Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

.Stan

Recommended Posts

zo een hekel aan de ranger akimbo, bijna iedereen gebruikt het lijkt wel. en het ziet er echt idioot uit. zo een gozer die rent met 2 van die pijpen in zijn handen. word echt vaak geraakt door die dingen. Mensen die denken dat ze skill hebben omdat ze met die wapen veel kills maken zijn echt lame.

Delen op andere websites

zo een hekel aan de ranger akimbo, bijna iedereen gebruikt het lijkt wel. en het ziet er echt idioot uit. zo een gozer die rent met 2 van die pijpen in zijn handen. word echt vaak geraakt door die dingen. Mensen die denken dat ze skill hebben omdat ze met die wapen veel kills maken zijn echt lame.

Zo dacht ik er dus ook eerst over, totdat ik 'm zelf ging gebruiken en merkte dat het echt überownage is. Ik weet niet welk level jij nu bent, maar ik vind dat hij echt aan te raden is voor iedereen.

Delen op andere websites

Dat zijn de model 1887's , de rangers hebben nooit vergekund, ik schoot een keertje van iemand die op 10 m afstand stond, alles misde ongeveer :puh:

Wel kut, van die patch, ik was bijna bij lvl 67 :(

Ik denk overigens dat ik nog ff wacht met prestige gaan, want ik vind die ak zo verdomd lekker!:D

Delen op andere websites

Op de PS3 is de game al afgelopen bij 75 kills :puh:

Xbox360 met mobiel (zie maar aan de slechte kwaliteit, anders had ik wel ''Prt Sc SysRq'' gedaan...). Was een glitched match. Dus infinity kills met 10 minuten limiet. Ik heb een gozer in m'n vriendenlijst die alleen maar dat soort matches aanmaakt. Dat is dus level to the max en wapen challenges halen.

Is trouwens FFA met 18 man. Team killen telt als punten en Harriers schieten ook op teammates.

Bewerkt: door lexus123
Delen op andere websites

Xbox360 met mobiel (zie maar aan de slechte kwaliteit, anders had ik wel ''Prt Sc SysRq'' gedaan...). Was een glitched match. Dus infinity kills met 10 minuten limiet. Ik heb een gozer in m'n vriendenlijst die alleen maar dat soort matches aanmaakt. Dat is dus level to the max en wapen challenges halen.

Is trouwens FFA met 18 man. Team killen telt als punten en Harriers schieten ook op teammates.

Dat noem ik niet "legit" hoor. Probeer dat maar eens op een standaard FFA match ofzo en je hebt al mijn respect. :puh:

Delen op andere websites

Dat noem ik niet "legit" hoor. Probeer dat maar eens op een standaard FFA match ofzo en je hebt al mijn respect. :puh:

Precies :puh:

Maar hoe maakt je vriend die matches dan?

Delen op andere websites

Lol, zal wss ook wel op de PS3 kunnen. Wel knappe prestatie :puh:

Delen op andere websites

Bangelijk spel, maar ...

In multiplayer vind ik het zo spijtig dat je niet zelf je maps kan kiezen, alles word automatisch zelf aangewezen.

Ook het verwijderen van de support van de dedicated servers vind ik zooo zonde. :(

Delen op andere websites

ik vind het echt kut dat je je maps niet zelf kan kiezen.

Bangelijk spel, maar ...

In multiplayer vind ik het zo spijtig dat je niet zelf je maps kan kiezen, alles word automatisch zelf aangewezen.

Ook het verwijderen van de support van de dedicated servers vind ik zooo zonde. :(

Vind ik zelf beter, anders krijg je net als Killzone 2 dat 80% van de servers op dezelfde map draaien. Nu is er variatie :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...