SNIPER44 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Hey jongens ff een vraagje tussenin, wat is beter: copper gunner of AC130 gunner? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Hey jongens ff een vraagje tussenin, wat is beter: copper gunner of AC130 gunner? Ik denk dat chopper gunner makkelijker is dan AC130, alleen heeft AC130 een grotere impact alleen schiet die wat trager dan de chopper gunner. Reageren
.Senne Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Wat trager is een understatement. Als je een nuke wilt moet je sowieso spawn rapen (oftewel spawn punten onderknallen), en dat gaat enkel met Chopper gunner. Met Ac130 zijn de spelers al 100 meter verder tegen dat je bom de grond raakt. Reageren
Tomeken Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Al dat gedoe over Prestige 10 hack =.=' Laat ik het zo dan stellen: Het leven is nou eenmaal oneerlijk, deal with it! Hier is die stelling zooo zinloos . Of je dat niet doet of niet wat is daar nu aan. Ik zou zelfs niet weten welk icoontje voor prestige 10 staat Reageren
Vexillatio Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 (bewerkt) @ Iedereen, Ik heb sinds kort CoD MW2 voor op de pc gekocht. Ik wil graag online spelen in multiplayer mode. Maar hoe kan ik dan een lobby joinen? Als ik doe: Find a game en ik klik een type aan, dan kom ik al in een lobby waar ik als enige in zit en dan staat er dan hij aan het zoeken is naar meer spelers, maar hoe lang ik ook wacht, er komt niemand in. Dus mijn vraag: Hoe join je een lobby van iemand anders? Mvg, Vexillatio Als je op Play drukt, dan staat er 'your NAT type:', hier moet 'strict' of nog des te beter 'open' te staan, staat dit er? Volgens mij wel, maar ik geef je het definitieve antwoord nog wel. Er staat zowieso wel iets over dat NAT, dat heb ik nog onthouden Bewerkt: 27 december 2009 door Vexillatio Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Hey jongens ff een vraagje tussenin, wat is beter: copper gunner of AC130 gunner? Ligt aan de map en 't team. De Chopper Gunner is beter, deze duurt namelijk langer, kan vele doelwitten snel na elkaar aan en de piloot vlieg vaak naar vijanden toe (Wat dus kan zorgen voor wat leuke, legitieme, spawnkills) Hij heeft echter 1 nadeel, en dat is dat hij maar één enkel setje flares heeft. Deze kunnen raketten afleiden, om zo vernietiging te voorkomen. Iemand met een stinger (die grote dildo op je rug) zal daar echter om lachen, gezien deze twee raketten mee heeft. De AC130 is op dat punt beter, deze heeft namelijk meerdere set flares, en heeft de mogelijkheid er twee na elkaar te gebruiken. Er is echter wel moeilijker te killen, of je vijanden moeten toevallig bij elkaar staan. (Leuk voor gebruik ná een HQ van de vijand, dan spawnen ze vaak bij elkaar, kan leuke multi kills opleveren) Goede tegenstanders, welke een AA class hebben, zullen je CG vaak al snel neerhalen. Ik heb zo al wel eens CG's zien neergaan voordat ze goed en wel de map bereikten. Wanneer je echter tegen een dom team speelt, kun je ze er werkelijk mee rapen en heb je een Tac. Nuke binnen voordat je 't weet. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik schiet altijd Die verdomt irritante apaches uit de lucht Eigenlijk elk irritant ding Het lukt me soms wel eens om care packages uit de lucht te schieten voordat ze worden gedropt en dan lag ik me kapot Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik schiet altijd Die verdomt irritante apaches uit de lucht Eigenlijk elk irritant ding Het lukt me soms wel eens om care packages uit de lucht te schieten voordat ze worden gedropt en dan lag ik me kapot Valt de care package dan gewoon uit de lucht of is het vernietigd Op een of andere manier kan ik geen vraagtekens, haakjes en paar andere tekens gebruiken. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Hey jongens ff een vraagje tussenin, wat is beter: copper gunner of AC130 gunner? Ligt aan de map en 't team. De Chopper Gunner is beter, deze duurt namelijk langer, kan vele doelwitten snel na elkaar aan en de piloot vlieg vaak naar vijanden toe (Wat dus kan zorgen voor wat leuke, legitieme, spawnkills) Hij heeft echter 1 nadeel, en dat is dat hij maar één enkel setje flares heeft. Deze kunnen raketten afleiden, om zo vernietiging te voorkomen. Iemand met een stinger (die grote dildo op je rug) zal daar echter om lachen, gezien deze twee raketten mee heeft. De AC130 is op dat punt beter, deze heeft namelijk meerdere set flares, en heeft de mogelijkheid er twee na elkaar te gebruiken. Er is echter wel moeilijker te killen, of je vijanden moeten toevallig bij elkaar staan. (Leuk voor gebruik ná een HQ van de vijand, dan spawnen ze vaak bij elkaar, kan leuke multi kills opleveren) Goede tegenstanders, welke een AA class hebben, zullen je CG vaak al snel neerhalen. Ik heb zo al wel eens CG's zien neergaan voordat ze goed en wel de map bereikten. Wanneer je echter tegen een dom team speelt, kun je ze er werkelijk mee rapen en heb je een Tac. Nuke binnen voordat je 't weet. Bedankt, ik heb ondertussen wel al in een CG gezeten maar ik vroeg me dus gwn af hoe het is in een AC130. Bedankt voor de info. Reageren
Zakura Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Bedankt, ik heb ondertussen wel al in een CG gezeten maar ik vroeg me dus gwn af hoe het is in een AC130. Bedankt voor de info. Je hebt dan gewoon thermal vision op de map, vijanden zijn met een rood blokje omringt, en je hebt drie guns, een bom, een gun met 3 groot kaliber kogels, en een machinegeweer, en dat is het wel zo'n beetje. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 In de special ops missie genaamd Overwachts zit je in een AC130, deze gebruik je om je teammaat verder te helpen door het landschap. JE moet wel voor deze missie met z'n tweeen zijn ( iemand uitnodigen in je special ops lobby ) Reageren
Aargh Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 In de special ops missie genaamd Overwachts zit je in een AC130, deze gebruik je om je teammaat verder te helpen door het landschap. JE moet wel voor deze missie met z'n tweeen zijn ( iemand uitnodigen in je special ops lobby ) Of je plugt gewoon een tweede controller in en speelt hem zo Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Of je plugt gewoon een tweede controller in en speelt hem zo Onmogelijk omdat je binnen zoveel tijd met je poppetje aan de andere kant van de map moet zijn. Het aantal vijanden spawnt pas als je weer in een bepaalt gebied bent, dus dat red je nooit in zo'n korte tijd. Tegelijk schieten (AC130) + rennen (en schieten). Reageren
.Senne Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Gisteren met twee uiltjes online gespeeld in domination. Ze waren tegenstander en wilden een tactical nuke halen, maar werden steeds gekilled en begonnen mijn team uit te schelden. Ik heb er dan maar een sport van gemaakt om hen zoveel mogelijk achter elkaar te killen, en ze zijn uiteindelijk weggegaan. Reageren
Aargh Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Of je plugt gewoon een tweede controller in en speelt hem zo Onmogelijk omdat je binnen zoveel tijd met je poppetje aan de andere kant van de map moet zijn. Het aantal vijanden spawnt pas als je weer in een bepaalt gebied bent, dus dat red je nooit in zo'n korte tijd. Tegelijk schieten (AC130) + rennen (en schieten). Het is mij op één ster gelukt :$ Gewoon iedereen uitschakelen met AC, doorrennen, uitschakelen etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.