Jump to content

Nieuwe Hoofdrolspeler


Ice Cold Killa

Wat moet de nieuwe hoofdrolspeler zijn?  

134 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat moet de nieuwe hoofdrolspeler zijn?

    • Een Chinees
      14
    • Een Neger
      47
    • Een Blanke
      102
    • Een Indiaan
      8
    • Een Alien, haha
      16
    • Een Rus
      38


Recommended Posts

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    7

  • Tha Real G.

    5

  • Royce Da 5'9''

    5

  • Trax

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik stem op Alien.Het zou toch gaaf zijn,criminaliteit op een alien planeet?

Of dat je de aarde moet overneme,haha...

zal het spal dan nog wel

Grand Theft Auto heten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op Alien.Het zou toch gaaf zijn,criminaliteit op een alien planeet?

Of dat je de aarde moet overneme,haha...

zal het spal dan nog wel

Grand Theft Auto heten

Zoals de Real G. zal zei... Zou het dan nog GTA heten... Neej dat denk ik niet het word ook cker geen Alien.. <_< Die stond er alleen voor de grap bij.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Claud kan niet praten omdat er door een missie iets met z'n keel wasgebeurt(als ik me dat nog wel goed herinner)

Ontoppic : Geen wijf Reden: Overal gepimte roze auto'tjes en handtassen winkels enz - . - en missies gaan dan zo "" Lets Start A war againt the FiFi Gang they broke my nail !!! And stole my new handbag"" -.- en alien yeeh geen gta meer...

Char kan me verder niet schelen want welke char het is het speelt dan ook in die cultuur af dus het blijft altyd wel leuk

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe GTA moet meer gang related zijn dan SA, ik bedoel je zit wel bij de Grove Street G's weetje maare ik krijg alleen dat echte gang gevoel wanneer je je eigen terrein moet reclaimen...

Duz meer gangrelated.. :)

Een vrouw kan ook 'Gangster' of gewoon een goeie hoofdrolspeler zijn hoor..., Als R* zal kiezen voor een vrouw dan krijg je duz geen missies als: 'Lets Start A war againt the FiFi Gang they broke my nail !!! ' Omdat R* zelf ook wel weet dat dit niet aanslaat in het GTA Genre... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vergis je daar niet in Dennuzzz, want zoiets is niet zo moeilijk te maken. Er zijn zelfs al mods waar je met een vrouw kan spelen in VC, dus misschien komt er ooit nog wel is vrouw voor in een nieuwe GTA.

Ik heb trouwens gestemt op een neger, want ik hou wel van dat urban sfeertje.

Bewerkt: door Blaatschaap
Link to comment
Delen op andere websites

ik zou een alien wel leuk vinden maar dat zou het nooit worden want dan heb je meer zoiets van: alien vs. police. en dan zap je ze zo dood met van die alien lasertjes. ZAP!

Bewerkt: door evilstefboy
Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het ook veel leuker vinden als er een rus kwam.en dan met de russische maffia want die zijn ook te ziek voor woorden dus dat is gewoon wreed en dan arnold zweetneger die de stem van het personage doet ? :D lijkt me wel wat

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...