Jump to content

Battlefield 2


FireFighter

Battlefield 2   

84 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij Battlefield 2?

    • Ja
      58
    • Nee
      14
    • Nee, maar misschien koop ik het nog wel.
      10
    • Wat is Battlefield?
      1
    • Geen mening
      1
  2. 2. Wat vind jij van battlefield?

    • Beste game ooit!
      10
    • Goeie game!
      51
    • Gaat wel...
      8
    • Heb ik hiervoor mijn geld uitgegeven?!
      3
    • Wat een rotzooi...!
      3
    • Wat is battlefield?
      2
    • Geen mening
      7


Recommended Posts

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    123

  • Nemean^inf

    84

  • commando

    58

  • Honkbal95

    25

Hallo,

Ik heb Battlefield laatst gekocht en tot nu toe is het een leuk spel. Alleen ik zou wel graag MP Willen spelen, alleen steeds als ik met een server in wil gaan staat er dat de CD-Code fout is.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb Battlefield laatst gekocht en tot nu toe is het een leuk spel. Alleen ik zou wel graag MP Willen spelen, alleen steeds als ik met een server in wil gaan staat er dat de CD-Code fout is.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Patch 1.41 al geinstalleerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb Battlefield laatst gekocht en tot nu toe is het een leuk spel. Alleen ik zou wel graag MP Willen spelen, alleen steeds als ik met een server in wil gaan staat er dat de CD-Code fout is.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Patch 1.41 al geinstalleerd?

Ik heb nog geen patches geinstalleerd, waar kan ik die downloaden?

EDIT: Sorry niet goed nagedacht, en luiheid. Heb hem al via google gevonden :$

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

Wordt alleen een beetje gek van al die n00b admins in bf2 :duh: elke server na 10 min een kick aan je broek. Stelletje Whiners die BF2 admins :N

wat doe je dan in die servers?als je teamkilt enzo lijkt het me logisch maar als ze je kicken omdat je hun neerhebt geknald dan zijn het wel noobs die niet tegen hun dood kunnen. :duh:

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik heb op internet iets gevonden wat zou moeten helpen Site, alleen als ik het wil aanpassen staat er:

Kan niet bewerken: er is een fout opgetreden bij het schrijven van de nieuwe inhoud van de waarde

Dus... Maar heeft iemand hier al ervaring mee gehad?

Is al opgelost, had het spel niet al admin uitgevoerd :$, maar nu krijg ik na 1 minuut een melding dat ik gekickt ben door punkbuster voor 0 min, hoe kan dat verholpen worden

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik heb op internet iets gevonden wat zou moeten helpen Site, alleen als ik het wil aanpassen staat er:
Kan niet bewerken: er is een fout opgetreden bij het schrijven van de nieuwe inhoud van de waarde

Dus... Maar heeft iemand hier al ervaring mee gehad?

Is al opgelost, had het spel niet al admin uitgevoerd :$, maar nu krijg ik na 1 minuut een melding dat ik gekickt ben door punkbuster voor 0 min, hoe kan dat verholpen worden

punkbuster updaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt alleen een beetje gek van al die n00b admins in bf2 :duh: elke server na 10 min een kick aan je broek. Stelletje Whiners die BF2 admins :N

wat doe je dan in die servers?als je teamkilt enzo lijkt het me logisch maar als ze je kicken omdat je hun neerhebt geknald dan zijn het wel noobs die niet tegen hun dood kunnen. :duh:

ut laatste :puh: , maar helaas zijn er steeds meer admins die zo zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt alleen een beetje gek van al die n00b admins in bf2 :duh: elke server na 10 min een kick aan je broek. Stelletje Whiners die BF2 admins :N

wat doe je dan in die servers?als je teamkilt enzo lijkt het me logisch maar als ze je kicken omdat je hun neerhebt geknald dan zijn het wel noobs die niet tegen hun dood kunnen. :duh:

ut laatste :puh: , maar helaas zijn er steeds meer admins die zo zijn

dan moet je eens op wat bekendere servers spelen,die hebben meestal wel admins die niet voor niks kicken.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...