Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

.Stan

Recommended Posts

34 assists? Dish the Rock title unlocked. :puh:

Ik ga voor m'n kerstmis een headset vragen, dan kan ik lekker spec-ops handiger spelen en mensen uitschelden. :D

Ik had zo'n plekje op karachi, maar ik had ook nog 3 mensen die continu achter me aan huppelden.

Delen op andere websites

Ik ga voor m'n kerstmis een headset vragen, dan kan ik lekker spec-ops handiger spelen en mensen uitschelden. icon_mrgreen.gif

Goed idee, kunnen we eindelijk spec oppen. :7

Inderdeed, dat is de intentie. :puh:

Wil iemand eens met me Special Ops doen? Als je zin hebt, voeg me toe! :D

Which platform? :puh:

Edit: oh wacht, net je sig gezien. :$

Bewerkt: door .Senne
Delen op andere websites

Zoek eigenlijk ook iemand om de hele Spec Ops mee door te lopen. ben er nog niet mee begonnen. :puh: Dus weet ook niet wat ik kan verwachten.

Het is wel voor de ps3 trouwens. en heb ook een headset voor het gemak.

Ik heb vakantie ^_^ en je hebt mijn PSN al, alleen wanneer kan jij? Ik heb wel vaak iets te doen, maar ik denk dat ik komende dinsdag wel helemaal vrij ben.

Delen op andere websites

Zoek eigenlijk ook iemand om de hele Spec Ops mee door te lopen. ben er nog niet mee begonnen. :puh: Dus weet ook niet wat ik kan verwachten.

Het is wel voor de ps3 trouwens. en heb ook een headset voor het gemak.

Ik heb vakantie ^_^ en je hebt mijn PSN al, alleen wanneer kan jij? Ik heb wel vaak iets te doen, maar ik denk dat ik komende dinsdag wel helemaal vrij ben.

Ik kan dinsdag wel, maar niet in de avond aangezien ik dan moet werken.

Delen op andere websites

Ik he eindelijk rank 70 bereikt!!! Mijn playtime is 3d 6h 50min. Het zou nog langer zijn als ik geen 4 10000XP challenges had gehaald. Listje in volgorde: 500 kills met de RPD (Grip, Urban), 300 kills met de AUG HBAR (Grip, Urban), 300 kills met de MP5K (akimbo, Urban) en 200 kills van de hip met steady aim (MP5K akimbo). De AK-47 ownt zwaar, alleen het is jammer dat het geen houten AK is, maar een plastic AK zoals de M4. Is er wel zo'n patch die de Model fixt op de 360 geweest? Want 1887 akimbo ownt nog steeds. Ik vind akimbo Model 1887 wel de coolste wapen van alle wapens in CoD. Wat is eigenlijk het nut van akimbo? Het werkt voor geen meter, het is niet realistisch dat je Deagles kan dubbel kan gebruiken, want die dingen kunnen je arm breken :cab: (het geldt ook voor paar andere wapens). Het is wel de coolste attachement. Het lijkt alsof ze het idee van akimbo van Halo hebben gepikt net als de hearthbeatsensor.

Edit: Ik had ook eerder Flawless en mijn tweede nuke gehaald (ACR Silenced, blue tiger, Scavanger Pro, SP Pro, Commando Pro, Harrier, Chopper, Nuke) op Underpass en alweer ik peobeerde het niet eens te halen en alweer had ik geen geduld en activeerde ik de nuke meteen. :7 Ik gebruik nu Global Thermonuclear War als titel en die gouden aarend die je krijgt voor Flawless.

Bewerkt: door Vercetti24
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...