Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:
ik wil niet veel zeggen maar call of duty 5 is iets van 7 miljoen keer verkocht en dat vind ik niet weinig

Call of Duty 4 meer dan 10 miljoen keer. Maar ik snap niet waarom dat ontremd deze discussie van waarde is. gta master 1 zegt dat Call of Duty 5 voor een groot deel is geript van Call of Duty 4.

Maar goed, ik ben benieuwd naar Modern Warfare 2, en eigenlijk ook wel naar de volgende Call of Duty van Treyarch. :)

Geplaatst:

ja nee scheit aan dat pokke treyarch man die hebben de slechtste games gemaakt.

en zij verdienen het niet om de Call of duty series te maken.

Wel, Cod 3 en Cod: World At War zijn een paar van mijn favoriete game's.

Dus zo slecht vind ik Treyarch niet hoor.

En wat is nu een Call Of Duty zonder de naam 'Call Of Duty' ervoor? :7

Toch wel spijtig dat Infinity Ward afstand neemt van de reeks Call Of Duty.

Ze hebben juist zo'n ruzie gekregen, omdat infinity ward veel kennis, mensen, engine ect. aan Treysrch moesten geven voor COD Waw. Eigenlijk is Cod WAW dus helemaal niet door Treyarch gemaakt, eigelijk zijn alleen de levels en maps door Treyarch gemaakt, de techniek hebben ze gewoon gejat.

Maar ik vind het ook erg zonde dat Ifinity ward afstand doet van de met diamanten belegde, gouden troon. Treyarch kan gewoon niet zo mooie games maken, dus ben ik ook bang dat dit het einde is van de COD serie. Maar zie het positief: Het is het begin van de Modern Warfare serie :) .

ik wil niet veel zeggen maar call of duty 5 is iets van 7 miljoen keer verkocht en dat vind ik niet weinig

Maar als je goed gelezen had had je doorgehad dat WAW helemaal niet echt door treyarch is gemaakt, ook al doen ze alsof ze het wel hebben gedaan.

En BTW, ik vind WAW een topgame!

En nu weer ontopic.....

Geplaatst:
Zeker, Treyarch heeft Call of Duty: World at War echt goed en vet gemaakt. Dus waarom niet! _O_

dankzij Activision omdat treyarch de Engine van Cod4 mocht gebruiken.

Geplaatst:
Zeker, Treyarch heeft Call of Duty: World at War echt goed en vet gemaakt. Dus waarom niet! _O_

dankzij Activision omdat treyarch de Engine van Cod4 mocht gebruiken.

maar cod 5 was daardoor niet minder

Geplaatst:

Laatste tijd is het héél stil op alle game sites over Cod, maar ik heb een beetje nieuws: De site van <MW2> waar de Teaser opstaat, is heel even eruit geweest. En binnenkort is er ook zo'n grote Gamebeurt (ff naam kwijt, en nee het is niet de E3) en daar was de vorige keer ook de eerst screen van cod 4...

Geplaatst:
Laatste tijd is het héél stil op alle game sites over Cod, maar ik heb een beetje nieuws: De site van <MW2> waar de Teaser opstaat, is heel even eruit geweest. En binnenkort is er ook zo'n grote Gamebeurt (ff naam kwijt, en nee het is niet de E3) en daar was de vorige keer ook de eerst screen van cod 4...

Games conventon ofzo?

die in leipzieg?

Geplaatst:

Games conventon ofzo?

die in leipzieg?

Ja idd. die bedoelde ik.

Geplaatst:

Games conventon ofzo?

die in leipzieg?

Ja idd. die bedoelde ik.

Die is gestopt hoor...

Geplaatst:

Games conventon ofzo?

die in leipzieg?

Ja idd. die bedoelde ik.

Die is gestopt hoor...

Vandaar...

Geplaatst:

Maar het is beter om nu weer ontopic te gaan.

Wie gaat de game allemaal kopen?

(nu niet gaan posten van dat er bijv. nog geen screens en trailers zijn (op de teaser na) en nog geen beelden van de gameplay en nog geen reviews.) Maar wie gaat hem dus SOWIESO kopen??

Ikzelf denk van wel omdat CoD 4 was al geweldig, dus ik denk dat deze beter is.

Stanboy96 :cya:

Geplaatst:

Zodra ze gekke dingen gaan doen hoef ik hem niet, ik wil dus echt geen voertuigen in MP. Het liefste ook niet SP, maar die zullen er vast wel komen. Ik verwacht wel stiekem en langere verhaallijn, en ook wat kortere missies. Meer wapens in multiplayer en meer perks. Zodat je echt je eigen stijl kan ontwikkelen, dat maakt het ook spannender. Ik verwacht dat ze niet al te raar gaan doen met compleet nieuwe modi en nieuwe stijl. Maar wat nieuwe maps, nieuwe wapens, evt 1 of 2 nieuwe game modi...

Geplaatst:
Maar het is beter om nu weer ontopic te gaan.

Wie gaat de game allemaal kopen?

(nu niet gaan posten van dat er bijv. nog geen screens en trailers zijn (op de teaser na) en nog geen beelden van de gameplay en nog geen reviews.) Maar wie gaat hem dus SOWIESO kopen??

Ikzelf denk van wel omdat CoD 4 was al geweldig, dus ik denk dat deze beter is.

Ik ga het spel zeker Pre-orderen! Dus dan kan ik het tenminste spelen op de dag van de release. Het lijkt me zo ontzettend gaaf spel!

Geplaatst:

Wat me ook wel cool lijkt is net zoals in Rainbow Six Vegas 2 dat je je pak helemaal kan instellen, en ook je kleren etc. Ook moeten ze er GEEN voertuigen inzetten, want dan gaat het spel gewoon slecht worden, ze moeten gewoon veel KLEINE maps maken, waarin je lekker kan spelen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...