NickOwnage Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 (bewerkt) Ik heb nu een goede class. Ik post hem zodadelijk. M21 EBR met FMJ & Heartbeat sensor. Model 1887 Akimbo & FMJ Claymore Stun Grenade 2x Bling Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro Painkiller. Als ik zin heb ga ik gewoon rennen met M21 en dan beetje No Scope óf Quick Scope sprayen. Bewerkt: 7 januari 2010 door NickOwnage Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Ik gebruik tegenwoordig altijd de SCAR-H met FMJ en het lukt me eindelijk om bijna elk potje eerste te staan. Geweldig gevoel geeft dat en vandaag was men beste dag ooit, killstreak en winstreak ingehaald. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Welk level + K/D heb je dan? 1e met FFA bedoel je? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 ik heb als secondery klas bij riot schield een akimbo G18 voor als ik dichtbij een enemy kom om dan even naar de hel te schieten en bij sniper heb ik akimbo ranger want dan kan ik goed bij HQ staan met grof geschut. Reageren
Wienish Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Ik ga mijn ps3 maar weer eens aanduwen. Gister niks gedaan en eergister ook niet enorm veel. Reageren
Velaro Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Ik ben nu lvl 69. (nog geen prestige) De class die ik het vaakst gebruik: Primary ACR ACOG Scope (Red Dragon) Secondary Model 1887 Akimbo Perks Scavenger Cold-Blooded Last Stand/Ninja Wat ook weleens leuk is, is met riot shield spelen en als je vijanden moeten herladen ineens een model 1887 tevoorschijn toveren en ze neerknallen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Wat pas echt leuk is: Model 1887 via bling met akimobo en FMJ uitrusten. Hierdoor krijgt deze weer de kracht die hij voor de patch ook had.. Reageren
Cryde Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 (bewerkt) Afghan is echt een geweldige map! Vooral voor campers. Oh en ik probeer die Price emblem te halen, hiervoor moet je 1000 (Counter-)UAVs hebben geactiveerd. Kan ik ergens zien hoeveel ik er nog moet? Er is geloof ik geen challenge aan verbonden. Speel nu al een tijdje met UAV + Counter UAV en heb nog steeds weinig succes Deze dus: http://callofduty.wikia.com/wiki/File:Emblem-toon-price-1.jpg Bewerkt: 7 januari 2010 door Cryde Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Dat is geloof ik een Prestige-challenge. Dan zie je dat. Eerst heb je dan ... I en dan .... IV Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 (bewerkt) Afghan is echt een geweldige map! Vooral voor campers. Oh en ik probeer die Price emblem te halen, hiervoor moet je 1000 (Counter-)UAVs hebben geactiveerd. Kan ik ergens zien hoeveel ik er nog moet? Er is geloof ik geen challenge aan verbonden. Speel nu al een tijdje met UAV + Counter UAV en heb nog steeds weinig succes Deze dus: http://callofduty.wikia.com/wiki/File:Emblem-toon-price-1.jpg 1000 UAV's?dat gaat sneller dan het lijkt hoor zeker met bling perks haal je er een zooi mee maar volgens mij zijn er chellanges waarin je bijvoorbeeld 10 UAv's moet hebben ingeroepen maar als je die hebt dat de teller gewoon door gaat(bv: 619/10)dus misschien kan je daar een kijkje nemen. Bewerkt: 7 januari 2010 door thegodfather91 Reageren
Cryde Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Afghan is echt een geweldige map! Vooral voor campers. Oh en ik probeer die Price emblem te halen, hiervoor moet je 1000 (Counter-)UAVs hebben geactiveerd. Kan ik ergens zien hoeveel ik er nog moet? Er is geloof ik geen challenge aan verbonden. Speel nu al een tijdje met UAV + Counter UAV en heb nog steeds weinig succes Deze dus: http://callofduty.wikia.com/wiki/File:Emblem-toon-price-1.jpg 1000 UAV's?dat gaat sneller dan het lijkt hoor Ja dat is dus het vreemde, ik zit nu bijna in de tweede Prestige en heb eigenlijk altijd de normale UAV ge-equipped gehad.. en toch heb ik hem niet. Kan natuurlijk dat Gijsso gelijk heeft en dat het pas vanaf de eerste prestige begint te tellen, dan kan ik het wel begrijpen. zeker met bling perks haal je er een zooi mee Wat heeft Bling ermee te maken? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Ik ben nu lvl 69. (nog geen prestige) De class die ik het vaakst gebruik: Primary ACR ACOG Scope (Red Dragon) Secondary Model 1887 Akimbo Perks Scavenger Cold-Blooded Last Stand/Ninja Wat ook weleens leuk is, is met riot shield spelen en als je vijanden moeten herladen ineens een model 1887 tevoorschijn toveren en ze neerknallen. Red Tiger. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Afghan is echt een geweldige map! Vooral voor campers. Oh en ik probeer die Price emblem te halen, hiervoor moet je 1000 (Counter-)UAVs hebben geactiveerd. Kan ik ergens zien hoeveel ik er nog moet? Er is geloof ik geen challenge aan verbonden. Speel nu al een tijdje met UAV + Counter UAV en heb nog steeds weinig succes Deze dus: http://callofduty.wikia.com/wiki/File:Emblem-toon-price-1.jpg 1000 UAV's?dat gaat sneller dan het lijkt hoor Ja dat is dus het vreemde, ik zit nu bijna in de tweede Prestige en heb eigenlijk altijd de normale UAV ge-equipped gehad.. en toch heb ik hem niet. Kan natuurlijk dat Gijsso gelijk heeft en dat het pas vanaf de eerste prestige begint te tellen, dan kan ik het wel begrijpen. zeker met bling perks haal je er een zooi mee Wat heeft Bling ermee te maken? daarmee heb je er 1 kill minder voor nodig dus heb je maar 2 kills ervoor nodig,en aangezien ik op een een of andere manier steeds bij 2 kills uit me sokken word geknald haal ik er zo veel UAv"s mee toen ik dat had als killstreak. Reageren
.Senne Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Dat is niet bling maar hardline. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.