Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb een vraagje over call of dutty modern warfare 2 (ps3),als je teamdeathmatch doet gaat die automatsih een map doen , kan je dat veranderen??

Door te voten, anders niet.

Je moet dan erg veel geluk hebben als die andere mensen het dan ook willen skippen. ik heb dat nog geen enkel persoon zien doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo ik heb een vraagje over call of dutty modern warfare 2 (ps3),als je teamdeathmatch doet gaat die automatsih een map doen , kan je dat veranderen??

Door te voten, anders niet.

Je moet dan erg veel geluk hebben als die andere mensen het dan ook willen skippen. ik heb dat nog geen enkel persoon zien doen.

Komt regelmatig voor bij moi. Mensen zitten dan met z'n allen door hun headset te blerren, dus dan skippen ze wel.

@ hierboven:

Idd, maar ik zal nog wel een keer opnemen. Gewoon met mobieltje dus verwacht geen kwaliteit.

Alleen weet niet echt hoe ik kan spelen en opnemen :bonk:

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Ik vind de verhaallijn zwaar tegenvallen.

Ik heb het in 2 dagen uitgespeeld en dat was niet mijn bedoeling toen ik deze game kocht.

Geplaatst:

Ik heb het in 2 dagen uitgespeeld en dat was niet mijn bedoeling toen ik deze game kocht.

Je kan toch online spelen!? :puh:

Geplaatst:

Je kan toch online spelen!? :puh:

Ik koop een game om zijn verhaallijn. €40 voor 2 dagen vind ik slecht.

Geplaatst:

Misschien moet je iets minder veel spelen? :puh: GTA IV kan je ook makkelijk in twee dagen uitspelen. 15 uur per dag en klaar is Kees :) Nouja, ik koop de games om online te spelen, dus die verhaallijn boeit me niet echt :puh: Heb SP ook nog niet uitgespeeld (wel op 't laagste niveau) maar hoger niet. Beetje inkomen dus en dan online :D

Geplaatst:

Misschien moet je iets minder veel spelen? puh2.gif GTA IV kan je ook makkelijk in twee dagen uitspelen. 15 uur per dag en klaar is Kees smile3.gif Nouja, ik koop de games om online te spelen, dus die verhaallijn boeit me niet echt puh2.gif Heb SP ook nog niet uitgespeeld (wel op 't laagste niveau) maar hoger niet. Beetje inkomen dus en dan online icon_mrgreen.gif

Ja, ik denk er precies het zelfde over, uncharted was bij mij ook in 2 dagen af! :puh:

Geplaatst:

Misschien moet je iets minder veel spelen? :puh: GTA IV kan je ook makkelijk in twee dagen uitspelen. 15 uur per dag en klaar is Kees :) Nouja, ik koop de games om online te spelen, dus die verhaallijn boeit me niet echt :puh: Heb SP ook nog niet uitgespeeld (wel op 't laagste niveau) maar hoger niet. Beetje inkomen dus en dan online :D

Haha nee,

Gisteravond begonnen en vanmorgen verder uitgespeeld en nee ik ben niet stiekum de hele nacht doorgegaan. :puh:

Geplaatst:

De storyline was inderdaad niet groot :puh:

Maar dit is ook weer typisch zo'n game die je koopt voor de multiplayer, en die is geniaal :D

Geplaatst:

De storyline was inderdaad niet groot :puh:

Maar dit is ook weer typisch zo'n game die je koopt voor de multiplayer, en die is geniaal :D

Net als CoD4.

Geplaatst:

Heey, ik heb spel ook, hoe kan je meer dan 1 Single-Player account maken? Want ik en mijn broer willen apart spelen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...