Jump to content

Battlefield 2


FireFighter

Battlefield 2   

84 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij Battlefield 2?

    • Ja
      58
    • Nee
      14
    • Nee, maar misschien koop ik het nog wel.
      10
    • Wat is Battlefield?
      1
    • Geen mening
      1
  2. 2. Wat vind jij van battlefield?

    • Beste game ooit!
      10
    • Goeie game!
      51
    • Gaat wel...
      8
    • Heb ik hiervoor mijn geld uitgegeven?!
      3
    • Wat een rotzooi...!
      3
    • Wat is battlefield?
      2
    • Geen mening
      7


Recommended Posts

Scheelt dat mijn naam niet staat met 'timepadding' servers en knife only servers :7

knife servers zijn gwn grappig en goed voor wat punten :D maar time padding kom ik niet op.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    123

  • Nemean^inf

    84

  • commando

    58

  • Honkbal95

    25

O god ja hor toe maar weer. Ik maag een foutje er moest ''held op sokken'' tussen staan. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken. Daarbij speel ik bij Gamert en zodra ik mijn naam had gezegd begon je te zeuren met ''epic'''(zoals ik al eerder had gezegd) Je hebt er nog nooit een reden voor gegeven waarom jij dat vind. Dus ben je dan nu zelf ook aan het vooroordelen?

Welke maag? O.o, Ik geef nooit voor oordelen, I am just trollingggg..

Epic heeft meerdere betekenissen mensen zijn het ''vaak'' niet eens over de betekenissen ^_^ van het woord ''epic'' wat ook alweer zo'n onzinnig woord is maar dat is iedereen ze eigen mening natuurlijk.

Sure.

En euhh.. nee je hebt niet letterlijk mijn naam gezegd, maar toen ik begon over dat ik de patch 1.5 te lang vond duren heb je wel gezegd
je loopt nu wel te klagen dat de patch niet opschiet (wat de meeste pub playertjes doen)

Hey het lijkt erop dat het toch wel richting mij was?

Laatste keer, ga naar de Battlefield/EA Forums.. en kijk eens hoeveel pub players lopen te zeiken. k?thnxbye.

loop nooit te oordelen maar mensen zwart maken doe je wel ik heb toch niet gevraagt waar ik spel , en ik spel er voor de tijd omdat 80% van de high rankings users nooit de lagere user de kans geven om met en tank of iets anders te spelen en zodra ze je die kans krijg 40% spring (krijg je weer een teamkill of damage) dan voor je tank of voertuig omdat ze eigen altijd koning willen zijn in een veld en dan gaan ze achter aanstaan

en ik spel er voor de tijd te vullen want je krijg te weinig tijd

om alleen voertuigen te de tijd te vullen vroeger waren de games 30 a 50 min tegenwordig zijn de games na 20 minten of lager al uitgespeelt maarja ga door met je eigen gezeik hier dat je gedrag of je alles beter weet persoon

en op dat soort gasten schijt ik op en ik op die time server heb ik alle clans en andere langs zien komen......

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je misschien punten en komma's willen gebruiken en ander leestekens, want uit je verhaal snap ik weinig.

No Offense, maar het spel speel je op de manier zoals het hoort, cheats/hacks en andere soort troep zoals padden ver...ken het spel gewoon, en denk dat vele andere het daar ook wel mee eens zijn.

En trouwens zwart maken? Iedereen kan je server history bekijken als ze willen..

Bewerkt: door Nemean^inf
Link to comment
Delen op andere websites

Zou je misschien punten en komma's willen gebruiken en ander leestekens, want uit je verhaal snap ik weinig.

No Offense, maar het spel speel je op de manier zoals het hoort, cheats/hacks en andere soort troep zoals padden ver...ken het spel gewoon, en denk dat vele andere het daar ook wel mee eens zijn.

En trouwens zwart maken? Iedereen kan je server history bekijken als ze willen..

beetje een no0b vraag maar wat is stat padding :$ zie het vaak staan in servers maar wat is is weet ik niet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je misschien punten en komma's willen gebruiken en ander leestekens, want uit je verhaal snap ik weinig.

No Offense, maar het spel speel je op de manier zoals het hoort, cheats/hacks en andere soort troep zoals padden ver...ken het spel gewoon, en denk dat vele andere het daar ook wel mee eens zijn.

En trouwens zwart maken? Iedereen kan je server history bekijken als ze willen..

beetje een no0b vraag maar wat is stat padding :$ zie het vaak staan in servers maar wat is is weet ik niet :7

Statspadding;

Stel je gaat op een server zitten en je spreekt af met iemand, dat je die gene bijvoorbeeld 30 keer dood, zodat je in-game een badge krijgt. Of je gaat net als Medal_huppeldepup, op een time server zitten, en 100 uur idle ( dus dat je niks doet) in een tank zitten.

Dus je verbeterd je stats online, terwijl je er echt niks voor hoeft te doen.. en bovendien reset EA er voor ;). binnenkort komt weer zo'n periode als het goed is.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je misschien punten en komma's willen gebruiken en ander leestekens, want uit je verhaal snap ik weinig.

No Offense, maar het spel speel je op de manier zoals het hoort, cheats/hacks en andere soort troep zoals padden ver...ken het spel gewoon, en denk dat vele andere het daar ook wel mee eens zijn.

En trouwens zwart maken? Iedereen kan je server history bekijken als ze willen..

beetje een no0b vraag maar wat is stat padding :$ zie het vaak staan in servers maar wat is is weet ik niet :7

Statspadding;

Stel je gaat op een server zitten en je spreekt af met iemand, dat je die gene bijvoorbeeld 30 keer dood, zodat je in-game een badge krijgt. Of je gaat net als Medal_huppeldepup, op een time server zitten, en 100 uur idle ( dus dat je niks doet) in een tank zitten.

Dus je verbeterd je stats online, terwijl je er echt niks voor hoeft te doen.. en bovendien reset EA er voor ;). binnenkort komt weer zo'n periode als het goed is.

a ik snap het,maar er zijn toch servers daarvoor?waar je mag padden?als EA accounts ervoor reset dan zouden er toch geen servers voor zijn als mensen weten dat hun account misschien gereset word?of mag het daar wel van EA?

Link to comment
Delen op andere websites

Die servers werden vroeger heel wat meer gesloten dan nu, binnenkort komt EA waarschijnlijk wel weer met een schoonmaak en worden die servers weer offline gezet. En tsja een maat van mij ging er 1 keer op per ongelijk en zijn stats werden gewhiped ;).

Bewerkt: door Nemean^inf
Link to comment
Delen op andere websites

Die servers werden vroeger heel wat meer gesloten dan nu, binnenkort komt EA waarschijnlijk wel weer met een schoonmaak en worden die servers weer offline gezet. En tsja een maat van mij ging er 1 keer op per ongelijk en zijn stats werden gewhiped ;).

das klote zeker als je hoog bent :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

net een paar potjes weer BF2 gespeelt, op gulf lekker met die SU bomben :D

Was wel weer leuk :tu: op z'n tijd. Ik speel momenteel ook wel BF heroes, da's ook wel grappig, maar blijft BugField XD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...