Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

.Stan

Recommended Posts

Ik gebruik nu ACR (heartbeatsensor + ACOG scope) en Ranger Akimbo. Mijn killstreaks staan nu op predator missile, pave low en chopper gunner. Heb trouwens net de sniper class ontdekt. Ik wil graag thermal scope op de Intervention, maar ik vind het lastig om 20 kills te halen met die ACOG Scope..

Delen op andere websites

Wat is het leuke aan Prestige 10?

Maargoed, ik ben nu bijna op level 26 ^^

Morgen ga ik verder gamen of vannacht nog :puh:

10 Custom Classes, alles wat je eenmaal haalt raak je nooit meer kwijt, omdat je niet meer hoeft te prestigen dus kun je chill blijven spelen... en zo kan ik wel door blijven gaan

Nou, dan ga eens zo door? Noem nog eens een aantal dingen :)

Delen op andere websites

10 Custom Classes, alles wat je eenmaal haalt raak je nooit meer kwijt, omdat je niet meer hoeft te prestigen dus kun je chill blijven spelen... en zo kan ik wel door blijven gaan

Ja, wat hij zegt, volgens mij krijg je dan niet meer zo veel behalve andere embleempjes en zo'n onbruikbare meuk.

Btw, bestaan de goude wapens nog?

Delen op andere websites

Ja, wat hij zegt, volgens mij krijg je dan niet meer zo veel behalve andere embleempjes en zo'n onbruikbare meuk.

Btw, bestaan de goude wapens nog?

Nee die zijn er niet meer. :N

Delen op andere websites

Ik gebruik nu ACR (heartbeatsensor + ACOG scope) en Ranger Akimbo. Mijn killstreaks staan nu op predator missile, pave low en chopper gunner. Heb trouwens net de sniper class ontdekt. Ik wil graag thermal scope op de Intervention, maar ik vind het lastig om 20 kills te halen met die ACOG Scope..

weet jij trouwens hoe die perk heet waarmee je 2 attachments op je wapen kan plakken?

Delen op andere websites

weet jij trouwens hoe die perk heet waarmee je 2 attachments op je wapen kan plakken?

Bling. :Y

Delen op andere websites

Bling. :Y

dankje en weet je ook welk level je moet zijn of wat je meot doen om hem vrij te spelen?

edit@laat maar ik zie dat ik hem al heb vrijgespeeld :*D

Bewerkt: door thegodfather91
Delen op andere websites

Haakon is wel maar verdomd stil sinds mijn laatste post :$

Ik zou ook niets meer kunnen verzinnen hoor, het brengt veel ergernissen met zich mee om Prestige Lvl 10 te worden en je hebt er haast niks aan. Je hebt op dit moment alleen meer kans dat je hele score word verwijderd door de makers, omdat het erg onwaarschijnlijk is dat je nu al eerlijk Prestige Lvl 10 bebt.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...