ikt Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ik kan best begrijpen dat mensen genoeg hebben van het levelen, dat in principe ook steeds trager gaat (omdat je steeds een beetje meer punten nodig hebt), en je blij bent alles unlocked te hebben. Voor velen zal dat wel een reden zijn niet te gaan prestigen, maar ik snap niet wat 't doel dan nog is Ik ga meteen als ik kan de prestige in, de AK-47 is sowieso niet zo bruut als ik dacht, hoorde ik al. Daarbij komt dat 't toch wel fijn is om dan ineens weer even snel te kunnen levelen, daardoor krijg je toch weer even een duw in je achterste om door te kunnen. De AK is geil man. 3 kogels (2 met SP Pro) en je hebt een dooie vijand. Ook lekkere penetratielevel. Het enige nadeel voor mij: - Sights zien er belachelijk uit. - Dat rail-ding is lelijk. - Hij is van plastic. Ik krijg geen stijve van de AK, maar ik vind het wel echt een goede wapen, de enige ding waar ik niet mee eens ben is dat de iron sights balechelijk zijn, ik vind het juist hele goede iron sights hebben. waarom hebben ze de AK verneukt met dat plastic en de rail? Ik bedoel de red dot/holograpic sight De red dot vond ik lelijk op die rails staan, dus ik heb lekker doorgeknald voor de holograpic, nog lelijker. Dus ik houd het op de iron sights. Ik wil mijn oude AK terug zonder plastic en zonder rails. In MW1 kun je ook een RDS op je AK zetten. Staat nog redelijk oké ook nog. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ik kan best begrijpen dat mensen genoeg hebben van het levelen, dat in principe ook steeds trager gaat (omdat je steeds een beetje meer punten nodig hebt), en je blij bent alles unlocked te hebben. Voor velen zal dat wel een reden zijn niet te gaan prestigen, maar ik snap niet wat 't doel dan nog is Ik ga meteen als ik kan de prestige in, de AK-47 is sowieso niet zo bruut als ik dacht, hoorde ik al. Daarbij komt dat 't toch wel fijn is om dan ineens weer even snel te kunnen levelen, daardoor krijg je toch weer even een duw in je achterste om door te kunnen. De AK is geil man. 3 kogels (2 met SP Pro) en je hebt een dooie vijand. Ook lekkere penetratielevel. Het enige nadeel voor mij: - Sights zien er belachelijk uit. - Dat rail-ding is lelijk. - Hij is van plastic. Ik krijg geen stijve van de AK, maar ik vind het wel echt een goede wapen, de enige ding waar ik niet mee eens ben is dat de iron sights balechelijk zijn, ik vind het juist hele goede iron sights hebben. waarom hebben ze de AK verneukt met dat plastic en de rail? Ik bedoel de red dot/holograpic sight De red dot vond ik lelijk op die rails staan, dus ik heb lekker doorgeknald voor de holograpic, nog lelijker. Dus ik houd het op de iron sights. Ik wil mijn oude AK terug zonder plastic en zonder rails. In MW1 kun je ook een RDS op je AK zetten. Staat nog redelijk oké ook nog. Dan ben ik met jou eens en de AK krijgt sway als je een sight opzet. En nog over de oude AK, het is IW, kijk naar mijn sig dan heb je het antwoord. Reageren
Cryde Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Net met Riot Shield + Scavenger + Lightweight + Throwing Knife gespeeld. 3-3-3, kwam pas binnen toen het 6500 voor mijn team stond ofzo. Reageren
Wienish Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Vanmorgen door de 28-6 pot doorgegaan naar level 62.. Even kijken of ik nu nog doorkan naar 63, maar van te voren ook even ander wapen instellen, met de ACR verdien ik toch geen challengepuntjes meer. Reageren
Cryde Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Vanmorgen door de 28-6 pot doorgegaan naar level 62.. Even kijken of ik nu nog doorkan naar 63, maar van te voren ook even ander wapen instellen, met de ACR verdien ik toch geen challengepuntjes meer. Probeer de TAR :] En dan zonder 'nade launcher hè. Reageren
ikt Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ik kan best begrijpen dat mensen genoeg hebben van het levelen, dat in principe ook steeds trager gaat (omdat je steeds een beetje meer punten nodig hebt), en je blij bent alles unlocked te hebben. Voor velen zal dat wel een reden zijn niet te gaan prestigen, maar ik snap niet wat 't doel dan nog is Ik ga meteen als ik kan de prestige in, de AK-47 is sowieso niet zo bruut als ik dacht, hoorde ik al. Daarbij komt dat 't toch wel fijn is om dan ineens weer even snel te kunnen levelen, daardoor krijg je toch weer even een duw in je achterste om door te kunnen. De AK is geil man. 3 kogels (2 met SP Pro) en je hebt een dooie vijand. Ook lekkere penetratielevel. Het enige nadeel voor mij: - Sights zien er belachelijk uit. - Dat rail-ding is lelijk. - Hij is van plastic. Ik krijg geen stijve van de AK, maar ik vind het wel echt een goede wapen, de enige ding waar ik niet mee eens ben is dat de iron sights balechelijk zijn, ik vind het juist hele goede iron sights hebben. waarom hebben ze de AK verneukt met dat plastic en de rail? Ik bedoel de red dot/holograpic sight De red dot vond ik lelijk op die rails staan, dus ik heb lekker doorgeknald voor de holograpic, nog lelijker. Dus ik houd het op de iron sights. Ik wil mijn oude AK terug zonder plastic en zonder rails. In MW1 kun je ook een RDS op je AK zetten. Staat nog redelijk oké ook nog. Dan ben ik met jou eens en de AK krijgt sway als je een sight opzet. En nog over de oude AK, het is IW, kijk naar mijn sig dan heb je het antwoord. Lol @ sig. AK heeft hier geen sway als ik ACOG erop zet. Maar als ik RDS/HS erop zet, blokkeert een halve AK mijn zicht. :/ Dus niet echt erg nuttig. IW sucked @ user feedback. Zelfs EA luistert beter. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Ben ik bijna lvl 70, kom ik er niet meer in! Hij hangt al een eeuwigheid op Fething Playlists en Updating raks and unlocks. Maar hij komt er maar niet doorheen Bewerkt: 2 januari 2010 door KillerZero86 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 AK heeft hier geen sway als ik ACOG erop zet. Maar als ik RDS/HS erop zet, blokkeert een halve AK mijn zicht. :/ Dus niet echt erg nuttig. Die F2000 is echt erg. Moet je daar eens een Red Dot op zetten, er komt dan een soort extra zwarte capsule overheen waar die Red Dot in zit. Wat een lomp ding is dat zeg, het blokkeert gewoon je halve scherm. Om een beetje normaal te kijken moet je met de camera schuin naar benden lopen om nog iets voor je te kunnen zien. Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 AK heeft hier geen sway als ik ACOG erop zet. Maar als ik RDS/HS erop zet, blokkeert een halve AK mijn zicht. :/ Dus niet echt erg nuttig. Die F2000 is echt erg. Moet je daar eens een Red Dot op zetten, er komt dan een soort extra zwarte capsule overheen waar die Red Dot in zit. Wat een lomp ding is dat zeg, het blokkeert gewoon je halve scherm. Om een beetje normaal te kijken moet je met de camera schuin naar benden lopen om nog iets voor je te kunnen zien. Maar die red dot blijft wel staan met een EMP, dus das een pluspuntje Als er een EMP word ingeroepen verdwijnt dat rode in een ACOG scope ook, :S Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 wat opzich heel vreemd is, want in real life is dat gemaakt van een radioactief isotoop. Niets elektrisch dus. Reageren
ikt Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 wat opzich heel vreemd is, want in real life is dat gemaakt van een radioactief isotoop. Niets elektrisch dus. Bekertje tritium? IW moet eens op onderzoek gaan voordat ze dingen gaan doen. :V Reageren
Wienish Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ziezo, één potje 20-0 en verder niks meer wat het bespreken waard is En nee, ik heb zo min mogelijk gecampt Ik ben nu wel level 63, dus dat is alweer een pluspunt Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) IK hoorde op PSN dat COD was gehackt via een maat, is dit een gerucht of? De hack is dat je niet meer op multiplayer kan ofzo. Bewerkt: 2 januari 2010 door GekkieJ01 Reageren
Velaro Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Ik hoorde op MSN dat COD is gehackt? Iemand zij dat een aantal hackers de multiplayer heeft gehackt... Is dit een gerucht of? De leaderbords op de PS3 (ook op de 360?) zijn gehackt. Er staan onmogelijke scores op. Verder is er een hack waardoor je meteen prestige 10 kan worden. Volgens mij is die nu wel gefixt. Reageren
Remi-X Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Sst, ik probeer het juist geheim te houden Ik kan atm toch helemaal geen CoD spelen, aangezien deze PC geen UBYTE4N Vertex Data weet ik veel dinges op de videokaart kan hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.