GunsNroses61 Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Hallo ik heb een vraagje over call of dutty modern warfare 2 (ps3),als je teamdeathmatch doet gaat die automatsih een map doen , kan je dat veranderen?? Door te voten, anders niet. Je moet dan erg veel geluk hebben als die andere mensen het dan ook willen skippen. ik heb dat nog geen enkel persoon zien doen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Lol, Breach & Clear in 11,75s. Heb wel bewijs van 11,80s. Gaat ik even op Youtube zetten, want daar was de beste 12,10 http://www.youtube.com/watch?v=sA6-u-cXC2A gewoon als je hebt gebreached erdoorheen sprinten geloof ik Reageren
lexus123 Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 (bewerkt) Hallo ik heb een vraagje over call of dutty modern warfare 2 (ps3),als je teamdeathmatch doet gaat die automatsih een map doen , kan je dat veranderen?? Door te voten, anders niet. Je moet dan erg veel geluk hebben als die andere mensen het dan ook willen skippen. ik heb dat nog geen enkel persoon zien doen. Komt regelmatig voor bij moi. Mensen zitten dan met z'n allen door hun headset te blerren, dus dan skippen ze wel. @ hierboven: Idd, maar ik zal nog wel een keer opnemen. Gewoon met mobieltje dus verwacht geen kwaliteit. Alleen weet niet echt hoe ik kan spelen en opnemen Bewerkt: 4 december 2009 door lexus123 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Alleen weet niet echt hoe ik kan spelen en opnemen Mobieltje ergens tegenaan zetten of iemand anders laten opnemen? Reageren
Hannes82 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Ik vind de verhaallijn zwaar tegenvallen. Ik heb het in 2 dagen uitgespeeld en dat was niet mijn bedoeling toen ik deze game kocht. Reageren
jordib12 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Ik vind de verhaallijn zwaar tegenvallen. Ik heb het in 2 dagen uitgespeeld en dat was niet mijn bedoeling toen ik deze game kocht. Je kan toch online spelen!? Reageren
HA5H Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Update 1.05 was vandaag. 1 van de dingen is chillere matchmaking, minder lagg Reageren
Hannes82 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Ik vind de verhaallijn zwaar tegenvallen. Ik heb het in 2 dagen uitgespeeld en dat was niet mijn bedoeling toen ik deze game kocht. Je kan toch online spelen!? Ik koop een game om zijn verhaallijn. €40 voor 2 dagen vind ik slecht. Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Misschien moet je iets minder veel spelen? GTA IV kan je ook makkelijk in twee dagen uitspelen. 15 uur per dag en klaar is Kees Nouja, ik koop de games om online te spelen, dus die verhaallijn boeit me niet echt Heb SP ook nog niet uitgespeeld (wel op 't laagste niveau) maar hoger niet. Beetje inkomen dus en dan online Reageren
jordib12 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Misschien moet je iets minder veel spelen? GTA IV kan je ook makkelijk in twee dagen uitspelen. 15 uur per dag en klaar is Kees Nouja, ik koop de games om online te spelen, dus die verhaallijn boeit me niet echt Heb SP ook nog niet uitgespeeld (wel op 't laagste niveau) maar hoger niet. Beetje inkomen dus en dan online Ja, ik denk er precies het zelfde over, uncharted was bij mij ook in 2 dagen af! Reageren
Hannes82 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Misschien moet je iets minder veel spelen? GTA IV kan je ook makkelijk in twee dagen uitspelen. 15 uur per dag en klaar is Kees Nouja, ik koop de games om online te spelen, dus die verhaallijn boeit me niet echt Heb SP ook nog niet uitgespeeld (wel op 't laagste niveau) maar hoger niet. Beetje inkomen dus en dan online Haha nee, Gisteravond begonnen en vanmorgen verder uitgespeeld en nee ik ben niet stiekum de hele nacht doorgegaan. Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 De storyline was inderdaad niet groot Maar dit is ook weer typisch zo'n game die je koopt voor de multiplayer, en die is geniaal Reageren
lexus123 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 De storyline was inderdaad niet groot Maar dit is ook weer typisch zo'n game die je koopt voor de multiplayer, en die is geniaal Net als CoD4. Reageren
Pesimist Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 wie wil een keer 2 tege 2 of 3v3 private match tdm spele melde ps3 network acc musii42 Reageren
Galacticos Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Heey, ik heb spel ook, hoe kan je meer dan 1 Single-Player account maken? Want ik en mijn broer willen apart spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.