Cryde Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 -Kost tijd, grenade launcher niet -Met Frag weet je niet zeker of hij afgaat wanneer hij hoort af te gaan, met GL wel -Enzovoorts.. Nouja boeie. Net Ground War TDM gedaan, we hadden binnen 3 minuten gewonnen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 -Met Frag weet je niet zeker of hij afgaat wanneer hij hoort af te gaan, met GL wel Ik wel, maar dat komt wss omdat ik veel MW1 gespeeld hebt en daarvan heb ik de tellen nog in mn hoofd. Reageren
Wienish Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Even iets heel anders. Senne, ik heb nog iets voor je Scrapyard Class: Gebruik een Mini-uzi als primair wapen, en als Perks Stopping Power, Slight of Hand en Commando. Als je kan, ook nog Rapid Fire op de Uzi. Dát is bruut! Reageren
Cryde Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ik gebruik nu: UMP45 met Red Dot, word later wss Holographic PP2000 met Red Dot, ^ Semtex Smoke (gooi die als je in Domination iets probeert te veroveren, of als je een Care Package marker hebt moet je hem afdekken met wat smoke) Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro Commando Pro (of Ninja Pro) Painkiller En mijn anti-air class is: UMP45, RD, later Holographi Stinger Semtex Smoke Sleight of Hand Cold-Blooded Commando Pro Painkiller Gewoon zodra je iets in de lucht ziet van class wisselen, schiet het uit de lucht met je Stinger, schiet nog wat in de rondte met je UMP en verander weer terug naar je andere class zodra de helikopter/harrier/watdanook uit de lucht is. Ik ben trouwens afgestapt van het uit de lucht schieten van Chopper Gunners / AC130, duurt te lang + je gaat te vaak dood :/ Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Naar mijn smaak een paar goede Classes. Geen Snipe Class? Reageren
Cryde Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ik snipe nooit. Vraag me niet hoezo eigenlijk Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ik snipe nooit. Vraag me niet hoezo eigenlijk Ik ook haast niet alleen voor Challenges. Zoals One Shot kills etc. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Op zn tijd is snipen wel grappig Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 (bewerkt) Ik ga weer ff MW2 doen. Net hele tijd Smackdown VS Raw 2008 gespeeld. Btw: Title: One Inch Punch. Emblem: Harrier Bewerkt: 31 december 2009 door NickOwnage Reageren
Wienish Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Iemand even samen TDM op Playstation 3? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Iemand even samen TDM op Playstation 3? Nu kan ik even niet, straks kom ik waarschijnlijk wel online. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 1e potje FFA 27 - 22. Heb 2 dagen niet gespeeld. ;D Reageren
Wienish Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ik wacht nog heel even met spelen. Eerst een flink partijtje Pleemisbruikers. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ground War op Invasion: 28-8. Eén van mijn beste op dit moment. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 1e potje FFA 27 - 22. Heb 2 dagen niet gespeeld. ;D Gisteren ging het bij mij ook goed met FFA. Eerste potje veel te gemakkelijk gewonnen met 10 kills meer. Het 2de potje was iemand van 3de prestige bijgekomen en toen ging het al veel minder goed. Hij had al 24 kills en ik nog maar 12 dus het potje was al bijna gedaan. Toen ben ik ineens veel beter beginnen spelen en heb ik een Harrier kunnen inroepen, en daarna de Chopper-Gunner waarmee ik het potje nog won met 30-8 terwijl de 2de (3de prestige) nog maar 26 kills had.. ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.