KillerZero86 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Grondwater is drinkbaar, daarom is water uit putten ook drinkbaar. De moeilijkheid is erbij te komen, daarvoor moet je vaak meters de grond in. Als je een hardere bodem hebt dan die van ons is dat dus vrijwel onmogelijk. Dus moeten ze al hun schone water uit rivieren halen, als buurlanden om energie opwekken door stuwdammen zullen rivieren versmallen en dan krijg je als land minder water binnen. Tuurlijk luisteren ze niet naar de VN, dus dan maar met geweld.. Reageren
ikt Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Als we nou met atoombommen gaan gooien houdt iedereen z'n bek Geen show-off gedrag van N-Korea meer, China provoceert ook niet meer, VS houdt zijn grote bek ook eens dicht en Rusland.. ftw. Geen idee waarom. Bewerkt: 16 juli 2009 door ikt Reageren
killerfist Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Als we nou met atoombommen gaan gooien houdt iedereen z'n bek Geen show-off gedrag van N-Korea meer, China provoceert ook niet meer, VS houdt zijn grote bek ook eens dicht en Rusland.. ftw. Geen idee waarom. Goed idee, ik bouw alvast een bunker... Reageren
Wesley Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Als we nou met atoombommen gaan gooien houdt iedereen z'n bek Geen show-off gedrag van N-Korea meer, China provoceert ook niet meer, VS houdt zijn grote bek ook eens dicht en Rusland.. ftw. Geen idee waarom. Atoombom hier Atoombom daar.. Maargoed.. besef wel dat als je een atoombom dropt. Dat zo'n stuk grond tientallen jaren niet meer bruikbaar is. In Nagasaki en Hiroshima gebeuren er nog rare dingen door de radioactiviteit, rare kinderen worden geboren e.d. En volgens mij raken mensen er nog steeds ziek van. En dat was op 9 Augustus, 1945. Heel wat jaartjes terug. Tevens vind ik dat nieuwe beleid van de Amerikanen wel goed! Geen enkel atoombom meer op de wereld.. Of alle landen zich er aan houden is natuurlijk de vraag. De eerste stap is er in ieder geval wel.. Atoombommen beperken naar een maximum aantal. Bewerkt: 16 juli 2009 door Wesley_GTA Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Alsof het grondwater hier zomaar opgedronken kan worden... Natuurlijk kun je zomaar het grondwater niet opdrinken, dat word eerst helemaal gezuiverd, vooraleer in de leidingen te komen. @wesley GTA, bedoel je niet de atoombommen beperken tot een minimum aantal? Bewerkt: 16 juli 2009 door SNIPER44 Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Geplaatst: 22 september 2012 (bewerkt) "Oorlog van Israël tegen Iran zal er komen" Ook bevestigde hij dat Iran er klaar voor is en Israël zal vernietigen.(Krantenartikel) Vrij eng bericht als je zoiets leest neen? Oke, we weten dat zoiets kan uitbarsten maar je beseft dat dit conflict maar amper 3200 kilometer hier vandaan is. Maar Iran staat weet eigenlijk precies niet goed dat ze machteloos zijn, mocht dit gebeuren in ons bestaan dan zal dit wel nog iets erger worden dan Joegoslavië, 11 september of zelf erger dan de Irak inval. Al een geluk is er NATO Bewerkt: 22 september 2012 door geoffrey11 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Geplaatst: 22 september 2012 (bewerkt) Maar Iran staat weet eigenlijk precies niet goed dat ze machteloos zijn, mocht dit gebeuren in ons bestaan dan zal dit wel nog iets erger worden dan Joegoslavië, 11 september of zelf erger dan de Irak inval. Al een geluk is er NATO 9/11 is echt peanuts vergeleken met een doorsnee oorlog hoor en ik vermoed toch dat de NATO zich hier gaat uithouden, toch zeker in het begin. Als globale eenheid wil je in het begin van een oorlog niet gevangen raken tussen de 2 fronten, nee je gaat achteraf de invasie-macht moeten terugdrijven. Oorlogen zijn er in grote aantallen geweest, het deert me niet of die "maar 3200KM" hiervandaan zouden zijn of niet. Afstand is irrelevant. Grappig dat een land als Iran denkt in deze tijden even nog een oorlog te starten, one may ask himself: "Why?" (het antwoord is echter voordehandliggend) Bewerkt: 22 september 2012 door Phoenyxar Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Geplaatst: 22 september 2012 Inderdaad maar toch, als je ziet staat Iran kansloos maar ze hebben toch paar landen achter zicht. NAVO Houd in: België Nederland Turkije Verenigde Staten ... Conflict Israel - Iran Bondgenoot Iran Noord-Korea Reageren
SpacyColours Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Geplaatst: 22 september 2012 Hup Israël! Oh, dit is geen voetbalwedstrijd. Nou ja, ik ben m'n vertrouwen in de wereld nou toch wel kwijt. Als je ziet dat hele volksstammen op de vuist gaan over 1 filmpje, of dat honderden gefrustreerde jongeren een half dorp platgooien omdat 1 nietszeggend meisje per ongeluk vergeten is een optie aan te vinken op internet, vind ik niets meer te bizar om te beseffen. Laten we elkaar nou maar uitmoorden ook dan. Het is alsof de evolutie weer teruggaat naar vroeger, toen we nog apen waren. Ik denk sowieso dat mensen overschat worden. De enige reden dat wij intelligenter zijn dan dieren is omdat wij onze slechte kanten kunnen beheersen, zoals agressie. En hier mee om kunnen gaan. Maar blijkbaar overschat ik de meeste mensen hiermee alsnog. Ik wilde nog aan de ruiters van de Apocalypse vragen of ze een weekje later wilde komen, zodat we nog even Kerst konden vieren. Maar waarschijnlijk komen ze dan dramatisch op Aarde met hun vuur van "TADAA HIER ZIJN WE...oh... het is al verwoest... anti-climax, zeg. Magnificent Desolation!" Reageren
BoerTijger Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Geplaatst: 22 september 2012 Dat die 2 landen gaan vechten zou ik niet weten, maar een 3e wereldoorlog? Nee, ik denk niet dat die er gaat komen. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Geplaatst: 22 september 2012 (bewerkt) De volgende wereldoorlog, die zeker zal komen, wordt bijna zeker op het eurasiatische contintent uitgevochten. Er zal bijna zeker niet meer worden gevochten om land, maar om voedsel en water. Bijvoorbeeld, als de gletsjers van de Himalaya zijn gesmolten wordt de indische bevolking helemaal gek omdat ze geen water toevoer meer hebben. Waarom denken jullie dat China zo'n enorme moeite doet voor een praktisch gezien waardeloos stuk land genaamd Tibet? Omdat ze op die manier mooi een groot deel van hun waterhuishouding onder controle hebben. Turkije heeft ook al last van haar watertoevoer omdat Irak wat riviertjes heeft ingedamd. Een dergelijke oorlog gaat overigens een enorm uitputtelijke oorlog worden, aangezien volkeren om hun voorbestaan gaan vechten. Bij zo'n oorlog zullen machten zoals de VS en de EU misschien niet direct betrokken zijn, maar welke macht kunnen zij in dit deel van de wereld uitoefenen? India, China, Indonesië en de staten in het midden oosten hebben enorm sterke legers. Zeker op eigen terrein maakt een "supermacht" zoals de VS geen schijn van kans. Misschien dat Rusland er zich nog mee gaat bemoeien maar ik denk niet snel weer een dergelijke fout zullen maken zoals in Afghanistan. De VS hoeft zich helemaal niet direct te bemoeien met een WOIII, zoals velen veronderstellen. De wereld is in feite een tijdbom, er zal altijd oorlog zijn zolang er mensen zijn. Bewerkt: 22 september 2012 door S-te-Fan Reageren
commando Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Derde wereld oorlog, puuh... ik denk eerder dat er eerder een eerste Melkwegoorlog dan een derde wereldoorlog Heel simpel, omdat de derde wereldoorlog alleen verliezers zal kennen, en tja daar heeft niemand zin in, en zullen ze van ter voren flink gaan lobbyen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Hup Israël! Oh, dit is geen voetbalwedstrijd. Nou ja, ik ben m'n vertrouwen in de wereld nou toch wel kwijt. Als je ziet dat hele volksstammen op de vuist gaan over 1 filmpje, of dat honderden gefrustreerde jongeren een half dorp platgooien omdat 1 nietszeggend meisje per ongeluk vergeten is een optie aan te vinken op internet, vind ik niets meer te bizar om te beseffen. Laten we elkaar nou maar uitmoorden ook dan. Het is alsof de evolutie weer teruggaat naar vroeger, toen we nog apen waren. Ik denk sowieso dat mensen overschat worden. De enige reden dat wij intelligenter zijn dan dieren is omdat wij onze slechte kanten kunnen beheersen, zoals agressie. En hier mee om kunnen gaan. Maar blijkbaar overschat ik de meeste mensen hiermee alsnog. Ik wilde nog aan de ruiters van de Apocalypse vragen of ze een weekje later wilde komen, zodat we nog even Kerst konden vieren. Maar waarschijnlijk komen ze dan dramatisch op Aarde met hun vuur van "TADAA HIER ZIJN WE...oh... het is al verwoest... anti-climax, zeg. Magnificent Desolation!" Al sinds het bestaan van de mens werd er al oorlog gevoerd, Het is iets van alle tijden. Als je alle periodes van oorlogvoering vergelijkt met waar we nu zijn Is dit een van de meest vredelievende periodes sinds de mens oorlog voer ooit. (Over de periode na WW2 heb ik het dan) Reageren
SpacyColours Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Al sinds het bestaan van de mens werd er al oorlog gevoerd, Het is iets van alle tijden. Als je alle periodes van oorlogvoering vergelijkt met waar we nu zijn Is dit een van de meest vredelievende periodes sinds de mens oorlog voer ooit. (Over de periode na WW2 heb ik het dan) Daar heb je wel gelijk in, ja... we hebben geen wereldvrede maar dat is er nooit geweest inderdaad. En zal er wel nooit komen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.