Djmaddox Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Wacht maar tot je level 40 bent... :') En dan? Ik was 39 vanmorgen en nu bijna 45... Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Wacht maar tot je level 40 bent... :') En dan? Ik was 39 vanmorgen en nu bijna 45... Geloof me, het word steeds moeilijker. Reageren
lexus123 Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Wacht maar tot je level 40 bent... :') En dan? Ik was 39 vanmorgen en nu bijna 45... Geloof me, het word steeds moeilijker. Level 70 = 2,5 miljoen XP (en dan kun je ook meteen in Prestige). Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Ja, wat gebeurt er als je in prestige gaat? Worden dan al je wapens en challenges gereset? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Ja, wat gebeurt er als je in prestige gaat? Worden dan al je wapens en challenges gereset? Ja, maar je hebt nog wel je callsigns en emblems. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Ik heb eindelijk mijn eerste nuke gehaald en daarna nog twee keer bijna (ik had echt zin om die ventje die me afschoot keihard in zijn bek te slaan ). Ik speelde toen 3rd person Domination op Afghan en ik gebruikte RPD met Silencer+Grip, Stinger, Throwing knife, Stun, Bling Pro, SP Pro, Commando Pro, Harrier, Chopper Gunner en Nuke. Ik heb mijn harrier eerlijk gehaald (niet gecampt) en dan liet ik de harrier Chopper Gunner en dan knalde ik de tegenstanders overhoop. Dit was een van mijn eerste matches met alleen de RPD en nu gebruik ik het de hele tijd (ik ben rank 63 btw). Ik hoop dat ik rank 67 snel bereik, want ik wil ook mensen afknallen met de Model 1887. :$ Volgens mij is de model zo overpowered omdat er veel mensen zeikten dat de Shotguns te weinig bereik hadden en dan gaf IW ze een Shotgun met realistische bereik en nu is het overepowered. Ik wordt echt gek van die knife "pro's" , dat zijn die debielen die met een tactical knife, marathon, lightweight en Commando Pro idereen gaan knifen. Ze denken dat ze goed zijn, maar ik heb het zelf geprobeerd en het is gewoon te makelijk. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Ja, wat gebeurt er als je in prestige gaat? Worden dan al je wapens en challenges gereset? Ja, maar je hebt nog wel je callsigns en emblems. Heb je éíndelijk de AK-47, resetten ze alles?! Als je dan in prestige mode zit, hoeveel xp kost het dan om van 1 naar 2 te komen? Net zoveel als de eerste keer of meer? Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Ja, wat gebeurt er als je in prestige gaat? Worden dan al je wapens en challenges gereset? Ja, maar je hebt nog wel je callsigns en emblems. Heb je éíndelijk de AK-47, resetten ze alles?! Als je dan in prestige mode zit, hoeveel xp kost het dan om van 1 naar 2 te komen? Net zoveel als de eerste keer of meer? Het is precies hetzelfde, alleen je houdt je titles en emblems. Je hoeft het niet te doen, als de AK wilt gebruiken dan ga je niet in prestige. Ik ge zelf nooit in prestige, want je krijgt er niks nutigs voor en ik heb geen zin om weer opnieuw alle wapens te vrijspelen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Als je eenmaal in prestige zit, kan je daar dan nog uit? Of zit je dan vast? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Als je eenmaal in prestige zit, kan je daar dan nog uit? Of zit je dan vast? Dan zit je vast daarom krijg je ook 2 waarschuwingen als je prestige wilt gaan doen. Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Ik denk de beste manier om het uit te leggen. http://www.youtube.com/watch?v=9Yh-w5KzKKQ Reageren
Reinier93 Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Ben met de special ops missies bezig. Heb de eerste 2 al 3 sterren maar de volgende missie dat je 50 citizens moet neer schieten is erg moeilijk:P. Iemand nog tips? Reageren
Wienish Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Ben met de special ops missies bezig. Heb de eerste 2 al 3 sterren maar de volgende missie dat je 50 citizens moet neer schieten is erg moeilijk:P. Iemand nog tips? Telt bombarderen ook? Reageren
paul007 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Hey iedereen! Ik heb een klein vraagje over de Perk - Bling. Ik heb de Perk al geupgrade naar Bling Pro maar ik vraag me af of je ook 3 attachables (weet niet hoe je het schrijft) op je wapen kan zetten. Ik wil namelijk naast m'n ACOG Scope, Heartbeatsensor ook een Silencer op m'n SCAR-H. Is dit mogelijk of niet? Thanks paul007 Reageren
.Senne Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Niet mogelijk, je zal moeten kiezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.