Dr.Oppai Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Dat is niet bling maar hardline. oh ok dan was ik even in de war Reageren
Cryde Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 (bewerkt) Heb even bij mijn Challenges gekeken, er staat niets bij over die UAVs (behalve die van 50 UAVs en die van 50 Counter UAVs, maar daar gaat de teller niet door nadat je hem hebt gehaald). ~Ik zie net dat je 'Radar Inbound III' moet halen voor dat emblem. Zometeen nog even kijken of ik die ergens kan vinden bij mijn Challenges Bewerkt: 7 januari 2010 door Cryde Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Vandaag eerste nuke gehaald !! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Dat is niet bling maar hardline. oh ok dan was ik even in de war Om nog precieser te zijn is het hardline pro. Ik heb nu een callsign met als naam the survivor en dan nog die explosie met je night vision. Reageren
Hayte Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Dat is niet bling maar hardline. oh ok dan was ik even in de war Om nog precieser te zijn is het hardline pro. Ik heb nu een callsign met als naam the survivor en dan nog die explosie met je night vision. Niet zo precies wezen, Hardline Pro is voor deathstreaks. "Normale" hardline is ook goed genoeg voor killstreaks Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Dat is niet bling maar hardline. oh ok dan was ik even in de war Om nog precieser te zijn is het hardline pro. Ik heb nu een callsign met als naam the survivor en dan nog die explosie met je night vision. Dat laatste is 50 kills met Chopper Gunner. Maar nog steeds voor die emblem, ik blijf erbij dat het een Prestige Challenge is. Dan telt het wel door tot de 1000. Zijn er best veel, gezien je ongeveer 3-4 per match kan oproepen (als je 2 streak maakt, dood en dan weer een 2 streak). Reageren
Zakura Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Vandaag eerste nuke gehaald !! Nice, volgens mij is het zodra je er eentje gemaakt hebt, dat er meerdere snel volgen Hoop dat ik er ook eentje een keer maak Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Gisteren lvl 70 geworden Nu nog even lvl 70 uitspelen en dan Prestige in Reageren
paul007 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Gister had ik echt een onwijs goed potje op Wasteland! Gewoon lekker sniperen met m'n Intervention + Silencer. M'n killstreaks waren Predeter Missle - Harrier Strike - AC130. Uiteindelijk stond had ik de hoogste score met 31-0 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Ik vind Wasteland altijd zo'n kut map, die open velden, als je met een sniper op een dakje of een gebouw zit wordt je sowieso altijd al vermoord, als je over de map loopt ben je al heel gauw dood... Of ze zitten in het tunneltje of ze zitten dan ergens verspreid over de map op een lekker sniper plekje :O Wat ik ook een rot map vind is Quarry, altijd die betonblokken waar je op moet gaan klimmen om een goed sniper plekje te vinden. Reageren
paul007 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Ik vind Wasteland altijd zo'n kut map, die open velden, als je met een sniper op een dakje of een gebouw zit wordt je sowieso altijd al vermoord, als je over de map loopt ben je al heel gauw dood... Of ze zitten in het tunneltje of ze zitten dan ergens verspreid over de map op een lekker sniper plekje :O Wat ik ook een rot map vind is Quarry, altijd die betonblokken waar je op moet gaan klimmen om een goed sniper plekje te vinden. Ik vind Wasteland echt geniaal voor snipers. Je moet gewoon aan de rand van de map rondlopen, daar zoeken ze je niet. Maar met een AC-130 op Wasteland = Win! Ik hoefde alleen maar te spawnkillen met die mega raket 105mm ofzo. En als ze in die tunnel zitten: ff goed mikken en dan precies een 105mm naar de ingang sturen, gegarandeerd succes! Reageren
Pesimist Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Ik haat vooral die subase map het lijkt op zo'n neppe counter strike 1.6 map. Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Gisteren lvl 70 geworden Nu nog even lvl 70 uitspelen en dan Prestige in En je was zwaar irritant! Kom ik die broeikas inlopen, waar jij vorige keer inzat, dacht ik, hmm, geen gekkiej, ik naar buiten lopen, BOEM, zit die het gras te neuken Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Gisteren lvl 70 geworden Nu nog even lvl 70 uitspelen en dan Prestige in En je was zwaar irritant! Kom ik die broeikas inlopen, waar jij vorige keer inzat, dacht ik, hmm, geen gekkiej, ik naar buiten lopen, BOEM, zit die het gras te neuken Whehe toen was ik me AK-47 aan het uittesten , wel kut had ik net care packige gegooid, ook opgepakt loop ik huis binnen BOEM! dood door een gozertje in de keuken :O Reageren
Cryde Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Maar nog steeds voor die emblem, ik blijf erbij dat het een Prestige Challenge is. Dan telt het wel door tot de 1000. Zijn er best veel, gezien je ongeveer 3-4 per match kan oproepen (als je 2 streak maakt, dood en dan weer een 2 streak). Het is idd een Challenge, geloof ik geen Prestige maar een Basic challenge. Ik zit nu pas op de 550, misschien toch maar even Hardline equippen D: Ik vind Wasteland altijd zo'n kut map, die open velden, als je met een sniper op een dakje of een gebouw zit wordt je sowieso altijd al vermoord, als je over de map loopt ben je al heel gauw dood... Of ze zitten in het tunneltje of ze zitten dan ergens verspreid over de map op een lekker sniper plekje :O Wat ik ook een rot map vind is Quarry, altijd die betonblokken waar je op moet gaan klimmen om een goed sniper plekje te vinden. Wasteland is een verschrikkelijke map voor niet snipers, de enige plaats waar je nog een beetje normaal kan spelen is die bunker. Quarry vind ik wel leuk Ik haat vooral die subase map het lijkt op zo'n neppe counter strike 1.6 map. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.