>$bram$< Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Ik heb al een patch op mij Xbox moeten accepten hoor, en die care-package glitch zie je nu gelukkig wel minder. Reageren
lexus123 Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Anti-nuke-boosters filmpje: @ hierboven: Er bleef een maat van me slapen vannacht en die had de patch ge-accept toen ik op de plee zat, vandaar Reageren
frankyyguy Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 @ Hierboven Dat heb ik ook gedaan, alleen "denie" ik nooit en wacht ik tot ze terug spawnen. 2 spelers probeerden voor de nuke te gaan in free for all, heerlijk om hun poging te verknallen en dat maar liefst 3 keer in hetzelfde potje. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Anti-nuke-boosters filmpje: @ hierboven: Er bleef een maat van me slapen vannacht en die had de patch ge-accept toen ik op de plee zat, vandaar Leuk filmpje, zelf gemaakt? Reageren
lexus123 Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Anti-nuke-boosters filmpje: @ hierboven: Er bleef een maat van me slapen vannacht en die had de patch ge-accept toen ik op de plee zat, vandaar Leuk filmpje, zelf gemaakt? Ja, want als ik op de Back-knop druk staat er bij mij ook 'Sandy Ravage'... Reageren
paul007 Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Hey iedereen even een vraag: Is er een manier op mijn account te resetten qua stats en alles? Zodat ik gewoon weer level 1 (non-prestige) ben? :$ Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Hey iedereen even een vraag: Is er een manier op mijn account te resetten qua stats en alles? Zodat ik gewoon weer level 1 (non-prestige) ben? /> Een nieuw account aanmaken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Zover ik weet niet. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Dubbelpost i know: Maar, ik heb een rare bug. In 2 verschillende potjes. Ik roep Predator in, gelukt 3 kills, Daarna roep ik Pave Low in, en ik maak weer 5 kills zonder dood te gaan. Maar geen Chopper Gunner? Reageren
paul007 Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Dubbelpost i know: Maar, ik heb een rare bug. In 2 verschillende potjes. Ik roep Predator in, gelukt 3 kills, Daarna roep ik Pave Low in, en ik maak weer 5 kills zonder dood te gaan. Maar geen Chopper Gunner? De kills die je Pave Low maakt tellen niet mee voor je killstreaks. Een foutje van het spel, hopelijk word het ooit nog is gepatcht. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Dubbelpost i know: Maar, ik heb een rare bug. In 2 verschillende potjes. Ik roep Predator in, gelukt 3 kills, Daarna roep ik Pave Low in, en ik maak weer 5 kills zonder dood te gaan. Maar geen Chopper Gunner? De kills die je Pave Low maakt tellen niet mee voor je killstreaks. Een foutje van het spel, hopelijk word het ooit nog is gepatcht. Shit, bedankt. Reageren
Damos Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Ik speel elke dag mw2 m,aar vandaag kreeg ik een probleem. Als ik een server zoek dan zegt ie de hele tijd Waiting for 7 more players. En dat blijft constant zo. Maar nooit kan ik spelen. Hoe komt dit? Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 (bewerkt) Ik speel elke dag mw2 m,aar vandaag kreeg ik een probleem. Als ik een server zoek dan zegt ie de hele tijd Waiting for 7 more players. En dat blijft constant zo. Maar nooit kan ik spelen. Hoe komt dit? Daar heb ik op de Ps3 ook al heel veel last van. Maar dat zal dat wel een tijdelijk probleem zijn. Had ik ook al last van toen ik Cod 4 nog op pc speelde en toen duurde het nog 3 dagen voor ik weer kon spelen. Bewerkt: 14 februari 2010 door jeroen.engeler Reageren
Hayte Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Ik ruik NAT-Type probleem. Of heeft MW2 hier geen last van zoals bij een vorige COD wel zo was? Ga voor de zekerheid even (in XMB) naar Systeem-> Netwerkinstellingen -> Netwerk Connectie test -> NAT TYpe hier neerzetten Reageren
.Senne Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Ik heb eindelijk het geluid in Fraps werkend gekregen (problemen met SoundMax HD Audio), en daarnet even een matchje gespeeld om wat op te nemen. De eerste minuut was al goed voor een collateral, alleen was ie nogal fucked up. Ik schiet een gast dood, draai me om en krijg nog een kill. Eerst dacht ik van "wtf", maar toen ik het opnieuw bekeek zag ik dat het een last stand ventje was. Anders had ik een mooie collateral. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.