Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

@ senne, probeer het vooral uit met een model 1887, daar schiet je iemand z'n klote zo mee af ^.^

En final stand is ook wel grappig, gewoon riot op je rug, kunnen ze je amper dood krijgen :puh:

Geplaatst:

Met die model 1887's kan je minder goed rushen. Ik zeg het je, die G18's zijn prachtig voor maps als scrapyard en skidrow. Gewoon eens uitproberen, je zal wel snel genoeg overtuigd zijn. En met Scavenger pro kan je lekker lang skieten, dus een 7+ killstreak is niet ver weg dan. :clown:

Geplaatst:

@ Iedereen,

Ik heb sinds kort CoD MW2 voor op de pc gekocht. Ik wil graag online spelen in multiplayer mode. Maar hoe kan ik dan een lobby joinen? Als ik doe: Find a game en ik klik een type aan, dan kom ik al in een lobby waar ik als enige in zit en dan staat er dan hij aan het zoeken is naar meer spelers, maar hoe lang ik ook wacht, er komt niemand in. Dus mijn vraag: Hoe join je een lobby van iemand anders?

Mvg, Vexillatio

Als je op Play drukt, dan staat er 'your NAT type:', hier moet 'strict' of nog des te beter 'open' te staan, staat dit er?

Volgens mij wel, maar ik geef je het definitieve antwoord nog wel. Er staat zowieso wel iets over dat NAT, dat heb ik nog onthouden

@ Zakura

Ja, er staat Open bij. En nu?

Geplaatst:

Ik had net op Aghan: 30:0:1 Het is jammer dat ik nog geen nuke heb geunlocked, ik unlock mijn killsteaks vanaf het laagste tot de hoogste (Harrier->CG->Nuke) en omdat ik Prestige 1 rank 20 ben heb ik alleen Harrier en CG. :duh:

Ik had echt een meesterlijke kill gemaakt (Estate, Domination): Ik spawnde met mijn Intervention ( het was mijn eerste keer met dat ding) en omdat MW2 zo geweldige spawn systeem heeft (je spawnt nooit voor de vijand of de persoon die jij net hebt gedood respawnd nooit meteen op een perfecte positie om jou meteen te doden) spawnde ik recht in een vuurgevecht. Ik zag een mannetje rennen en ik schoot hem neer recht in zijn borst van 5m afstand (met SP), hij overleef het en toen begon hij op mij te schieten. Ik vuurde een schot af (van de hip), maar ik miste hem en ik werd geddod. Maar het kogel vloog door en hij heeft een sniper geheadshot die in dat huis zat en ik zat bij flag B (die vent heeft na de match me een bericht erover gestuurd, zo weet ik waar hij zat). :bonk:

PS: De Model's zijn nu toch "generft"? :?

Geplaatst:

Ik ging net echt lekker

35 - 5 - 7

Harrier strike en chopper gunner doet wonderen

ik kreeg chopper gunner uit care package

Geplaatst:

Hey jongens ff een vraagje tussenin, wat is beter: copper gunner of AC130 gunner?

Ligt aan de map en 't team.

De Chopper Gunner is beter, deze duurt namelijk langer, kan vele doelwitten snel na elkaar aan en de piloot vlieg vaak naar vijanden toe (Wat dus kan zorgen voor wat leuke, legitieme, spawnkills) Hij heeft echter 1 nadeel, en dat is dat hij maar één enkel setje flares heeft. Deze kunnen raketten afleiden, om zo vernietiging te voorkomen. Iemand met een stinger (die grote dildo op je rug) zal daar echter om lachen, gezien deze twee raketten mee heeft.

De AC130 is op dat punt beter, deze heeft namelijk meerdere set flares, en heeft de mogelijkheid er twee na elkaar te gebruiken. Er is echter wel moeilijker te killen, of je vijanden moeten toevallig bij elkaar staan. (Leuk voor gebruik ná een HQ van de vijand, dan spawnen ze vaak bij elkaar, kan leuke multi kills opleveren)

Goede tegenstanders, welke een AA class hebben, zullen je CG vaak al snel neerhalen. Ik heb zo al wel eens CG's zien neergaan voordat ze goed en wel de map bereikten. Wanneer je echter tegen een dom team speelt, kun je ze er werkelijk mee rapen en heb je een Tac. Nuke binnen voordat je 't weet.

Hoe doe je die flares dan?

Geplaatst:

Hey jongens ff een vraagje tussenin, wat is beter: copper gunner of AC130 gunner?

Ligt aan de map en 't team.

De Chopper Gunner is beter, deze duurt namelijk langer, kan vele doelwitten snel na elkaar aan en de piloot vlieg vaak naar vijanden toe (Wat dus kan zorgen voor wat leuke, legitieme, spawnkills) Hij heeft echter 1 nadeel, en dat is dat hij maar één enkel setje flares heeft. Deze kunnen raketten afleiden, om zo vernietiging te voorkomen. Iemand met een stinger (die grote dildo op je rug) zal daar echter om lachen, gezien deze twee raketten mee heeft.

De AC130 is op dat punt beter, deze heeft namelijk meerdere set flares, en heeft de mogelijkheid er twee na elkaar te gebruiken. Er is echter wel moeilijker te killen, of je vijanden moeten toevallig bij elkaar staan. (Leuk voor gebruik ná een HQ van de vijand, dan spawnen ze vaak bij elkaar, kan leuke multi kills opleveren)

Goede tegenstanders, welke een AA class hebben, zullen je CG vaak al snel neerhalen. Ik heb zo al wel eens CG's zien neergaan voordat ze goed en wel de map bereikten. Wanneer je echter tegen een dom team speelt, kun je ze er werkelijk mee rapen en heb je een Tac. Nuke binnen voordat je 't weet.

Hoe doe je die flares dan?

die verschijnen automatisch wanneer iemand probeert je AC130 of Chopper Gunner neer te halen met een rocket launcher, dat kun jij zelf niet regelen

Geplaatst:

Doe het gewoon op mijn manier

bewaar je predator missle en als dan iemand een AC130 heeft of en chopper gunner ben je er zo vanaf :schater:

Geplaatst:

Doe het gewoon op mijn manier

bewaar je predator missle en als dan iemand een AC130 heeft of en chopper gunner ben je er zo vanaf :schater:

Jammer genoeg werkt dit niet bij een AC130 want die zit te hoog in de lucht.

Geplaatst:

Je kan een ac130 wel uitschakelen, alleen de ac heeft wel flares, dus eigenlijk heb je 2 personen met stingers nodig.

Geplaatst:

Je kan een ac130 wel uitschakelen, alleen de ac heeft wel flares, dus eigenlijk heb je 2 personen met stingers nodig.

Daar zijn wij ook wel achter. :D Alleen hij denkt dat hij het met een Predator Missle kan. Wat niet zo is.

Geplaatst:

G18 Akimbo, Senne? Zal ik eens proberen. Weet je dan een goed wapen voor de 1e class waarmee je übersnel bent? Een Riot Shield maakt je slomer. Dat kan ik niet gebruiken in die class. :puh:

Ik heb nu:

P90 Rapid Fire

M9 Tactical Knife

Marathon Pro

Lightweight Pro

Commando Pro

Lekker prikken :D

Geplaatst:

Goede Class. Maar ik heb gehoord van vrienden dat de Marathon, Lightweight, Commando Perks verboden zijn om bij elkaar te zetten?

Geplaatst:

Goede Class. Maar ik heb gehoord van vrienden dat de Marathon, Lightweight, Commando Perks verboden zijn om bij elkaar te zetten?

Waarom zou dat verboden zijn? Ik gebruik het ook altijd, je bent er echt supersnel mee. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt :)

Cheers :bier:

paul007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...