Reinier93 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Op de PS3 krijg ik als NAT-type 'moderate'. Weet iemand wat ik moet doen om dit op 'open' te krijgen? Moet ik bepaalde poorten openzetten? Voor de rest werkt alles, maar het zou wel fijner zijn als het 'open' zou zijn i.v.m. minder lag enzo. Volgens mij is dat gewoon goed, ik heb het ook. Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Ook iets leuks is, ben ik achter gekomen, aan knife only doen. Marathon, Lightweight en Commando Pro. GENIAAL! Ja, dat is echt te makkelijk gemaakt. Ik wordt zo vaak geknifed door iemand die dan 5 meter van me af staat en zo snel op me af sprint dat ik hem niet eens kan neerschieten. Wat trouwens ook te makkelijk is om met de Winchester 1887 Akimbo rond te rennen, die Range is veel te groot. Reageren
flippie13 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Ik gebruik nu nog de ranger akimbo, damn, die is ook heerlijk En de 1887 is inderdaad overpowered, die dingen zijn beter dan je primary weapen Ik zelf loop eigenlijk ook alleen met me ranger rond, heerlijke power, helaas wel scheef like hell, maar meestal raak je wel Reageren
PSPfreaky Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Ik ben nu level 13 van Prestige. Het is gewoon leuk om te levelen. Vandaag al 2 hackers gezien op Call of Duty: Modern Warfare 2. Ze maakten alleen headshots. Voor de PC gamers: wat is jullie Steam ID? Mijne is PSPfreaky Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Jongens, ik heb een probleem: ik heb de storyline uitgespeeld, en iedere keer als ik een trophie zou moeten winnen staat er gewoon: 'U heeft geen trofee gewonnen' Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Jongens, ik heb een probleem: ik heb de storyline uitgespeeld, en iedere keer als ik een trophie zou moeten winnen staat er gewoon: 'U heeft geen trofee gewonnen' Heb je de spec ops savegame glitch gebruikt ? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 (bewerkt) ik speel nu persies 1 week modern warfare 2 beetje singleplayer maar meest multiplayer ben nu lvl 37 =D en level omhoog gaan nogal simpel vind ik. want ik doe op 3/4 levels per dag. btw mijn Steam ID:Shotyoudie Bewerkt: 13 december 2009 door shotyoudie Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 In het begin gaat het heel snel, maar op lvl 46 heb je al ongeveer 40000 punten nodig om naar 47 te komen.. Reageren
AwiVC Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 ik speel nu persies 1 week modern warfare 2 beetje singleplayer maar meest multiplayer ben nu lvl 37 =D en level omhoog gaan nogal simpel vind ik. want ik doe op 3/4 levels per dag. btw mijn Steam ID:Shotyoudie Haha idd vrij weinig Singleplayer, ik ga voor 100% Steam trophies dus, na eindeloze uren coop, ben ik nu begonnen aan Intel pakken en missies op Veteran doen.. Mijn steam ID: Awi Reageren
lexus123 Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Lol, er is nu een glitch waarmee je XP verdient in Private Matches: http://www.youtube.com/watch?v=a3wHNUfRx5c Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Ik was net in zo'n match beland, ik speelde domination op Rust, met 18 mensen, geen tijds en score limiet. Ik vond het leuk, zeker omdat de hele team van tegenstanders voor me spawnde. Dit verklaard hoe ik in team domination free for all matches beland (ik krijg XP voor afknallen van mijn eigen teamleden) Reageren
lexus123 Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Ik was net in zo'n match beland, ik speelde domination op Rust, met 18 mensen, geen tijds en score limiet. Ik vond het leuk, zeker omdat de hele team van tegenstanders voor me spawnde. Dit verklaard hoe ik in team domination free for all matches beland (ik krijg XP voor afknallen van mijn eigen teamleden) Als je het niet erg vind ga ik je nu even een Friend Request sturen voor het geval je weer in zo'n potje komt. (kun je me misschien invite ) Reageren
flippie13 Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Weetje wat echt een geweldig gevoel geeft? Iemand vermoorden die bijna een tactical nuke had (23-0), weet je wat dat gevoel helemaal weghaalt? Iemand die je 2 sec daarna vermoord en HIJ dan vervolgens een tactical nuke had XD 2 potjes achter elkaar, 2x nuke, 2x vijand, das nie leuk ;( Reageren
Wienish Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Gister eerste ervaringen opgedaan met de game, nadat hij vrijdag eindelijk thuisbezorgd werd. Heerlijk hoe het allemaal in elkaar steekt, alleen jammer van het realisme op bepaalde punten. Ik heb net zitten spelen met iemand van het forum. De Single Player is wat mij betreft echt prima in orde, en met Multiplayer zit ik helaas pas op een level of 10 als ik me niet vergis, misschien zelfs nog 9. Ik vind 't fijn om bij elk level te horen te krijgen wat ik verdien door de level-up. Ik schiet nu nog vooral met de UMP45 Red Dot Sight. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 (bewerkt) ik speel nu persies 1 week modern warfare 2 beetje singleplayer maar meest multiplayer ben nu lvl 37 =D en level omhoog gaan nogal simpel vind ik. want ik doe op 3/4 levels per dag. btw mijn Steam ID:Shotyoudie Wacht maar tot je level 40 bent... :') Na ongeveer 40 word het steeds moeilijker, voor level 52 heb je ongeveer 500000 XP nodig. Bewerkt: 13 december 2009 door Ghost_Rider Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.