Wienish Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Und Wienish hat auch ein Meisterpot! Ik kwam ergens nog vrij aan het begin (stond 1600-1900 tegen ons) de game binnengewandelt. Het was op Terminal en ik liep het vliegtuig binnen, waar ik meestal achterin ga liggen. Boem, boem, boem.. 6 kills, Harrier ingeroepen, die meteen zorgde voor 3 kills, dus ook maar Pave Low erbij gehaalt. Die heeft nog een flink aantal kills gemaakt, helaas kwam de Chopper Gunner niet op mijn rechterpijltje tevoorschijn. 15 kills en ik word eindelijk neergeschoten, net zoals de Pave Low enkele seconden na mijn respawn (de Harrier is al lang kapot). Weer achter in het vliegtuig gaan liggen, alweer boem boem boem, 6 kills, Harrier, 2 kills, Pave Low, weer een paar kills, Chopper Gunner, en toen kwamen de kills binnen alsof ze uit de lucht kwamen vallen (dat kwamen ze natuurlijk ook met mij in de heli, maar dat terzijde). Na kill nummer 35 is de pot helaas afgelopen, anders had ik nieuw killstreakrecord (nu ben ik net op de 20 grens blijven steken). Wel een potje 35 kills 1 death dus, en daar ben ik trots op. Reageren
Cryde Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Und Wienish hat auch ein Meisterpot! Ik kwam ergens nog vrij aan het begin (stond 1600-1900 tegen ons) de game binnengewandelt. Het was op Terminal en ik liep het vliegtuig binnen, waar ik meestal achterin ga liggen. Boem, boem, boem.. 6 kills, Harrier ingeroepen, die meteen zorgde voor 3 kills, dus ook maar Pave Low erbij gehaalt. Die heeft nog een flink aantal kills gemaakt, helaas kwam de Chopper Gunner niet op mijn rechterpijltje tevoorschijn. 15 kills en ik word eindelijk neergeschoten, net zoals de Pave Low enkele seconden na mijn respawn (de Harrier is al lang kapot). Weer achter in het vliegtuig gaan liggen, alweer boem boem boem, 6 kills, Harrier, 2 kills, Pave Low, weer een paar kills, Chopper Gunner, en toen kwamen de kills binnen alsof ze uit de lucht kwamen vallen (dat kwamen ze natuurlijk ook met mij in de heli, maar dat terzijde). Na kill nummer 35 is de pot helaas afgelopen, anders had ik nieuw killstreakrecord (nu ben ik net op de 20 grens blijven steken). Wel een potje 35 kills 1 death dus, en daar ben ik trots op. ..Dat heet campen. Reageren
Gijsso Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Und Wienish hat auch ein Meisterpot! Ik kwam ergens nog vrij aan het begin (stond 1600-1900 tegen ons) de game binnengewandelt. Het was op Terminal en ik liep het vliegtuig binnen, waar ik meestal achterin ga liggen. Boem, boem, boem.. 6 kills, Harrier ingeroepen, die meteen zorgde voor 3 kills, dus ook maar Pave Low erbij gehaalt. Die heeft nog een flink aantal kills gemaakt, helaas kwam de Chopper Gunner niet op mijn rechterpijltje tevoorschijn. 15 kills en ik word eindelijk neergeschoten, net zoals de Pave Low enkele seconden na mijn respawn (de Harrier is al lang kapot). Weer achter in het vliegtuig gaan liggen, alweer boem boem boem, 6 kills, Harrier, 2 kills, Pave Low, weer een paar kills, Chopper Gunner, en toen kwamen de kills binnen alsof ze uit de lucht kwamen vallen (dat kwamen ze natuurlijk ook met mij in de heli, maar dat terzijde). Na kill nummer 35 is de pot helaas afgelopen, anders had ik nieuw killstreakrecord (nu ben ik net op de 20 grens blijven steken). Wel een potje 35 kills 1 death dus, en daar ben ik trots op. ..Dat heet campen. En dat is behoorlijk gay Kijk, het is een manier van spelen, maar voor de meeste is het niet echt een eerlijke manier van spelen, en dan krijg je boze gasten over je heen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Dus? Campen is gewoon legaal hoor.. Rushen kan soms ook zeer skill-loos zijn. Daarnast camp je tegenwoordig al wanneer je twee seconden op dezelfde plek zit. Dat woord wordt echt vaak gebruikt.. Zoals een sniper die campt; dat kan niet/is de bedoeling. (Ligt eraan hoe je 't bekijkt) Een sniper is een sniper, en wat doet een sniper sniper? Juist ja, snipen vanaf 1 plek. Je hebt ook nog andere tactieken met een sniper, maar één van die tactieken is op één plek zitten en vijanden afknallen. Van oorsprong is 'camper' iemand die in een uithoek van de map zit, vaak een slecht iemand, die een wedstrijd eindigd met 5-0 oid. Wat Wienish hierboven beschrijft is eigenlijk ook niet direct campen, omdat het in TDM was kun je 't zo misschien wel zien. Ik zou het eigenlijk om willen draaien naar 't vijandelijke team; 'rushen als een kip zonder kop'. Als iemand in een drukke doorgang zit, meer een strategische camp/verdediging, en 35-1 kan gaan doe je toch wat fout. Omlopen naar de achterkant van 't vliegtuig, granaatje/semtex erbij en weg is Wienish. Nee, achter in dat vliegtuug is de fout geheel bij het vijandelijke team. Niets van aantrekken Wienish, misschien niet echt iets om trots op te zijn gezien het andere team een stel retards waren; maar je kunt wel trots zijn dat je slimmer was, beter tactieken had en je team hebt geholpen dmv air support. Reageren
.Senne Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Een tactiek die niet als campen wordt gezien, wel wat skill vereist maar toch mooi veel kills oplevert is heen en weer lopen tussen twee punten. Neem nu terminal: loop heen en weer tussen het vliegtuig buiten en de "burger town" binnen, steeds de trappen op en af. Je zal zeker een boel kills halen zonder voor camper uitgescholden te worden. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Wienish, je tegenstanders hebben waarschijnlijk weinig deze map gespeeld, want waar je op staat achterin het vliegtuig, daar kan je gewoon doorheen schieten. (Is mij vandaag ook overkomen toen ik hetzelfde deed als jou.) Reageren
Cryde Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 (bewerkt) Dus? Campen is gewoon legaal hoor.. Rushen kan soms ook zeer skill-loos zijn. Daarnast camp je tegenwoordig al wanneer je twee seconden op dezelfde plek zit. Dat woord wordt echt vaak gebruikt.. Zoals een sniper die campt; dat kan niet/is de bedoeling. (Ligt eraan hoe je 't bekijkt) Een sniper is een sniper, en wat doet een sniper sniper? Juist ja, snipen vanaf 1 plek. Je hebt ook nog andere tactieken met een sniper, maar één van die tactieken is op één plek zitten en vijanden afknallen. Van oorsprong is 'camper' iemand die in een uithoek van de map zit, vaak een slecht iemand, die een wedstrijd eindigd met 5-0 oid. Wat Wienish hierboven beschrijft is eigenlijk ook niet direct campen, omdat het in TDM was kun je 't zo misschien wel zien. Ik zou het eigenlijk om willen draaien naar 't vijandelijke team; 'rushen als een kip zonder kop'. Als iemand in een drukke doorgang zit, meer een strategische camp/verdediging, en 35-1 kan gaan doe je toch wat fout. Omlopen naar de achterkant van 't vliegtuig, granaatje/semtex erbij en weg is Wienish. Nee, achter in dat vliegtuug is de fout geheel bij het vijandelijke team. Niets van aantrekken Wienish, misschien niet echt iets om trots op te zijn gezien het andere team een stel retards waren; maar je kunt wel trots zijn dat je slimmer was, beter tactieken had en je team hebt geholpen dmv air support. Kijk, ergens heb je wel een punt. Campers kan je makkelijk omzeilen zodra je weet dat er en waar ze zitten en soms is het ook gewoon nodig (om bv. het headquarter in HQ Pro te beschermen). Dan camp ik ook gewoon. Maar in modes zoals FFA of TDM is het gewoon flauw en zielig om te campen. De eerste keer dat je gekillt word weet je niet dat ze er zitten en dat kan je dan zomaar weghouden van je Chopper Gunner of AC of wat dan ook. Net zo zielig/noobish als grenade launchers, Model 1887's (voor de patch) en de vroege Javelin glitchers, en net zo irritant als dat je in een slecht team word geplaatst, in een potje waar net een Nuke valt of als je tegen een clan van 9 mensen word geplaatst (Ground War). Dat, en vele andere dingen, vind ik dan irritant. Ik denk niet dat ik me ooit zoveel aan een spel heb geërgerd als MW2. Maar toch speel ik het, en juist omdat ik het zo graag/veel speel erger ik me aan dingen die mijn plezier verpesten. Beetje zoals die haha-jij-bent-dood quote over Amerika een fijn land vinden en daarom kritiek willen hebben op dat land. Jezus net een AC-130. NIET. ÉÉN. KILL. Iedereen zat in gebouwtjes en dat ding is zo traag, tegen de tijd dat de bom land is je doelwit al doodgeschoten of weggerend ofzo :/ Bewerkt: 31 december 2009 door Stinger58 Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Jezus net een AC-130. NIET. ÉÉN. KILL. Iedereen zat in gebouwtjes en dat ding is zo traag, tegen de tijd dat de bom land is je doelwit al doodgeschoten of weggerend ofzo :/ Vandaag heb ik ook een Chopper-Gunner gehad in Groundwar op de map Sub-Base. Enkel 3 kills kon ik er mee maken, terwijl het toch Groundwar was. Allemaal zaten ze binnen te wachten tot het voorbij was... ^^ Stoort het jullie ook zo dat echt niemand iets doet tegen de luchtaanvallen? Als ik niet steeds een Stinger bijheb zou niemand er iets aan doen, ze gaan nog liever de hele tijd dood denk ik Reageren
Cryde Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Btw. Net FFA in Rust. Drie care packages, 2x precision strike 1x Stealth Bomber. Dat, samen met 2 predator missiles, was genoeg om de score limit te halen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Dus? Campen is gewoon legaal hoor.. Rushen kan soms ook zeer skill-loos zijn. Daarnast camp je tegenwoordig al wanneer je twee seconden op dezelfde plek zit. Dat woord wordt echt vaak gebruikt.. Zoals een sniper die campt; dat kan niet/is de bedoeling. (Ligt eraan hoe je 't bekijkt) Een sniper is een sniper, en wat doet een sniper sniper? Juist ja, snipen vanaf 1 plek. Je hebt ook nog andere tactieken met een sniper, maar één van die tactieken is op één plek zitten en vijanden afknallen. Van oorsprong is 'camper' iemand die in een uithoek van de map zit, vaak een slecht iemand, die een wedstrijd eindigd met 5-0 oid. Wat Wienish hierboven beschrijft is eigenlijk ook niet direct campen, omdat het in TDM was kun je 't zo misschien wel zien. Ik zou het eigenlijk om willen draaien naar 't vijandelijke team; 'rushen als een kip zonder kop'. Als iemand in een drukke doorgang zit, meer een strategische camp/verdediging, en 35-1 kan gaan doe je toch wat fout. Omlopen naar de achterkant van 't vliegtuig, granaatje/semtex erbij en weg is Wienish. Nee, achter in dat vliegtuug is de fout geheel bij het vijandelijke team. Niets van aantrekken Wienish, misschien niet echt iets om trots op te zijn gezien het andere team een stel retards waren; maar je kunt wel trots zijn dat je slimmer was, beter tactieken had en je team hebt geholpen dmv air support. Ik had ergens op het internet gelezen dat je als "camper" beschouwt word al blijf je voor meer dan 10 miliseconden op dezelfde plek zitten. Maar met snipers is het natuurlijk anders, die horen meestal stil te zitten en mensen af te schieten, maar een sniper die met zn Secondary weapon(zoals M1887 Akimbo) op dezelfde plek zit kan je natuurlijk wel bekijken als camper. Reageren
Remi-X Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 (bewerkt) Camptext ..Dat heet campen. En je hebt er niets aan, tenzij je een goede killratio wilt hebben. Want, hoe meer kills, hoe beter. Deaths doen er niet toe, tenzij je evenveel kills als een ander hebt. En met veel lopen schiet ik er meer neer dan wanneer ik camp Deze ene keer kwam je er dan wel goed vanaf, maar dan ben je gewoon niet ontdekt.. Campen is eigenlijk ook best irritand. Zat net even FFA te doen (zoals altijd xD) in de Afghan map. Heb je ergens daar in het midden van de map zo'n kleine grot. Net naast de ingang zit een kleine sneaky campplek. Zit daar zo'n tactical intersecten, heet toch zo? Spawnt daar gelijk iemand heh. BOEM HEADSHOT xD Jammur voor je Zijn er trouwens nog PC Gamers voor CoD? Bewerkt: 31 december 2009 door Remi-X Reageren
Wienish Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Ik zie het probleem niet, eerlijk gezegd. Zoals Asphalt al zegt, het is echt niet verboden ofzo hoor? Ik zie 't idd als een manier van spelen. Dat je op dat plekje dóór de ondergrond heen kan schieten ondervond ik gister op minder prettige wijze. Ik camp niet met een secundairy weapon, want dat is een anti-airstrike wapen. Ik gebruikte op dat moment een ACR Bling met Red Dot Sight en FMJ, als je 't zo graag wilt weten. Ik camp bijna altijd eerlijk gezegd, alleen op Rust, Derail, Sub Base, Invasion, Quarry, Scrapyard camp ik niet of minder. Normaal gesproken was ik inderdaad al 5 keer afgeschoten op die plaats in Terminal, daarom stond ik er van te kijken dat ik 't zo lang overleefde. Als ik als een dolle over het veld ga rennen, dan weet ik dat ik 20x mensen over het hoofd zie die mij wel zien. Voor mij is het juist een uitkomst, min of meer. Ik zie 't meer als een tactiek dan als vals spel. Ik heb ook nog helemaal niks naar me toe gekregen dat sloeg op dat ik niet moest gaan campen omdat ik idioot ben ofzo. Ik heb één keer een bericht gehad met daar in "Noob, you killed me three times, let me walk around". Kon ik het helpen dat hij de hele tijd voor mijn neus liep (terwijl ik NIET campte). Zeg nou zelf, op bijvoorbeeld Highrise. Wat vind je irritanter? Iemand die op één plek blijft zitten, wat mensen neerknalt, mensen ontdekken waar hij zit en schieten hem af, of mensen die het gebouw van de tegenpartij inrennen en je serieus 5 keer afmaken in nog geen 2 minuten? Dan weet ik het wel Reageren
Djmaddox Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Zit daar zo'n tactical intersecten, Tactical Insertion* Zijn er trouwens nog PC Gamers voor CoD? Ik. Reageren
flippie13 Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Mij maken campers niet echt uit, als je 2x door hun word gekillt en ze zitten op dezelfde plek, dan sluip je toch ff achterom? Ik heb daar geniale kills mee gemaakt, iemand zit te campen bij een raam, boom, claymore achter hun. 20 seconden later (ik zit andere kant van de map) hoor ik klik klik - BOOM, + 100, heerlijk Of zelfde verhaal, en dan gooi je gewoon een semtex/mes/iets anders op hun, krijg je meer punten mee, en ziet er gewoon grappig uit En als je niks anders hebt, verkoop ze gewoon een headshot, die tijd heb je wel Vandaag in highrise had ik binnen 1 minuut een harrier strike, ik loop naar die gang onder het heli platform, spring van het gebouw op zo'n liftje, loop vervolgens via de rand naar ander liftje, spring weer op het gebouw, boem, 4 dood. Loop vervolgens een hutje in, zie 3 mensen lopen, voila Is echt een handig weggetje wat vele niet weten Reageren
Remi-X Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 (bewerkt) Ik zie het probleem niet, eerlijk gezegd. Zoals Asphalt al zegt, het is echt niet verboden ofzo hoor? Ik zie 't idd als een manier van spelen. Tis ook geen probleem, ik zeg alleen maar dat ik gewend ben dat je meer kills hebt als je gewoon zit te lopen Maar jij had blijkbaar veel geluk. Zijn er trouwens nog PC Gamers voor CoD? Ik. Jouw heb ik al Deze is trouwens ook zo prachtig heh: Ben ik ook al een paar keer tegengekomen Zo leuk, zit er eentje in zo'n lookout plek, kijkt hij dus niet achterom. Ik kijk naar hem, sta zowat bovenop hem, boem, dood xD Bewerkt: 31 december 2009 door Remi-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.