Jump to content

Nieuwe Hoofdrolspeler


Ice Cold Killa

Wat moet de nieuwe hoofdrolspeler zijn?  

134 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat moet de nieuwe hoofdrolspeler zijn?

    • Een Chinees
      14
    • Een Neger
      47
    • Een Blanke
      102
    • Een Indiaan
      8
    • Een Alien, haha
      16
    • Een Rus
      38


Recommended Posts

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    7

  • Tha Real G.

    5

  • Royce Da 5'9''

    5

  • Trax

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maakt mij toch niet meer uit als je maar met een mannetje kunt spelen

Waarom?, ik zou in de volgende GTA wel 's een keer vrouw in de hoofdrol willen. Zo'n stoere bitch met het figuur van lara croft (van vroeger, niet de afgeslankte versie van de volgende tombraider).

Ik heb in de poll maar voor alien gekozen, dat komt het dichtst bij "vrouw" in de buurt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vind ik ook... het moet gewoon een vrouw worden. :) Dat kan je een compleet andere kijk geven op GTA. Hahaha... zal wel gaaf worden denk... maar dan moet het ook wel precies uitgewerkt worden want dat kan al snel verkeerd gaan denk.

Owja en ik koos voor blanke.... want ja Tommi Vercetti was al "The Man."

Neger is wel leuk.... voor één keer. Maar verder is het wel leuk volgende keer gewoon GTA Italia te maken met de echte maffia en de oude auto's en de tomiguns en de hoge italiaanse bazen en die familie ruzies enzo. DAT is gaaf.

Owja en die onwijs gave kleine dorpjes van italië met hun mooie architectuur en velden enzo... dat is echt gaaf.

[-Spider-]

Bewerkt: door Spider-Wal
Link to comment
Delen op andere websites

Indiaan, stieken hoop ik op een game waar je als Indiaan in Utah woont ofzo, maar dan ook echt met de vrijheid die GTA brengt, omdat je natuurlijk gevreesd wordt door de andere mensen kan je in de Wild West stadjes veel lol beleven.

Ik weet dat er Read Ded Revolver is maar die geeft je geen vrijheid.

Natuurlijk is een Cowboy ook goed, ik vind die cultuur gewoon leuk, en het landschap.

utah3li.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop een neger zoals in SanAndreas het geval was aangezien het dan een meer gangster tintje krijgt. Dat is juist gunstig voor TakeTwo/Rockstar, dan kunnen ze zichzelf lekker uitleven. Dat maakt GTA altijd een stuk leuker.

Link to comment
Delen op andere websites

maar wil je echt dat het weer zo iemand als claude want die kan niet praten dan wil ik liever een man die kan praten

Als je weet waarom claude niet kan praten...vind je hem een stuk wreder.

Ik heb in de poll maar voor alien gekozen, dat komt het dichtst bij "vrouw" in de buurt

:lol: :lol:

Geef mij maar een blank Mafia-lid

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat de volgende Character een meisje moet zijn, eentje met ongeloofelijke borsten, een minirokje zonder slip, een kont zo rond als een voetbal en het sex-appeal van Lara Crofft, je kan dit ook simpel omschrijven als het stereo-game-girl-character

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat de volgende Character een meisje moet zijn, eentje met ongeloofelijke borsten, een minirokje zonder slip, een kont zo rond als een voetbal en het sex-appeal van Lara Crofft, je kan dit ook simpel omschrijven als het stereo-game-girl-character

ik denk niet dat GTA dan nog zal aanslaan

we hebben al 3 keer een stoere gast gehad als Hoofdrolspeler

dus weet ik niet of een meisje/vrouw zal aanslaan voor deze sucsesvolle GTA-engine

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat de volgende Character een meisje moet zijn, eentje met ongeloofelijke borsten, een minirokje zonder slip, een kont zo rond als een voetbal en het sex-appeal van Lara Crofft, je kan dit ook simpel omschrijven als het stereo-game-girl-character

Lijkt mij wel een cool idee, of beter nog dat je op het begin je eigen mannetje create net als hoe ze dat bij DJ:FY hadden gedaan.. :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...