Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

.Stan

Recommended Posts

Ik heb net even gespeeld met Baranczyk. Niet normaal meer! 51/10 in een simpele Team Deathmatch. Ronde daarvoor ook al 36 kills op 8x dood.

Maar ehh, Harrier + Choppergunner apart of met zo'n Emergency dinges?

Bewerkt: door Wienish
Delen op andere websites

Bwehehehee, de meest epische match ooit gespeeld, samen met Djmaddox. :clown:

40 kills, 1 death en twee assists. En het ging allemaal vanzelf.

23mqvjk.png

6 kill streak > harrier > 11 kill streak > chopper gunner > 25 kill streak > pave low > 35 kill streak > 1 kill > dood > 4 kills

==> eindtotaal 40 kills 1 death. :puh:

Kut is dat ik door chopper gunner net 25 kills had gemaakt. Als ik Nuke had als killstreak had ik er nu ééntje gehad, maar goed. De Pave Low heeft me erna nog mooi geholpen, en ik kreeg uiteindelijk 22000 Xp in één match. ^^

En maddox met z'n knife only matches. :7

Delen op andere websites

@maddox:

Het is knife met een 'F' i.p.v. een 'V' knipoog.gif

Bedankt voor die handige tip. :)

Voor snel rennen:

Neem een SMG+ handgun

Marathon(pro)

Lightweight(pro)

Commando(pro)

Maak een 4 Kill streak, neem dan de care package in je hand maar gooi hem niet. Nu kan je dan enorm snel rennen en veel knifen. Al staat een enemy recht voor je en hij schiet op je, ren dan zigzaggend op hem af. :)

Delen op andere websites

@maddox:

Het is knife met een 'F' i.p.v. een 'V' knipoog.gif

Bedankt voor die handige tip. :)

Voor snel rennen:

Neem een SMG+ handgun

Marathon(pro)

Lightweight(pro)

Commando(pro)

Maak een 4 Kill streak, neem dan de care package in je hand maar gooi hem niet. Nu kan je dan enorm snel rennen en veel knifen. Al staat een enemy recht voor je en hij schiet op je, ren dan zigzaggend op hem af. :)

Met Marathon Pro werkt het echt geweldig. Je sprint als he ware over objecten heen alsof het niks is :)

Ik gebruik zelf ook wel eens Hardline voor deze class. Aangezien je al snel op de 4 killstreak kunt zitten voor een Predator.

Bewerkt: door lexus123
Delen op andere websites

Vandaag krijg ik mijn CoD, dus wss morgen ga ik veel CoD spelen :puh:

Binnekort kijken of we met gtaforum samen een paar potjes kunnen doen op de pc?

Hoeveel man hier spelen op de pc?

Ik.

En bij de credits staan Production babies?

Hier het antwoord: http://wiki.answers.com/Q/In_modern_warfare_2_a_subheading_in_the_credits_is_Production_Babies_What_is_Production_Babies

Delen op andere websites

Een silencer op een sniper vind ik persoonlijk zwaar verkloot, met een intervention moet je hem dan 2x raken, waardoor die meer tijd heeft om te ontsnappen (Als je in borst schiet bijv.)

Wat ook wel jammer is is dat je moet kiezen tussen stopping power of cold blooded, zelf heb ik nu stopping power, maar ik ga binnenkort toch weer over op cold blooded denk ik. Allemaal leuk en aardig, als je stopping power (+pro) hebt, maar dat houd geen headshot tegen :$ :puh:

Stealth snipen werkt juist super relaxt. Silencer, Scavenger Pro (elke keer een nieuwe Claymore :D ), Cold Blooded Pro (niemand ziet je op de radar) en Ninja Pro (niemand hoort je lopen). Vooral in Wasteland is het dan makkelijk massakills maken.

Delen op andere websites

Een silencer op een sniper vind ik persoonlijk zwaar verkloot, met een intervention moet je hem dan 2x raken, waardoor die meer tijd heeft om te ontsnappen (Als je in borst schiet bijv.)

Wat ook wel jammer is is dat je moet kiezen tussen stopping power of cold blooded, zelf heb ik nu stopping power, maar ik ga binnenkort toch weer over op cold blooded denk ik. Allemaal leuk en aardig, als je stopping power (+pro) hebt, maar dat houd geen headshot tegen :$ :puh:

Stealth snipen werkt juist super relaxt. Silencer, Scavenger Pro (elke keer een nieuwe Claymore :D ), Cold Blooded Pro (niemand ziet je op de radar) en Ninja Pro (niemand hoort je lopen). Vooral in Wasteland is het dan makkelijk massakills maken.

Ik gebruik steady aim ipv ninja pro, dan heb je meer adem om te richten, wat meer relaxter is dan geen voetstappen :puh:

En als je op heartbeatsensor gezien kan worden is soms wel handig, sommige noobs rushen dan een gebouw in en lopen vol op me claymore :7

En ipv scavenger pro heb ik sleight of hand pro, handig voor me secundary (models 1887) :puh:

Delen op andere websites

Hoe weet je of je de host bent dan? Ik vind het namelijk 10x irritanter als de host midden in het potje weggaat

Ja inderdaad. Aan de ene kant wel jammer dat ze dat niet laten zien, maar ja. Anders krijg je dat mensen constant leaven als ze host zijn om te dingesen.

Delen op andere websites

Hier is een trucje om te zien of je de host bent:

http://www.youtube.com/watch?v=976jNfcltDY

Als je dus de host ben kun je dat checken door in de Pre-Game Lobby je Clan-Tag te veranderen naar ' ''IW '. Verdwijnen de aanhalingstekens, dan betekend het dat je een normale gamer bent. Blijven de aanhalingstekens staan, dan betekend het dat je de host bent. Werkt op de Xbox, heb het getest.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...