NickOwnage Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Net een 25 killstreak met Nuke, Net vergeten te nuken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Ik gebruik nu ACR (heartbeatsensor + ACOG scope) en Ranger Akimbo. Mijn killstreaks staan nu op predator missile, pave low en chopper gunner. Heb trouwens net de sniper class ontdekt. Ik wil graag thermal scope op de Intervention, maar ik vind het lastig om 20 kills te halen met die ACOG Scope.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zakura Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Wat is het leuke aan Prestige 10? Maargoed, ik ben nu bijna op level 26 ^^ Morgen ga ik verder gamen of vannacht nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Wat is het leuke aan Prestige 10? Maargoed, ik ben nu bijna op level 26 ^^ Morgen ga ik verder gamen of vannacht nog 10 Custom Classes, alles wat je eenmaal haalt raak je nooit meer kwijt, omdat je niet meer hoeft te prestigen dus kun je chill blijven spelen... en zo kan ik wel door blijven gaan Nou, dan ga eens zo door? Noem nog eens een aantal dingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zakura Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Wat is het leuke aan Prestige 10? Maargoed, ik ben nu bijna op level 26 ^^ Morgen ga ik verder gamen of vannacht nog 10 Custom Classes, alles wat je eenmaal haalt raak je nooit meer kwijt, omdat je niet meer hoeft te prestigen dus kun je chill blijven spelen... en zo kan ik wel door blijven gaan Nou, dan ga eens zo door? Noem nog eens een aantal dingen Ja, wat hij zegt, volgens mij krijg je dan niet meer zo veel behalve andere embleempjes en zo'n onbruikbare meuk. Btw, bestaan de goude wapens nog? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Wat is het leuke aan Prestige 10? Maargoed, ik ben nu bijna op level 26 ^^ Morgen ga ik verder gamen of vannacht nog 10 Custom Classes, alles wat je eenmaal haalt raak je nooit meer kwijt, omdat je niet meer hoeft te prestigen dus kun je chill blijven spelen... en zo kan ik wel door blijven gaan Nou, dan ga eens zo door? Noem nog eens een aantal dingen Ja, wat hij zegt, volgens mij krijg je dan niet meer zo veel behalve andere embleempjes en zo'n onbruikbare meuk. Btw, bestaan de goude wapens nog? Nee die zijn er niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Ik gebruik nu ACR (heartbeatsensor + ACOG scope) en Ranger Akimbo. Mijn killstreaks staan nu op predator missile, pave low en chopper gunner. Heb trouwens net de sniper class ontdekt. Ik wil graag thermal scope op de Intervention, maar ik vind het lastig om 20 kills te halen met die ACOG Scope.. weet jij trouwens hoe die perk heet waarmee je 2 attachments op je wapen kan plakken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Ik gebruik nu ACR (heartbeatsensor + ACOG scope) en Ranger Akimbo. Mijn killstreaks staan nu op predator missile, pave low en chopper gunner. Heb trouwens net de sniper class ontdekt. Ik wil graag thermal scope op de Intervention, maar ik vind het lastig om 20 kills te halen met die ACOG Scope.. weet jij trouwens hoe die perk heet waarmee je 2 attachments op je wapen kan plakken? Bling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 (bewerkt) Ik gebruik nu ACR (heartbeatsensor + ACOG scope) en Ranger Akimbo. Mijn killstreaks staan nu op predator missile, pave low en chopper gunner. Heb trouwens net de sniper class ontdekt. Ik wil graag thermal scope op de Intervention, maar ik vind het lastig om 20 kills te halen met die ACOG Scope.. weet jij trouwens hoe die perk heet waarmee je 2 attachments op je wapen kan plakken? Bling. dankje en weet je ook welk level je moet zijn of wat je meot doen om hem vrij te spelen? edit@laat maar ik zie dat ik hem al heb vrijgespeeld Bewerkt: 26 december 2009 door thegodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Haakon is wel maar verdomd stil sinds mijn laatste post :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroen.engeler Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Haakon is wel maar verdomd stil sinds mijn laatste post :$ Ik zou ook niets meer kunnen verzinnen hoor, het brengt veel ergernissen met zich mee om Prestige Lvl 10 te worden en je hebt er haast niks aan. Je hebt op dit moment alleen meer kans dat je hele score word verwijderd door de makers, omdat het erg onwaarschijnlijk is dat je nu al eerlijk Prestige Lvl 10 bebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Haakon is wel maar verdomd stil sinds mijn laatste post :$ Je krijgt respect omdat je een zware no lifer bent of je wordt uitgescholden als cheater omdat je het niet eerlijk doet net zoals Haakon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 .Senne je hebt in ieder geval meer kills als deads Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.