Wienish Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 (bewerkt) Ik heb net even gespeeld met Baranczyk. Niet normaal meer! 51/10 in een simpele Team Deathmatch. Ronde daarvoor ook al 36 kills op 8x dood. Maar ehh, Harrier + Choppergunner apart of met zo'n Emergency dinges? Bewerkt: 24 december 2009 door Wienish Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Bwehehehee, de meest epische match ooit gespeeld, samen met Djmaddox. 40 kills, 1 death en twee assists. En het ging allemaal vanzelf. 6 kill streak > harrier > 11 kill streak > chopper gunner > 25 kill streak > pave low > 35 kill streak > 1 kill > dood > 4 kills ==> eindtotaal 40 kills 1 death. Kut is dat ik door chopper gunner net 25 kills had gemaakt. Als ik Nuke had als killstreak had ik er nu ééntje gehad, maar goed. De Pave Low heeft me erna nog mooi geholpen, en ik kreeg uiteindelijk 22000 Xp in één match. ^^ En maddox met z'n knife only matches. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 @maddox: Het is knife met een 'F' i.p.v. een 'V' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 @maddox: Het is knife met een 'F' i.p.v. een 'V' Bedankt voor die handige tip. Voor snel rennen: Neem een SMG+ handgun Marathon(pro) Lightweight(pro) Commando(pro) Maak een 4 Kill streak, neem dan de care package in je hand maar gooi hem niet. Nu kan je dan enorm snel rennen en veel knifen. Al staat een enemy recht voor je en hij schiet op je, ren dan zigzaggend op hem af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 (bewerkt) @maddox: Het is knife met een 'F' i.p.v. een 'V' Bedankt voor die handige tip. Voor snel rennen: Neem een SMG+ handgun Marathon(pro) Lightweight(pro) Commando(pro) Maak een 4 Kill streak, neem dan de care package in je hand maar gooi hem niet. Nu kan je dan enorm snel rennen en veel knifen. Al staat een enemy recht voor je en hij schiet op je, ren dan zigzaggend op hem af. Met Marathon Pro werkt het echt geweldig. Je sprint als he ware over objecten heen alsof het niks is Ik gebruik zelf ook wel eens Hardline voor deze class. Aangezien je al snel op de 4 killstreak kunt zitten voor een Predator. Bewerkt: 24 december 2009 door lexus123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zakura Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Vandaag krijg ik mijn CoD, dus wss morgen ga ik veel CoD spelen Binnekort kijken of we met gtaforum samen een paar potjes kunnen doen op de pc? Hoeveel man hier spelen op de pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Vandaag krijg ik mijn CoD, dus wss morgen ga ik veel CoD spelen Binnekort kijken of we met gtaforum samen een paar potjes kunnen doen op de pc? Hoeveel man hier spelen op de pc? Ik. En bij de credits staan Production babies? Hier het antwoord: http://wiki.answers.com/Q/In_modern_warfare_2_a_subheading_in_the_credits_is_Production_Babies_What_is_Production_Babies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Een silencer op een sniper vind ik persoonlijk zwaar verkloot, met een intervention moet je hem dan 2x raken, waardoor die meer tijd heeft om te ontsnappen (Als je in borst schiet bijv.) Wat ook wel jammer is is dat je moet kiezen tussen stopping power of cold blooded, zelf heb ik nu stopping power, maar ik ga binnenkort toch weer over op cold blooded denk ik. Allemaal leuk en aardig, als je stopping power (+pro) hebt, maar dat houd geen headshot tegen :$ Stealth snipen werkt juist super relaxt. Silencer, Scavenger Pro (elke keer een nieuwe Claymore ), Cold Blooded Pro (niemand ziet je op de radar) en Ninja Pro (niemand hoort je lopen). Vooral in Wasteland is het dan makkelijk massakills maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Vandaag krijg ik mijn CoD, dus wss morgen ga ik veel CoD spelen Binnekort kijken of we met gtaforum samen een paar potjes kunnen doen op de pc? Hoeveel man hier spelen op de pc? Ik en .Senne ook. :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Een silencer op een sniper vind ik persoonlijk zwaar verkloot, met een intervention moet je hem dan 2x raken, waardoor die meer tijd heeft om te ontsnappen (Als je in borst schiet bijv.) Wat ook wel jammer is is dat je moet kiezen tussen stopping power of cold blooded, zelf heb ik nu stopping power, maar ik ga binnenkort toch weer over op cold blooded denk ik. Allemaal leuk en aardig, als je stopping power (+pro) hebt, maar dat houd geen headshot tegen :$ Stealth snipen werkt juist super relaxt. Silencer, Scavenger Pro (elke keer een nieuwe Claymore ), Cold Blooded Pro (niemand ziet je op de radar) en Ninja Pro (niemand hoort je lopen). Vooral in Wasteland is het dan makkelijk massakills maken. Ik gebruik steady aim ipv ninja pro, dan heb je meer adem om te richten, wat meer relaxter is dan geen voetstappen En als je op heartbeatsensor gezien kan worden is soms wel handig, sommige noobs rushen dan een gebouw in en lopen vol op me claymore En ipv scavenger pro heb ik sleight of hand pro, handig voor me secundary (models 1887) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Is het jullie al opgevallen dat mensen een leuk nieuw trucje hebben om mensen te irriteren? Als je bij die intermission bent gaat de host 1 seconde voordat de match begint weg en dan gaat of de lobby dicht of moet je nog 60 sec wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Hoe weet je of je de host bent dan? Ik vind het namelijk 10x irritanter als de host midden in het potje weggaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Hoe weet je of je de host bent dan? Ik vind het namelijk 10x irritanter als de host midden in het potje weggaat Ja inderdaad. Aan de ene kant wel jammer dat ze dat niet laten zien, maar ja. Anders krijg je dat mensen constant leaven als ze host zijn om te dingesen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Hier is een trucje om te zien of je de host bent: http://www.youtube.com/watch?v=976jNfcltDY Als je dus de host ben kun je dat checken door in de Pre-Game Lobby je Clan-Tag te veranderen naar ' ''IW '. Verdwijnen de aanhalingstekens, dan betekend het dat je een normale gamer bent. Blijven de aanhalingstekens staan, dan betekend het dat je de host bent. Werkt op de Xbox, heb het getest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 (bewerkt) lol vandaag een match: 45 kills, 1 death in wasteland met chopper gunner gaat dat vanzelf! Bewerkt: 24 december 2009 door TZG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.