Jump to content

Battlefield 2


FireFighter

Battlefield 2   

84 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij Battlefield 2?

    • Ja
      58
    • Nee
      14
    • Nee, maar misschien koop ik het nog wel.
      10
    • Wat is Battlefield?
      1
    • Geen mening
      1
  2. 2. Wat vind jij van battlefield?

    • Beste game ooit!
      10
    • Goeie game!
      51
    • Gaat wel...
      8
    • Heb ik hiervoor mijn geld uitgegeven?!
      3
    • Wat een rotzooi...!
      3
    • Wat is battlefield?
      2
    • Geen mening
      7


Recommended Posts

Zoo stoere kerel zeg.. je hebt gespeeld voor clans.. wat stond je? Reserve?

win?

Beta's zijn er om te testen en kijken of het resultaat boekt, je loopt nu wel te klagen dat de patch niet opschiet (wat de meeste pub playertjes doen) maar ga eerst na kijken hoe veel werk het kost om er 1 te maken voordat je begint te zeiken over hoe lang het duurt...

Gamert is epic ja.. ze komen terug? Jottem.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    123

  • Nemean^inf

    84

  • commando

    58

  • Honkbal95

    25

Nemean^inf.. Kom eens een keer langs op GAMERT Waib.. dan wil ik even op jou knallen hehe :Y

(GAMERT.[NL]Bulldog[NL]

tot je zelf hard geownt word door nemean :7

lol bet me.. Conflict,NDC,Moist, TsF Allemaal clans die bovenaan in de lijst stonden en jawel ik speelde er in. Heb zelf een debuut gehad in Team Nederland toen die tijd.. Maargoed Battlefield begint een beetje dood te gaan en die nieuwe patch schiet ook voor geen meter op. Beta Na Beta en nog eens een Beta...

Ojah btw.. Gamert, Epic? You'll find out soon.. Misschien waren ze dood, maar nu niet meer :cya:

battlefield een beetje dood???????elke dag spelen er ng zat mensen bf2 :Y enkan je effe je naam van bf2 zeggen?

o zie het al.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem om met Battlefield 2 online te spelen, als ik een server wil joinen duurt laden een half uur en dan geeft 'ie een foutmelding dat er iets is met mijn internetconnectie. Een solospel doet het wel. Ik heb de firewall uitgezet en mijn antivirus (Bitdefender 2009) al op game modus gezet maar niks helpt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem om met Battlefield 2 online te spelen, als ik een server wil joinen duurt laden een half uur en dan geeft 'ie een foutmelding dat er iets is met mijn internetconnectie. Een solospel doet het wel. Ik heb de firewall uitgezet en mijn antivirus (Bitdefender 2009) al op game modus gezet maar niks helpt.

wat is je pc en internet verbinding dan , woon je op de maan ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem om met Battlefield 2 online te spelen, als ik een server wil joinen duurt laden een half uur en dan geeft 'ie een foutmelding dat er iets is met mijn internetconnectie. Een solospel doet het wel. Ik heb de firewall uitgezet en mijn antivirus (Bitdefender 2009) al op game modus gezet maar niks helpt.

Heb je patch 1.41 al geïnstalleerd?

Daarnaast zit je toevallig op draadloos?

@ Medal Crusader;

Sinds wanneer wonen er mensen op de maan? Beetje onzinnige uitdrukking lijkt mij, het help DJRobin geen snars vooruit.. voortaan liever wat hulp bieden dan vragen of ze op de maan wonen. Shooesh!

Link to comment
Delen op andere websites

Zoo stoere kerel zeg.. je hebt gespeeld voor clans.. wat stond je? Reserve?

win?

Beta's zijn er om te testen en kijken of het resultaat boekt, je loopt nu wel te klagen dat de patch niet opschiet (wat de meeste pub playertjes doen) maar ga eerst na kijken hoe veel werk het kost om er 1 te maken voordat je begint te zeiken over hoe lang het duurt...

Gamert is epic ja.. ze komen terug? Jottem.

Jaah ik stond vet Reserve. Main Lineup grote vriend. Ik wil de history van alle account en eventueel alle informatie wel voor je opzoeken, maar dat vind ik een beetje teveel werk voor iemand die op GTAForum.nl de stoere Battlefield held uithangt. Daar ben ik niet voor op GTAForum.nl gekomen. Gamert speelt nu niet meer voor de winst @ infantry ladder, maar mocht het nog niet zijn opgevallen. Er zijn meerdere games en er komen ook nog andere Battlefield games uit. Ik weet niet hoelang jij al Battlefield speelt, maar ik ben begonnen ronde me elfde met Battlefield 1942. Ik zal vast en zeker niet de beste speler van Battlefield 2 zijn, maar zo gedraag jij je wel. En ik wil je graag een keer laten zien dat er ook mensen zijn die de grond met jou gelijk maken. En wat voor History heb jij dan wel niet? Desert Rats? V!rtual? of misschien nog een tandje lager? ik zou zeggen.. reageer eens normaal.. ik loop niet uit me nek te lullen, maar jij moet weten wat je wil geloven.

Ojah we hebben niet gewonnen en dat betekend GELIJK dat mensen slecht zijn. Denkt niet dat het daar aan ligt. Misschien kan je het je nog herinderen, maar Team Nederland bestond zo'n beetje uit Gamert. Daarbij heeft Gamert tot het einde van De benelux aan de eerste plaats gestaan en was het in conqeust al net zo goed. Dus ik weet niet wat daar zo epic aan is.

Ik ken het verhaal van Gamert niet in ze geheel, maar wat ik wel weet is dat Gamert niet meer is zoals het eerst was ik zit er nu dik 3 maanden bij. En de meeste gasten zijn skilled, maar ze lachen meer mensen onder wars uit dan dat ze voor de winst gaan. Ja so be it.. Patch 1,4 is toch dikke zooi. Pub player? FAIL... Gamert heeft een eigen waib ken je vast wel.. EA games is gewoon dikke schijt met hun beta want ze schieten niet op. Daarom zijn er al heel veel mensen gekapt met het spel. En je hoeft mij echt niks uit te leggen over Battlefield of over EA

Heb je filmpje ook even bekeken.. Poeh Poeh.. Ze kunnen er op de Gamert forum hard om lachen.. Jah ik heb je quotes er even bij gezet. Als je een beetje mazzel hebt pikt geenstijl het op .. en dan is het smile je staat op geenstijl :dans:

Zit je ook beetje te fucken hor, maar zo hoort het he :puh:

Bewerkt: door Sa_bulldog
Link to comment
Delen op andere websites

Mij interesseert Gamert vrij weinig, mij gaat het nu om de wat grotere namen en deze blijf ik in de gaten houden... YoYoTech, Team BoomTown, =VIP= Ultra, Team Gigabyte, UnReaL Gaming, fantasyy, >rush, Vital, etc...

Ik speel al sinds de Beta van Battlefield 1942, een vriend van mij werkt bij EA, en krijgt alle games al flink wat eerder, en heb alle games al flink eerder gespeeld dan de meeste mensen ze gekocht hebben. Zo ook krijg ik waarschijnlijk een uitnodiging tot Battlefield 3 of Battlefield Bad Company 2. Ik gedraag me niet als de beste, maar als jij zo naar hem to komt met de text;

lol bet me..

begin ik toch te twijfelen aan of jij je niet gedraagt als een wannabee pro ach ja lets troll some moreeezzz.

Oh ja.. ik heb ook niet beweert dat Gamert slecht is zei alleen gamert is epic.. en dat blijft ook epic... jij bent ook epic btw.. dat maak jij der van, om gelijk te zeggen hoe "goed" ze wel niet zijn.. =.=..

Patch 1,4 is toch dikke zooi. Pub player? FAIL... Gamert heeft een eigen waib ken je vast wel.. EA games is gewoon dikke schijt met hun beta want ze schieten niet op. Daarom zijn er al heel veel mensen gekapt met het spel. En je hoeft mij echt niks uit te leggen over Battlefield of over EA

Patch 1.4 is inderdaad zooi, daarom komt Patch 1.5 er aan. Wat ik heb vernomen is dat de hitboxes met 80% verbeterd word, en op diverse filmpjes is dit wel te merken.. Daarnaast zal er een prone delay van Battlefield 2142 er in gestopt worden.

Dat over pub player, beter lezen;

je loopt nu wel te klagen dat de patch niet opschiet (wat de meeste pub playertjes doen)

Wat inhoud, dat vele PUB player zeiken over een patch die niet opschiet, terwijl geen enkele flauw benul er van heeft hoe lang het duurt om zoiets te fixen.. >.>

Heb je filmpje ook even bekeken.. Poeh Poeh.. Ze kunnen er op de Gamert forum hard om lachen.. Jah ik heb je quotes er even bij gezet. Als je een beetje mazzel hebt pikt geenstijl het op .. en dan is het smile je staat op geenstijl

Filmpje was voor mijn clan gemaakt hoe ik speel.. had zoals ik vermelde lag dus speel dan niet optimaal.. zet jij ff je torrents aan op max, dan weet je hoe het is om te gamen met lag + recorden met fraps... zodat na 10 seconden je al een file van 4GB op je hdd hebt staan. In ieder geval binnenkort komt er een echte fragmovie aan van ongeveer 8 minuten. Wat moet Geenstijl met een BF movie, en een discussie op een game forum.. onder welke steen heb jij geleefd man?

------------------------------------------------------------------------------------

Ga er verder niet meer over in discussie.. beter plaatsen mensen maar weer screenshots of movies.

Bewerkt: door Nemean^inf
Link to comment
Delen op andere websites

Wat jou interesseert doet mij weinig. Je mag zelf weten waar jij je in interesseert. Je bent zelf begonnen met je ''epic'' zodra ik mijn naam had gepost. Dus ik denk dat je even wat beter moet nadenken voordat je dingen gaat zeggen hier.

Dat je al zolang Battlefield speelt hebben we dan gemeen. Ik heb nooit gezegd dat je slecht bent ik heb gezegd dat je de Battlefield uithangt en dat je denkt dat je iedereen kan hebben. Zo post je hier tenminste op het forum. En als iemand daar dan op gaat reageren op een negatieve manier dan kan je dat niet hebben en ga je 100x lopen roepen met je woordje ''epic'' het enigste wat hier ''epic'' is is dat het woord ''epic'' zo vaak gebruikt zonder dat je enig benul hebt wie ik ben of hoe ik speel.

Jij beweert doordat je dat zegt dat ik een pub player ben omdat ik loop te zeiken over de patch. Nou als ik je één ding kan vertellen is het wel dat heel veel mensen het zat zijn om zo lang te wachten en Battlefield rustig aan doodbloed wat dood irritant is aangezien Battlefield een leuk spel is. Dat het lang duurt om dingen te fixen.. DOH.. nogal logies Natuurlijk gaat er veel tijd inzitten, maar laten ze er maar met vijf man aan werken in plaats van twee.

Over dat laatste is het nou jou beurt om eens goed te lezen aangezien ik zij ''ik loop je ook te fucken''

Waib van Next

1247690965-990.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jou interesseert doet mij weinig. Je mag zelf weten waar jij je in interesseert. Je bent zelf begonnen met je ''epic'' zodra ik mijn naam had gepost. Dus ik denk dat je even wat beter moet nadenken voordat je dingen gaat zeggen hier.

Zeg ik dat dan, dat het jou wat moet interesseren? Ik ben begonnen met epic, omdat Gamert epic is.. snap? Hoezo moet ik nadenken, volgens mij heeft iedereen al gedacht wat hij gaat plaatsen voor hij daadwerkelijk op reply drukt.

Dat je al zolang Battlefield speelt hebben we dan gemeen. Ik heb nooit gezegd dat je slecht bent ik heb gezegd dat je de Battlefield uithangt en dat je denkt dat je iedereen kan hebben. Zo post je hier tenminste op het forum. En als iemand daar dan op gaat reageren op een negatieve manier dan kan je dat niet hebben en ga je 100x lopen roepen met je woordje ''epic'' het enigste wat hier ''epic'' is is dat het woord ''epic'' zo vaak gebruikt zonder dat je enig benul hebt wie ik ben of hoe ik speel.

Ik hang de Battlefield uit? Euh nou nee ik hang geen game uit ;)... Ik heb nog nooit beweert dat ik iedereen aan kan, dat is een vooroordeel van jou ;) En vooroordelen kloppen geen reet van. Daarnaast ik kan veel hebben dus dat is ook weer een vooroordeel. En maakt het veel uit dan of ik weet hoe je speelt of wie je bent? Ik zeg dat Gamert Epic is.

Anyway; kijk ff op google wat epic betekend kan misschien helpen ;)

Klikkerdeklik

Jij beweert doordat je dat zegt dat ik een pub player ben omdat ik loop te zeiken over de patch. Nou als ik je één ding kan vertellen is het wel dat heel veel mensen het zat zijn om zo lang te wachten en Battlefield rustig aan doodbloed wat dood irritant is aangezien Battlefield een leuk spel is. Dat het lang duurt om dingen te fixen.. DOH.. nogal logies Natuurlijk gaat er veel tijd inzitten, maar laten ze er maar met vijf man aan werken in plaats van twee.

Kijk daar ga je weer de fout in, heb ik beweert dat ik zeg dat je een PUB player bent? Staat nergens in men post man, ik weet echt niet wat je nu loopt te ouwehoeren want slaat echt als een lul op een drumstel. Ik heb gezegd, dat heel veel PUBLIC spelers zeiken over de patch. K? Staat jouw naam er in? NEE. Shooesssh!

Er werken wel meer dan 2 of 5 man aan een patch kerel.. ga maar even langs de Battlefield EA forums.. misschien leer je nog wat van EA Games.

Over dat laatste is het nou jou beurt om eens goed te lezen aangezien ik zij ''ik loop je ook te fucken''

En ik geef je er een antwoord op ;).

Waib van Next

1247690965-990.jpg

Gather Picca's

0cd9d08c73979a610ce347961dab19c001a4f8f1.png

6f461bc3b629dbb6848851e980d7cf7d79062749.png

b9fe8b61fac11bf80c041c5ab3f8e48b7ccfa5b2.png

c1e16b3170cfa3029f620fdd367bd64c01068052.png

74ab00578adc499cff30a834b2ad586428433611.png

19c922df94d653ed46c8c4152c48512d74ff56f2.png

Link to comment
Delen op andere websites

Geef je online naam!

Hey,

Misschien is het een idee om in de hoofdpost alle online namen van BF2 spelers op dit forum te noteren, zodat ze jou kunnen toevoegen!

Zeg wel even of ze je zomaar mogen toevoegen of het eerst moeten vragen! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iets heel irritant's. Als ik sniper, en ik richt op een andere sniper liggend op de grond, en ik schiet, dan mist hij?? Hoe kan dat?

Nee, ik heb geen lag nee, ook geen slechte internetverbinding.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem om met Battlefield 2 online te spelen, als ik een server wil joinen duurt laden een half uur en dan geeft 'ie een foutmelding dat er iets is met mijn internetconnectie. Een solospel doet het wel. Ik heb de firewall uitgezet en mijn antivirus (Bitdefender 2009) al op game modus gezet maar niks helpt.

Heb je patch 1.41 al geïnstalleerd?

Daarnaast zit je toevallig op draadloos?

@ Medal Crusader;

Sinds wanneer wonen er mensen op de maan? Beetje onzinnige uitdrukking lijkt mij, het help DJRobin geen snars vooruit.. voortaan liever wat hulp bieden dan vragen of ze op de maan wonen. Shooesh!

Ik ben nu die patch aan het downloaden, en ik speel gewoon via de kabel.

Een tijd geleden kon ik het gewoon zonder enige patch of wat dan ook spelen, en ook nog draadloos.

Link to comment
Delen op andere websites

Geef je online naam!

Hey,

Misschien is het een idee om in de hoofdpost alle online namen van BF2 spelers op dit forum te noteren, zodat ze jou kunnen toevoegen!

Zeg wel even of ze je zomaar mogen toevoegen of het eerst moeten vragen! ;)

Hier is mijn account: http://bf2s.com/player/65898704/

Ik heb iets heel irritant's. Als ik sniper, en ik richt op een andere sniper liggend op de grond, en ik schiet, dan mist hij?? Hoe kan dat?

Nee, ik heb geen lag nee, ook geen slechte internetverbinding.

Daar heb ik ook wel eens moeite mee.. meestal de 1e keren dat ik schiet mislukt het, daarna wordt het een stukje beter :)

Link to comment
Delen op andere websites

Geef je online naam!

Hey,

Misschien is het een idee om in de hoofdpost alle online namen van BF2 spelers op dit forum te noteren, zodat ze jou kunnen toevoegen!

Zeg wel even of ze je zomaar mogen toevoegen of het eerst moeten vragen! ;)

Hier is mijn account: http://bf2s.com/player/65898704/

Ik heb iets heel irritant's. Als ik sniper, en ik richt op een andere sniper liggend op de grond, en ik schiet, dan mist hij?? Hoe kan dat?

Nee, ik heb geen lag nee, ook geen slechte internetverbinding.

Daar heb ik ook wel eens moeite mee.. meestal de 1e keren dat ik schiet mislukt het, daarna wordt het een stukje beter :)

Welke rangen heeft BF2 allemaal online?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...