Hier vind je de site

En hier Het forum

Ik en Thegodfather91 hebben de clan opgericht.

Er zijn nog geen leden maar als jij niet joint dan gaan anderen het ook niet doen. ;)

En alles is nog in opbouw maar dat komt zeker en vast goed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

BF 2. Vet spel. Ik heb de Complete collection. Alleen ik wil die booster packs ook kunnen gebuiken. En als ik op de knop Register Booster Pack klik en ik voer de code en mijn naam in, dan voer ik mijn EA acc naam en WW in. dan gaat hij naar een error pagina.

Link to comment
Delen op andere websites

Is een veel voorkomende fout. Bij mij werkte het door in te loggen, die codes in te voeren, op volgende klikken, pagina terug, wachtwoord vergeten, e-mail invoeren en toen was ik er doorheen. Niet dat die booster packs erg interessant zijn verder, niemand speelt er ooit multiplay mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedere keer als ik online kom laad hij alles. Zie ik een paar seconden de map waarin je je kit moet kiezen. Dan wordt ik eruit geknikkerd en zegt hij iets met Punkbuster. Ik heb er van gehord en gelezen maar weet echt niet wat het is. Weet iemand hier iets vanaf?

Link to comment
Delen op andere websites

Iedere keer als ik online kom laad hij alles. Zie ik een paar seconden de map waarin je je kit moet kiezen. Dan wordt ik eruit geknikkerd en zegt hij iets met Punkbuster. Ik heb er van gehord en gelezen maar weet echt niet wat het is. Weet iemand hier iets vanaf?

punkbuster update (is voor cheating) hellaas houd het niet alles tegen

en voor die boosterpack kan je ook een mailtje naar ea sturen , bij mij was toen

dat de er ( users naam ) default ) in de wegstond omdat het om je gaming naam vraagt

en die naam (default) als eerst vaak komt niet verder scant

die booster pack wil je soldaaten naam weten enzzzz voordat toegang code en maps aanmeld in je bf2

de mappen zelf zijn goed alleen jammer dat er nog weinig goeie host rooms er nog voor zijn

zoek ook dan nog maar naar deze map word ook vaak gebruik in vele bf2 hosting games

BF2_Highway_Tampa en erkend door ea

Bewerkt: door Medal_Crusader
Link to comment
Delen op andere websites

BF 2. Vet spel. Ik heb de Complete collection. Alleen ik wil die booster packs ook kunnen gebuiken. En als ik op de knop Register Booster Pack klik en ik voer de code en mijn naam in, dan voer ik mijn EA acc naam en WW in. dan gaat hij naar een error pagina.

Ik heb precies hetzelfde probleem ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Iedere keer als ik online kom laad hij alles. Zie ik een paar seconden de map waarin je je kit moet kiezen. Dan wordt ik eruit geknikkerd en zegt hij iets met Punkbuster. Ik heb er van gehord en gelezen maar weet echt niet wat het is. Weet iemand hier iets vanaf?

Even Punkbuster updaten, hier kun je alles vinden over de Punkbuster update, tevens zit er ergens in het midden van die pagina een kolom, met daarin download links. Verder gaat het allemaal vrij gemakkelijk.

Succes.

de mappen zelf zijn goed alleen jammer dat er nog weinig goeie host rooms er nog voor zijn

Er zijn nog genoeg goede servers hoor! Ben vooral fan van German-Oldstars :) en ik weet niet of de German-Army servers nog bestaan maar dat waren ook super servers _O_

BF 2. Vet spel. Ik heb de Complete collection. Alleen ik wil die booster packs ook kunnen gebuiken. En als ik op de knop Register Booster Pack klik en ik voer de code en mijn naam in, dan voer ik mijn EA acc naam en WW in. dan gaat hij naar een error pagina.

Ik heb precies hetzelfde probleem ^_^

Je hoeft niet perse je Battlefield 2 + boosterpacks te registeren bij EA Games, zodra je klaar bent met installeren, moet je even de huidige patch er over heen gooien, dat is op dit moment nog patch 1.41 (later wordt dat patch 1.5), daarna kun je gewoon Battlefield starten en eventueel een account daar aanmaken. Ook kun je gewoon inloggen als je al een account hebt gemaakt.

Succes heren!

Link to comment
Delen op andere websites

Boosterpacks moeten inderdaad geregistreerd worden op de EA website. Deze worden verboden aan 1 account, wil je het op een ander account spelen moet je weer die boosterpacks kopen. Dus maak een slimme keuze ;).

Klik

En voort u gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Nemean^inf.. Kom eens een keer langs op GAMERT Waib.. dan wil ik even op jou knallen hehe :Y

(GAMERT.[NL]Bulldog[NL]

tot je zelf hard geownt word door nemean :7

lol bet me.. Conflict,NDC,Moist, TsF Allemaal clans die bovenaan in de lijst stonden en jawel ik speelde er in. Heb zelf een debuut gehad in Team Nederland toen die tijd.. Maargoed Battlefield begint een beetje dood te gaan en die nieuwe patch schiet ook voor geen meter op. Beta Na Beta en nog eens een Beta...

Ojah btw.. Gamert, Epic? You'll find out soon.. Misschien waren ze dood, maar nu niet meer :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...