Tomeken Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Kheb net deze title gekregen maar dan van M4A1 En i (l) Tar-21 met silencer, steady aim, scavenger en stopping power Beste combo ever Haha die heb ik ook net gekregen, ik weet niet eens wat ik ervoor moest doen. Ik vind het heel jammer dat er op de Ps3 zoveel hackers zijn en het ergste is dat je ze ook nog regelmatig tegenkomt. Dan kom je in een potje terecht waar niemand meer dan 6 kills heeft en toch iemand alweer een vliegtuig of helikopter bestuurt??? Weet iemand ook wat er nu gaat gebeuren met de leaderboards van de Ps3 versie? Er zijn al honderden mensen met onmogelijke scores en kills. 1 Ding hoop ik in iedergeval niet; dat ze het oplossen en iedereen weer opnieuw moet beginnen. Die 7 kills met heli of harrier kan dmv de Hardline perk Ja, dat kan maar er wordt toch wel veel gehackt vind ik in vergelijking met de vorige WM. Maar wat is eigelijk het verschil tussen een red dot stip en een holographic sight Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Kheb net deze title gekregen maar dan van M4A1 En i (l) Tar-21 met silencer, steady aim, scavenger en stopping power Beste combo ever Haha die heb ik ook net gekregen, ik weet niet eens wat ik ervoor moest doen. Ik vind het heel jammer dat er op de Ps3 zoveel hackers zijn en het ergste is dat je ze ook nog regelmatig tegenkomt. Dan kom je in een potje terecht waar niemand meer dan 6 kills heeft en toch iemand alweer een vliegtuig of helikopter bestuurt??? Weet iemand ook wat er nu gaat gebeuren met de leaderboards van de Ps3 versie? Er zijn al honderden mensen met onmogelijke scores en kills. 1 Ding hoop ik in iedergeval niet; dat ze het oplossen en iedereen weer opnieuw moet beginnen. Die 7 kills met heli of harrier kan dmv de Hardline perk Ja, dat kan maar er wordt toch wel veel gehackt vind ik in vergelijking met de vorige WM. Maar wat is eigelijk het verschil tussen een red dot stip en een holographic sight Holographic sight zoomt meer in waneer je richt. Reageren
.Senne Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 (bewerkt) Ik vind red dot sight persoonlijk beter werken dan holographic sight. Ga straks even een complete stealth class maken voor free-for-all. Edit: bwehehe, kies ik voor de fun even een sub-machine gun, blijkt dat ding (UMP45) geweldig goed te zijn. Op scrapyard 35 kills 10 deaths in mijn éérste match met dat beestje. Bewerkt: 7 december 2009 door .Senne Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Dat maakt niet echt veel uit, meer wat de resolutie van je scherm zelf is. Reageren
AwiVC Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Kheb net deze title gekregen maar dan van M4A1 En i (l) Tar-21 met silencer, steady aim, scavenger en stopping power Beste combo ever Haha die heb ik ook net gekregen, ik weet niet eens wat ik ervoor moest doen. Ik vind het heel jammer dat er op de Ps3 zoveel hackers zijn en het ergste is dat je ze ook nog regelmatig tegenkomt. Dan kom je in een potje terecht waar niemand meer dan 6 kills heeft en toch iemand alweer een vliegtuig of helikopter bestuurt??? Weet iemand ook wat er nu gaat gebeuren met de leaderboards van de Ps3 versie? Er zijn al honderden mensen met onmogelijke scores en kills. 1 Ding hoop ik in iedergeval niet; dat ze het oplossen en iedereen weer opnieuw moet beginnen. Die 7 kills met heli of harrier kan dmv de Hardline perk Ook heb je na 4 (met hardline 3) kills al een care package te pakken waar deze dingen in kunnen zitten, mensen onderschatten vaak de handigheid van care packages/ emergency drops terwijl ze mij al meer dan eens uit de brand hebben geholpen.. (Protip: gooi de marker van je care package naast een hiding spot en de enemies zullen op je af stormen als bijen op een honingpot... spray feestje!) Reageren
flippie13 Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Lol, die mensen die 6 of 7 kills hebben hacken niet hoor Gewoon emerecy drop, die heeft meestal wel een killstreak cadeautje waarvoor je normaal 7 kills of hoger voor nodig hebt Alleen moet je eigenlijk wel wachten tot er een counter UAV op is gezet, anders stormt iedereen gelijk op jouwe af Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Lol, die mensen die 6 of 7 kills hebben hacken niet hoor Gewoon emerecy drop, die heeft meestal wel een killstreak cadeautje waarvoor je normaal 7 kills of hoger voor nodig hebt Alleen moet je eigenlijk wel wachten tot er een counter UAV op is gezet, anders stormt iedereen gelijk op jouwe af Ik heb Counter-UAV en Emergency Airdrop en een Sentry gun als killstreak rewards. ^^ Reageren
jordib12 Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 sjonge, heb gisteren weeral mensen gezien in free for all die die glitch gebruiken in afhgan echt irritant als je zo maar kan winnen pfff.. @ voor wat dient :scavenger ? Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Dan kun je altijd kogels krijgen van elk wapen dat op de grond ligt (dat door dode gasten zijn gedropt). Als je Scavenger Pro hebt, dan heb je ook nog eens Extended Mags. Ik gebruik nu Scavenger op m'n ACR. 60 kogels zijn echt te weinig Met Scavenger Pro 180 Reageren
flippie13 Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 (bewerkt) Ik gebruik scavenger pro op me killstreak killers, javelin met telkens 1 kogel, heerlijk Jongens, 1 tip, speel geen 17 uur achter elkaar als je een fking noob bent, want dan krijg je dit. Bewerkt: 7 december 2009 door flippie13 Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Ik heb vanmiddag ook de ACR unlocked. Ik heb er nu al een Red Dot Sign opzitten. Fijn wapentje, beter dan de Tar in mijn ogen. Scavenger Pro, Hardline Pro en Last Stand, gaat in ieder geval lekker zo. @.Senne: ik gebruik ook een UMP45, met een silencer, Marathon, Lightweight en Ninja. Hiephoi! Reageren
HA5H Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Bijna MN 4e NUKE kwerd gekilled bij mn 24e kill :/ Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Kheb net deze title gekregen maar dan van M4A1 En i (l) Tar-21 met silencer, steady aim, scavenger en stopping power Beste combo ever Haha die heb ik ook net gekregen, ik weet niet eens wat ik ervoor moest doen. Ik vind het heel jammer dat er op de Ps3 zoveel hackers zijn en het ergste is dat je ze ook nog regelmatig tegenkomt. Dan kom je in een potje terecht waar niemand meer dan 6 kills heeft en toch iemand alweer een vliegtuig of helikopter bestuurt??? Weet iemand ook wat er nu gaat gebeuren met de leaderboards van de Ps3 versie? Er zijn al honderden mensen met onmogelijke scores en kills. 1 Ding hoop ik in iedergeval niet; dat ze het oplossen en iedereen weer opnieuw moet beginnen. Tuurlijk kan dat met een care package kan je alles krijgen en je hoeft er maar 4 kills voor te hebben. Ik heb zelfs ooit met zo'n car package een EMP gehad en daarvoor heb je normaal een 15 killstreak nodig. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Weten jullie of er ook een tacktical Nuke in die care package kan zitten? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Weten jullie of er ook een tacktical Nuke in die care package kan zitten? Ik heb het nog geen een keer meegemaakt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.