Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Probleem is dat "last man stand" niets is, en Vercetti24 je dus niet begreep. Hij dacht waarschijnlijk aan de challenge "Last Man Standing" (ben de laatste levende van jouw team in S&D) toen hij zei dat het onmogelijk is. En inderdaad zijn er twee soorten Second Chances; 't perk Last Stand en de deathstreak Final Stand. Beetje vreemd misschien dat er twee soorten inzitten, maargoed. Dat 't noobperks waren vind ik ook wat overdreven, gezien niemand behalve shotgunners of snipers in de vorige spellen zou mogen klagen over Juggernaut (ik neem aan dat je bedoeld dat Juggy is vervangen als de DS Painkiller?)

Geplaatst: (bewerkt)

Als iemand nog tips heeft voor die laatste class hoor ik het graag :)

Geen Stopping Power, want de TAR is al sterk genoeg. Wel handig is Cold-Blooded daar instellen. Als de enemie dan een Harrier of wat dan ook krijgt ga jij tenminste niet dood. Want als je in HC geraakt word door een Chopper of Harrier, ben je meteen dood.

Semtex kun je denk ik ook wel beter veranderen naar Claymore. Je enemie gaat zelfs op lange afstanden daarmee dood.

Painkiller zou ik nooit gebruiken, en vooral niet in HC. Final Stand is veel handiger, kun je tenminste nog opstaan.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Geen Stopping Power, want de TAR is al sterk genoeg. Wel handig is Cold-Blooded daar instellen. Als de enemie dan een Harrier of wat dan ook krijgt ga jij tenminste niet dood. Want als je in HC geraakt word door een Chopper of Harrier, ben je meteen dood.

Semtex kun je denk ik ook wel beter veranderen naar Claymore. Je enemie gaat zelfs op lange afstanden daarmee dood.

Painkiller zou ik nooit gebruiken, en vooral niet in HC. Final Stand is veel handiger, kun je tenminste nog opstaan.

Stopping Power ga ik er wss wel uithalen ja.

Claymores verdwijnen toch als je doodgaat? Als dat zo is hoef ik er eigenlijk niet eens aan te beginnen.. :$

Final Stand vind ik eerlijk gezegd een beetje lame dus ik hou het maar bij Painkiller. :)

Geplaatst:

Ging zonet lekker in Afghan: 30/6 :puh:. De AC-130 is handig daar zeg. Ik hoop dat ze een aantal mooie maps uitbrengen binnenkort.

Geplaatst:

Probleem is dat "last man stand" niets is, en Vercetti24 je dus niet begreep. Hij dacht waarschijnlijk aan de challenge "Last Man Standing" (ben de laatste levende van jouw team in S&D) toen hij zei dat het onmogelijk is. En inderdaad zijn er twee soorten Second Chances; 't perk Last Stand en de deathstreak Final Stand. Beetje vreemd misschien dat er twee soorten inzitten, maargoed. Dat 't noobperks waren vind ik ook wat overdreven, gezien niemand behalve shotgunners of snipers in de vorige spellen zou mogen klagen over Juggernaut (ik neem aan dat je bedoeld dat Juggy is vervangen als de DS Painkiller?)

Ik dacht gewoon aan last man standing, zo noem ik altijd de laatste persoon die leeft (Last alive! klinkt niet echt origineel). Er zijn twee dingen die ik wel irritant vind met last stand, voor de rest heb ik geen last van. Die twee dingen zijn: Mogelijkheid om de mini M16 (M93R) in last stand gebruiken en teamleden die even langskomen om jou kill te stelen. :duh: Last stand zou eigenlijk wel verwijderd moeten worden, want sinds we Death Streaks hebben is dat echt een DS geworden. Maar IW komt vaker aan met dat soort ideen dat nergens op slaan, dus het boeit me niet.

Geplaatst:

M93R is enorm fijn! :D

Ik hou tegenwoordig erg van 3 round burst, 1 van me favo classes heeft m16a4 + m93, das own :)

Geplaatst:

Klinkt goed, je kunt ook voor Danger Close Pro kiezen, extra Explosive damage en als je Air Support hebt, geeft de PRO ability van DC je extra damage bij Air Support-

Ik zal eens kijken wat er helemaal niet klopt:

I have been informed that MW2 will be releasing a mod patch on the 11th january 2010.

Included in patch, DEDICATED SERVERS, NEW MAPS AND WEAPONS AND ATTACHMENTS.

New Maps include.

Afganistan. Urban map. street fighting.

Gaza. urban map.

Vitnam. jungle warefare

Africa. Desert ops

Siberia. Snow ops

Egypt. desert ops.

Kan, maar redelijk onwaarschijnlijk aangezien er locaties zijn die niet ingame voorkomen. Maar dit kan anders zijn, met bijvoorbeeld de map 'Chinatown' in San Fransisco (?) van MW1, die niet in CoD4 zat.

New weapons and attachments

KNIVES:

Survival knife; double edged blade. can be throughn plus re picked up

Is dit niet gewoon Throwing Knife?

PISTOLS:

Glock 17

Ik denk niet dat IW de bijna hetzelfde pistool erin stopt, de G18 is gewoon hetzelfde.

http://www.schryvergunsales.com/Glock.htm

G17 met zelfde kleurpatroon als G18 in bovenstaande link.

browning 9mm

En wat is het praktisch nut van ongeveer hetzelfde pistool als een USP.45/M9 toevoegen?

ASSUALT RIFLES:

Sig 550

Sar 80

G3

SMG:

Steyr mpi

Shipka smg

SNIPER RIFLES:

Parker hale m82. Bolt action

LMG:

Parrabellum

Attachments:

Pistol attchment to shoot around corners.

En hoe wil je dat dan laten werken? Er zijn geen werkende spiegels in het spel.

nightvision rifle scopes (sniper and aussault rifles only)

Wat moet je met NV als meer dan de helft van de maps in heel erg licht daglicht zitten?

Bulletproof vests and slash proof vests.

Wat moet je dan doen met Painkiller death perk? En wat moet je dan doen met slash proof vests? De mes-animatie heeft soms een slash-animatie, soms een steek-animatie, dus is het gewoon geluk als je iemand snijdt? Doet IW niet.

Update:

REMOTE DETINATION DEVICE: DETALIALS SIMMULAR TO A REMOTE CONTROL CAR THAT YOU DRIVE AND AND CAN BLOW UP NEAR A GROU P OF ENAMIES. KILL STEAK OF 12 NEEDED TO UNLOCK.

Sure, veel plezier met je nieuwe kar in Favela/op trappen. Zeer onwaarschijnlijk.

BAYONET FOR RIFLES.

SIGNAL JAMMER PERK. STOPS HEARTBEAT MONITORS FROM PICKING YOU UP, AND BLOCKS TEAM CHAT WHEN ENAMIES ARE NEAR YOU

Is dit niet gewoon Ninja? Meh.

NEW UNDERWATER MULTIPLAYER MAP. SCUBA EQUIPMENT AND WEAPONS FOR MAP SPEAR GUN,

Whale wars! Dit gaat niet werken omdat IW niet onderwaterbesturing o.i.d. heeft geprogrammeerd, in die ene missie hang je gewoon aan een kleine duikboot.

PLEASE NOTE THAT ALL THIS INFO HAS CAME WITHIN INFINITY WARD AND WILL BE RELEASED IN A COUPLE OF DAYS.

I WILL GET THE LATEST VIDEO IN A FEW DAYS. ALL THESE MODS ARE CONFIRMED AND THERE IS MORE TO COME.

En ik ben Sinterklaas!

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Last stand, vooral de Final stand, is gewoon erg kut, vooral als je iemand met een handgun wilt killen, hij neervalt en een dikke shotgun voor je kop trekt en dat ie daar zo ligt te kruipen als een zombie.

Last stand had er van mij apart eruit gemogen.

Ze hadden er heus wel wat anders voor kunnen verzinnen.

Weet iemand trouwens ook al wat van dedicated servers? naast die neppe newsflash van hierboven.

En Ikt, er zit wel een degelijk verschil tussen de Glock 17 en 18, de 18 is automatisch en de 17 semi en de 18 heeft een grotere magazijn.

Geplaatst:

Heb net mijn allereerste nuke behaald :dans: Op Quarry. Ik weet van mezelf dat ik daar best goed ben en ik deed dus voor de gein de Nuke instellen. Het werd toch wel eens een keer tijd als je al een paar keer een 30+ streak hebt behaald. Begin ging nogal baggerlijk (2 kills tegen 0 deaths) en toen haalde ik ineens 6 kills, alsof ze uit de lucht kwamen vallen. Nou, 7e erbij en de Harriers inroepen. Verrekte dingen deden maar weinig (1 kill :ch:). Dus ik weer actief op jacht naar nog 3 kills. Gevonden, Choppergunner ingeroepen. De tegenpartij die zat echt de hele tijd in een gebouw en liepen daar ook een beetje rond. Toen ging dat ding op een masterlijke plek hangen waardoor ik ze kon afschieten. Hij vloog weer iets verder en ik had perfect zicht op de plek waar ze allemaal spawden. Hoppa, zo iets van 27 kills gemaakt en daarna was het BOEM!

Geplaatst:

Heb net mijn allereerste nuke behaald :dans: Op Quarry. Ik weet van mezelf dat ik daar best goed ben en ik deed dus voor de gein de Nuke instellen. Het werd toch wel eens een keer tijd als je al een paar keer een 30+ streak hebt behaald. Begin ging nogal baggerlijk (2 kills tegen 0 deaths) en toen haalde ik ineens 6 kills, alsof ze uit de lucht kwamen vallen. Nou, 7e erbij en de Harriers inroepen. Verrekte dingen deden maar weinig (1 kill :ch:). Dus ik weer actief op jacht naar nog 3 kills. Gevonden, Choppergunner ingeroepen. De tegenpartij die zat echt de hele tijd in een gebouw en liepen daar ook een beetje rond. Toen ging dat ding op een masterlijke plek hangen waardoor ik ze kon afschieten. Hij vloog weer iets verder en ik had perfect zicht op de plek waar ze allemaal spawden. Hoppa, zo iets van 27 kills gemaakt en daarna was het BOEM!

Ik had net 21 killstreak, terwijl ik gewoon oefende met noscopen :puh:

Heeft iemand trouwens een duidelijke noscope tutorial? Want ik kan nooit in het midden schieten, hoe goed ik ook time.

ik gebruik meeste deze 2 classes :

(Speel bijna altijd team deathmatch)

M21 EBR FMJ (Fall :dans:)

TMP SILENCED

Semtex

Smoke

Slight of a hand Pro

Cold Blooded Pro

Ninja Pro

Final Stand

ACR Heartbeat FMJ

Model 1887 Akimbo FMJ

Semtex

Stun

Bling pro

Cold blooded pro

Ninja pro

Final Stand

Bewerkt: door shotyoudie
Geplaatst:

Ik heb al een paar dagen geen nuke meer kunnen halen, al was het al zo vaak weer mogelijk. ik krijg gewoon steeds die klote chopper gunner niet, ik ga steeds dood net als ik m'n harrier heb en/of wil gaan schuilen. :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...