Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens mij is er nu een hack die ervoor zorgt dat je alle killstreaks kan oproepen.

Ik was samen met End Of The Riot in TDM en we stonden voor en paar minuten voor tijd roept 1 iemand van de tegenpartij (iemand van prestige 10, lvl 70) een Nuke in terwijl zijn K/D: 37/24 was. :cab: Die gast werd echt om de zoveel seconden neergeschoten.

Daarna had die een chopper gunner terwijl hij een ratio had van 17/8 en hij had geen care package. :{

Volgens mij is playstation 3 ook gehackt. :(

Geplaatst:

Daarna had die een chopper gunner terwijl hij een ratio had van 17/8 en hij had geen care package. :{

Volgens mij is playstation 3 ook gehackt. :(

Dat is geen hack, meer een toevalstreffer. Ik heb ook wel eens het geluk dat mensen ineens door mijn kogels beginnen te hollen, krijg ik ook ineens een 16 killstreak. Normaal kom ik niet verder dan 4.

Geplaatst:

Volgens mij is er nu een hack die ervoor zorgt dat je alle killstreaks kan oproepen.

Ik was samen met End Of The Riot in TDM en we stonden voor en paar minuten voor tijd roept 1 iemand van de tegenpartij (iemand van prestige 10, lvl 70) een Nuke in terwijl zijn K/D: 37/24 was. :cab: Die gast werd echt om de zoveel seconden neergeschoten.

waar heb je dat gezien dan van die hack?

Geplaatst:

Ik heb een vraagje.

Is het mogelijk om die mensen met die headsets voor eens en voor altijd HUN KOP TE LATEN HOUDEN? Dat low quality gepraat/gezing/genies is zooooo irritant..

Geplaatst:

Ik heb een vraagje.

Is het mogelijk om die mensen met die headsets voor eens en voor altijd HUN KOP TE LATEN HOUDEN? Dat low quality gepraat/gezing/genies is zooooo irritant..

Ja, dit kan. Druk op select (ps3) zodat je de spelers kan zien. Dan ga je met de pijltjes naar de naam die je stil wilt hebben. Klik op X om de speler te muten. Dan kan je hem niet meer horen. Ik weet niet hoe dit zit op andere consoles.

Geplaatst:

Mute ze, ingame door op selecht => naamselecteren => erop klikken

In lobby, klik 1x op ze, en klik op toggle mute ;)

Mijn headset is trouwens high quality :) maar gebruik dat ding alleen met vrienden :7

Geplaatst:

Ehm ja. Dat weet ik al :7

Ik bedoel dus dat ze standaard gemute zijn ofzo, beetje irritant als je bij een Ground War match 17 spelers moet gaan muten.

Geplaatst:

Zelf een headset kopen en die vervolgens op je bureau leggen? :7

Daar is helaas (nog) geen optie voor :(

Geplaatst:

waar heb je dat gezien dan van die hack?

We hebben het zelf gezien.

Hij werd echt veel gekilt en had ineens een Nuke zonder andere killstreak rewards te gebruiken. :Y

@KillerZero86: Toeval? Dat noemde ik echt geen toeval, hij was echt slecht en kreeg uit het niets van alle helikopters en zelfs een chopper gunner.

Zoiets maak je niet toevallig mee, toch niet 2 potjes achter elkaar. :S

Geplaatst:

Ik ben er vrijwel zeker van dat de PS3 niet is gehackt, misschien jatte hij een care package of een aantal kistjes uit zo'n package drop.

Geplaatst:

Ik ben er vrijwel zeker van dat de PS3 niet is gehackt, misschien jatte hij een care package of een aantal kistjes uit zo'n package drop.

Face the facts, de PS3 is gehackt. De nuke kan je niet uit care packages halen ;)

Wel jammer, maar niet onvermijdelijk.

Geplaatst:

Face the facts, de PS3 is gehackt. De nuke kan je niet uit care packages halen ;)

Wel jammer, maar niet onvermijdelijk.

Een punt heb je. Als hij dan al killstreak rewards uit care packages heeft gehaald, dan nog kan hij daarmee geen nuke halen aangezien die dingen uit de crates niet meetellen naar je killstreak count. Dus ofwel ging hij eerst 24 keer dood en maakte hij daarna pas een killstreak van 25 of meer, ofwel hackte hij.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb ik het berichtje gemist waarin werd gezegd dat iemand vanuit het niets aan een nuke kwam op de PS3?

Bewerkt: door KillerZero86
Geplaatst: (bewerkt)

wie heeft ps3, en speelt graag TDM of S&D?

Wie zin heeft om eens paar potjes te spelen in weekends ofzo zeg maar...

EDIT: Hebben jullie ook de schijt, als je vb een care package hebt, dat ze die jatten, daar heb ik een hekel aan, wel goed dat als je je care package wilt nemen dat je hem vlugger kunt nemen dan vb een teamlid die hem wil openen?

Bewerkt: door jordib12

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...