>$bram$< Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Ja maar die gasten doen bijna alleen montages waar je veeeeeeeeeeel minder van leert dan van commentaries (á la SeaNanners). Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Bijna Nuke 24 kills... Ga ik dood!!!! AAAAHHHHH!!! Tring! Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Bijna Nuke 24 kills... Ga ik dood!!!! AAAAHHHHH!!! Tring! Heb ik zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vaak. Dan weer door een nub tub dan weer door scar nub dan weer door runner nub... >>> Door Visser23: En dan weer door een ander wapennub.. <<< Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Heb ik zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vaak. Dan weer door een nub tub dan weer door scar nub dan weer door runner nub... >>> Door Visser23: En dan weer door een ander wapennub.. <<< Daarom heb ik hem ook nooit ingesteld staan. Je kunt veel meer kills halen door geen Nuke in te stellen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Daarom heb ik hem ook nooit ingesteld staan. Je kunt veel meer kills halen door geen Nuke in te stellen. I agree. Geloof me als je niet voor de nuke gaat maakt het het spel ook veel leuker. Als je veel kills wilt halen probeer dan eens Harrier Airstrike - Pave Low - Chopper Gunner. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 I agree. Geloof me als je niet voor de nuke gaat maakt het het spel ook veel leuker. Als je veel kills wilt halen probeer dan eens Harrier Airstrike - Pave Low - Chopper Gunner. Ja dat ligt er net aan welke gamemode je het meest speelt. Ik doe niks anders dan Team Deathmatch en daarin heb je geen tijd om te wachten totdat je Pave Low eindelijk kan komen. Dus ik heb: Preditor Missele - Harrier Strike - Chopper Gunner. Reageren
commando Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Daarom heb ik hem ook nooit ingesteld staan. Je kunt veel meer kills halen door geen Nuke in te stellen. I agree. Geloof me als je niet voor de nuke gaat maakt het het spel ook veel leuker. Als je veel kills wilt halen probeer dan eens Harrier Airstrike - Pave Low - Chopper Gunner. hmm, voor mij maakt het et niet leuker . het is pretty demoralising als je net met de 24e of 23e kill dood gaat of als je de nuke hebt de ronde eindigt ik houd et op : carepackage, predator & harrier of Uav-CP-Predator in s&d matches Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Maar ik wil juist die Nukes halen. Zonder te boosten. Ben er al vet lang meebezig. Btw gisteren Red Tiger op mijn Barrett. 50 cal gehaald. Nu Prestige 5 lvl 56 Reageren
jordib12 Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 heeft iemand tips om beter te spelen in tdm of andere modes bv als je tegenstander ziet, vlug neerliggen dan kan ie je minder goed raken, zulke dingen... Reageren
.Senne Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Ofwel crouch shots, dus gewoon plat op de grond gaan liggen als je een tegenstander tegenkomt, ofwel jump shots en dat is dan rondspringen. Maar beide zijn best irritant en compleet niet realistisch. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Ik neem m'n woorden terug, dat ik nooit meer een random throwing knife zou krijgen over heel de map ... Daarnet in Estate, ik stond voor het huis bij de voor-ingang, gooide een throwing knife over het huis en ja hoor. Na 3 seconden kreeg ik: Bullseye! Ja het was me weer gelukt een throwing knife kill te krijgen over heel de map. Ik weer de ganse match hysterisch zitten schreeuwen. Heb vandaag ook de Red Tiger camo voor de M4A1 geunlocked. ganse match? wat betekent ganse? ik speel het spel overigens haast niet meer,ik ben nu verslaafd aan BFBC2 Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Ofwel crouch shots, dus gewoon plat op de grond gaan liggen als je een tegenstander tegenkomt, ofwel jump shots en dat is dan rondspringen. Maar beide zijn best irritant en compleet niet realistisch. Crouch/Prone shots nog best wel. Als ik weet dat iemand door een deur komt, ga ik liggen omdat hij nooit verwacht dat iemand ligt. Ik schiet dan al met mijn FAMAS (heeeeeeeeeeeeeeeerlijk wapen) en hij schiet recht naar voren, niet naar beneden. Dus bukken werkt zeker. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Ik neem m'n woorden terug, dat ik nooit meer een random throwing knife zou krijgen over heel de map ... Daarnet in Estate, ik stond voor het huis bij de voor-ingang, gooide een throwing knife over het huis en ja hoor. Na 3 seconden kreeg ik: Bullseye! Ja het was me weer gelukt een throwing knife kill te krijgen over heel de map. Ik weer de ganse match hysterisch zitten schreeuwen. Heb vandaag ook de Red Tiger camo voor de M4A1 geunlocked. ganse match? wat betekent ganse? ik speel het spel overigens haast niet meer,ik ben nu verslaafd aan BFBC2 Ganse match betekent heel de match. Reageren
Vice-King Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 wanneer komen er nieuwe maps voor mw2 laat ff een reactie achter op me profiel Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 wanneer komen er nieuwe maps voor mw2 laat ff een reactie achter op me profiel Is nog niet bekend en ik reageer gewoon hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.