Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

30-11 gehaald net in Karachi. Leukste deel was toen ik eerst Harrier strike inzette, om meteen 2 kills te krijgen voor een Pave Low, en ik kreeg dan 2 kills erbij (weet niet welke, Harrier vloog nog :puh:). En toen lekker mijn AC130 ingezet.

Map was totale ikt-rape veld. Nergens was de vijand vijlig :V

Geplaatst:

30-11 gehaald net in Karachi. Leukste deel was toen ik eerst Harrier strike inzette, om meteen 2 kills te krijgen voor een Pave Low, en ik kreeg dan 2 kills erbij (weet niet welke, Harrier vloog nog :puh:). En toen lekker mijn AC130 ingezet.

Map was totale ikt-rape veld. Nergens was de vijand vijlig :V

Haha nice one! Ikzelf vind de Pave Low echt geweldig. Hij ziet er misschien wel log en groot uit maar kom zeker niet in z'n zicht. Ik had net echt een vette game-winning kill. Als deathstreak had ik Final Stand en ik werd dus zo geraakt dat ik Final Stand had. Degene die me raakte moest direct herladen dus sprintte hij op me af met de bedoeling me te messen maar terwijl hij op me af rende pakte ik snel m'n shotgun (M1014) en pompte hem helemaal vol. Geweldig hoe die achteruitvloog van verrassing! :)

Cheers :bier:

paul007

Geplaatst:

Wie heeft hier trouwens ook een ongelooflijke hekel aan LAST stand? :puh:

Zie je iemand lopen, snipe je hem en denk je: yes, puntjes voor mij, heb je hem niet :7 Ik vind het gewoon kogel + perk verspilling (neem dan commando of ninja :7)

Geplaatst:

Hiernet weer juist geen nuke gehaald. :cry: Deze keer op skidrow mooi harrier strike die me goed veel kills gaf maar dan werd neergehaald. Chopper in de lucht maar haast nergens een vijand die te raken was, waardoor ik 20 killstreak had. Chopper gunner klaar en er stond een dude met z'n rug naar mij toe, dus schnell geknifed, maar daarna gedood. Drie kills tekort. :clown:

Geplaatst:

@ Nick: ik heb Harrier op 6 kills (-1 door die Hardline), op 8 kills Pave Low en op 10 kills de Chopper Gunner..

En dát is naar mijn mening de perfecte killstreak. Hiermee haal je zo'n geweldig hoge kills en zo weinig deaths. Ik had met die setup 36 kills 0 deaths, en daarna npog 4 kills gemaakt en 1 keer dood gegaan op één match.

Ik heb nu nog de nuke omdat ik voor al die challenges ga, maar eens ik die heb gedaan stel ik ook harrier > pave low > chopper gunner in.

't Mooie ervan is dat als je eenmaal aan die 6 kills zit, dat je er bijna zeker van kan zijn dat je daadwerkelijk doorknalt naar 10 voor de Chopper Gunner. Of je moet al echt de pech hebben dat de lucht te vol is en je even moet wachten op de Chopper.

Hoeveel punten geeft die nuke nou eigenlijk precies? Ik heb 'm alleen eens in private gehad en toen gaf ie dus ook geen punten :puh:

Geplaatst:

+50 voor elke tegenstander die je doodt (meestal +300 XP in de gamemode die ik speel: domination 6 vs 6), en dan ook nog + een bepaald aantal XP als je toestellen van de tegenstander neerhaalt (UAV, Harriers enzo), en 100Xp als je 'm inroept. :Y

Als je 'm dus op het juiste moment inroept als de lucht mooi vol zit met harriers of ander gespuis, dan krijg je leuk veel XP. :D

Geplaatst:

ik word echt flauw van al die gasten die prestige hacken in elke game kom ik er wel 5 tegen echt zo zielig :{

Geplaatst:

Al dat gedoe over Prestige 10 hack =.='

Laat ik het zo dan stellen: Het leven is nou eenmaal oneerlijk, deal with it!

Dat slaat dus echt nergens op.

Geplaatst:

Dat slaat dus echt nergens op.

Negeer hem, Haakon vind het leuk om over zijn gehackte rank te beginnen. Ik heb er niets tegen dat hij het heeft gedaan, het is zijn console hij mag mee doen wat hij wilt, maar dat opscheppen over over zijn Prestige wordt nu wel irritant.

Geplaatst:

>>> Door Visser23: Dus dan houden we daar nu over op en gaan we lekker praten over het spel zelf! :)<<<

Dan maar in het rood, als het niet duidelijk genoeg is.

Geplaatst:

@ Iedereen,

Ik heb sinds kort CoD MW2 voor op de pc gekocht. Ik wil graag online spelen in multiplayer mode. Maar hoe kan ik dan een lobby joinen? Als ik doe: Find a game en ik klik een type aan, dan kom ik al in een lobby waar ik als enige in zit en dan staat er dan hij aan het zoeken is naar meer spelers, maar hoe lang ik ook wacht, er komt niemand in. Dus mijn vraag: Hoe join je een lobby van iemand anders?

Mvg, Vexillatio

Geplaatst:

@ Iedereen,

Ik heb sinds kort CoD MW2 voor op de pc gekocht. Ik wil graag online spelen in multiplayer mode. Maar hoe kan ik dan een lobby joinen? Als ik doe: Find a game en ik klik een type aan, dan kom ik al in een lobby waar ik als enige in zit en dan staat er dan hij aan het zoeken is naar meer spelers, maar hoe lang ik ook wacht, er komt niemand in. Dus mijn vraag: Hoe join je een lobby van iemand anders?

Mvg, Vexillatio

Als je op Play drukt, dan staat er 'your NAT type:', hier moet 'strict' of nog des te beter 'open' te staan, staat dit er?

Geplaatst: (bewerkt)

Nu ben je prestige 10 he..

Is het nou leuker?

Het is zijn probleem maar hoor als die liever wordt gekilt en dan berichtjes krijgt van dat diegene die jou gekilt heeft zegt dat die iemand van pretige 10 heeft geownt en je uitscheld voor noob is dat zijn probleem maar. :t

Of misschien wordt zijn rank gereset of nog beter wordt die gebanned.

En dan kan je niks zeggen tegen infinity ward beginnen, want het leven is nou eenmaal oneerlijk. :(

Bewerkt: door End Of The Riot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...