maikel jonson Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Heb nu rank 30, das niet zo veel maar ik heb me voorgenomen tijdens de examens niet te spelen, hoop mij zo beter te concentreren op de examens. Normaal zou ik nu verder zijn. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Is mijn eerste COD en hij bevalt me wel. Ik snap nu waarom anderen Killzone 2 minder goed vinden dan MW2 . Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Ik ben nog maar rank 56, maar dat komt omdat ik Dragon Age: Origins aan het spelen was, anders was ik allang rank 70 (ik ga niet in Prestige). Ik ben vaandag begonnen met de UMP te gebruiken en ik vind het echt een goede SMG, die wapen kan de almachtige AR's aan. Wat voor deathstreak gebruiken julie? Ik gebruik Final Stand, omdat het de enige deathstreak is die ook echt helpt (als je lang genoeg blijft leven, sta je weer op). Ik heb een keer een HQ in Final Stand met alleen mijn trouwe M16 in mijn eentje beschermd en ik heb het overleefd. Reageren
lexus123 Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Noooooeeezzz! Javelin Glitch is gepatched Ik had er altijd zoveel lol aan, om mensen te irriteren... Maja, dan maar weer normaal FFA spelen met een score van 30 op 4 Ook leuk. Ik weet niet wat mensen erger vinden. Ik die ze kill met Javelin, of ik die ze kill met sick skills? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 (bewerkt) Ik had een tijdje geleden een paar challenges voltooid, maar ik keek dan tussen de lijst met challenges die ik al kon halen. (die ik al vrijgespeeld had) Maar ik vond ze er niet tussen, nu ben ik rank 47, en heb ik nieuwe challenges unlocked en nu zie ik dat ze daar tussen staan en dat ze al gedaan zijn. Ik wist niet dat je die challenges al kon halen zonder vrij te spelen is dit misschien een bug ofzo? Bewerkt: 11 december 2009 door End Of The Riot Reageren
Reinier93 Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 (bewerkt) Noooooeeezzz! Javelin Glitch is gepatched Ik had er altijd zoveel lol aan, om mensen te irriteren... Maja, dan maar weer normaal FFA spelen met een score van 30 op 4 Ook leuk. Ik weet niet wat mensen erger vinden. Ik die ze kill met Javelin, of ik die ze kill met sick skills? Javelin glitch gebruikers mogen van mij een permanente ban krijgen. Kill mensen dan met goede skills inplaats van met glitches. Bewerkt: 11 december 2009 door Reinier93 Reageren
ikt Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 DirectX9 downloaden. http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=2DA43D38-DB71-4C1B-BC6A-9B6652CD92A3&displaylang=en Drivers updaten. http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx Bureubladresolutie en alle andere resoluties op native van je monitor zetten. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Noooooeeezzz! Javelin Glitch is gepatched Ik had er altijd zoveel lol aan, om mensen te irriteren... Maja, dan maar weer normaal FFA spelen met een score van 30 op 4 Ook leuk. Ik weet niet wat mensen erger vinden. Ik die ze kill met Javelin, of ik die ze kill met sick skills? Javelin glitch gebruikers mogen van mij een permanente ban krijgen. Kill mensen dan met goede skills inplaats van met glitches. Op de 360 kon je een 24 uur ban krijgen, maar ik heb nog niet gehoord dat iemand hem ook echt kreeg. Ik heb het paar keer gebruik om de glitch uittesten voordat het gepatcht werd en ik geef toe dat het best wel lachen was, maar ik gebruik liever geen glitches. Het leukste was dat als ik met mijn jevelein stond sommige mensen durften me niet neer te schieten (ook als ik de glitch niet had gebruikt), dus ik knifde ze of ik gooide en knife in hun ook. PS: Is hier iemand die ook de Throwing Knife gebruikt? Want het is niet echt een populaire wapen, vaak als ik maar 1 kill mee maak krijg ik die Accolade dat ik de meeste knife kills had. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Kan je die updates niet van de Activision site halen? Ik neem aan dat het dan veel sneller gaat. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Vergissing, neem ik aan. Er zijn vrijwel tegelijk met MW2 ook twee andere CoD games uitgekomen, ééntje voor de Wii en de ander voor de DS. Ik neem aan dat ze over het hoofd hebben gezien dat dit niet drie dezelfde spellen zijn. niet heel netjes natuurlijk, maar vergissen is menselijk. Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 PS: Is hier iemand die ook de Throwing Knife gebruikt? Want het is niet echt een populaire wapen, vaak als ik maar 1 kill mee maak krijg ik die Accolade dat ik de meeste knife kills had. Het is niet echt het beste Equipment, maar wel het vetste. Echt bruut gewoon. Gebruik het bij een class met ACR Dot + Silencer, en ik naar mate ik het meer gebruik wordt het eigenlijk steeds handiger. Alleen het mikken blijft moeilijk. Reageren
jordib12 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Ja idd, als je maar kan winnen door te glitchen, pff @ heb eindelijk ACR met hearbeat sensor, geweldig wapen! Reageren
Velaro Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Op de PS3 krijg ik als NAT-type 'moderate'. Weet iemand wat ik moet doen om dit op 'open' te krijgen? Moet ik bepaalde poorten openzetten? Voor de rest werkt alles, maar het zou wel fijner zijn als het 'open' zou zijn i.v.m. minder lag enzo. Reageren
flippie13 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Eindelijk heb ik cold blooded pro, heerlijk is die En met me Wa2000 heb ik nog 5 headshots te gaan, en dan blue tiger Wie heeft er trouwens wel eens zo'n kill als hieronder gehad? Ik wel een paar triple/multi's met een semtex (op het plafond FTW), maar nog nooit 3 headshots Reageren
lexus123 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 (bewerkt) Ben nu weer eens FFA aan het spelen. Met een M4A1 (ja, met Stopping Power ). Voor de rest Slayer ( ) Of Hand Pro en Ninja Pro. Ook iets leuks is, ben ik achter gekomen, aan knife only doen. Marathon, Lightweight en Commando Pro. GENIAAL! @Hierboven: Die gast heeft veel geluk gehad met z'n triple kill. Bewerkt: 12 december 2009 door lexus123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.