Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik alle CoD's hiervoor zonder problemen kunnen spelen met een über goeie connectie. Deze PC is net 2 maanden oud, daaraan kan het niet liggen en downloaden doe ik ook nooit. En als ik op steam speel zijn alle connecties laag, veel lagg geen goeie hosts etc. Terwijl ik daarna rustig GTA IV en Project Reality kan spelen met een goeie lage ping. Dus denk even na, als ik iets typ denk ik er ook over na. Er zijn meerder mensen die klagen over de slechte connecties van steam. En de PS3 is gewoon genaaid door IW aangezien het verschil tussen de xbox en ps3 spelers niet enorm groot is om zich druk over te maken (En Microsoft betaalt vele malen meer). En nu ga ik weer lekker achter mijn XBOX360 zitten die wél een goede connectie heeft met de IW servers clown.gificon_mrgreen.gif .

En wat dan nog, dat betekent toch niet dat hij meteen goed is? puh2.gif

Omdat je niet voor niks €800,- uitgeeft. Geloof jij mij niet? Oke maar houd je mond dan voortaan.

800, haha! Niet opscheppen jongeman. Een pre-built computertje van 700 euro kan MW2 al op max aan met max AA op 1280*1024 zonder dat de framerate onder de 60 gaat.

Probleem ligt bij de serverbeheerders. Niet bij IW. Die hebben er geen controle over, als het goed is. (Al is het matchmaking systeem erg verneukt)

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Ik ga al wat beter :bier:

Richten lukt me nu veel beter, nog maar Lvl 28. Ik speel het nu een week..

Free-for-all vind ik wel het leukst :) Lekker iedereen dood maken die je tegen komt :clown:

Begin al te wennen aan de controller :tu:

ik speel meestal hardcore S&D, maar het als ik ff ffa speel, dat heel veel mensen nog geen eens prestige zijn, echt iets voor beginners dus :)

Geplaatst:

Als je de aim assist niet merkt geeft dit eigenlijk aan dat je niet ander kent. Men noemt de aim assist in Call of Duty dan ook vaak genoeg auto aim, want het is echt erg hoor. Nooit gehad dat je op iemand richt, je bedenkt "he, die zit stil.. headshot!" en er plotseling iemand voor je slachtoffer langs loopt en je hele "aim off target" is? Nou, dat is aim assist. Speel maar eens een spel als MAG, kijken of je dan nog zo goed bent met een sniper.

Quickscopen is dan in feite ook het misbruiken van deze aim assist. Oke, het is nog steeds veel moeilijker dan rondrennen met een volautomatische laserbeam (ACR) of een mega accurate 7.62x51mm (SCAR-H) maar zo moeilijk als sommige erover doen is het ook niet. De PC gebruikers hebben ook niet echt recht van spreken, op de PC is het ook niet betrekkelijk moeilijk. Eigenlijk is het hardscopen (wat sommige mensen als snel campen zullen gaan noemen) het moeilijkste, vooral op een console. Daar is de aut aim assist eerder tot last dan een hulp.

Hebben cod4 en 5 dat ook dan?

Er is maar een spel waar je kan bewijzen dat je goed kan snipen en dat is gta4, probeer daar maar eens iemand die loopt met een headshot te killen das pas moeilijk :puh:

Daar moet je al echt rekening houden met de afstand enzo, in vergelijking met cod6 :7

Geplaatst:

Holy shitt, beat this, accuracy 26.22% :D:D:D

iemand hier met hoger? bloos.gif

ik heb trouwens de WA2000 ontdekt, wat een fijn wapen is dit zeg. Het is meestal one shot-one kill, en hij heeft bijna geen terugslag, zelf met silincer schiet je mensen met één schot dood.

Die WA2000 is inderdaad erg goed, alleen kan ik er niet goed mee quick-scopen, daarvoor gebruik ik liever de Barret.50cal of de Intervention (Heb ik eindelijk mijn mastery voor!). Mijn setups met de WA2000 waren dit; WA2000/Silencer/FMJ, WA2000/Thermal/Heartbeat, WA2000/Silencer/Thermal.

Geplaatst:

Ik gebruik na bijna 39.000 kills eindelijk niet meer de SCAR-H. Ik ben nu voorlopig overgestapt op de UMP45 met Red Dot Sight en Silencer. Wel heel jammer dat hij maar 46 kogels heeft en heel erg on precies is, maar daar moet ik maar mee leven.

Geplaatst:

@ hierboven hij heeft er 69 + Magazijn dat al geladen is. Ik nu Prestige 6 lvl 28 ofzo..

Tja ik gebruik dus de perk Bling en dan heeft ie maar 46 kogels.

Geplaatst:

@ hierboven hij heeft er 69 + Magazijn dat al geladen is. Ik nu Prestige 6 lvl 28 ofzo..

Tja ik gebruik dus de perk Bling en dan heeft ie maar 46 kogels.

Gebruik i.p.v. de UMP.45 dan de AUG-HBAR! Ja hij staat onder de LMGs maar is meer een AR. Hij is best bruut qua kracht etc.

Geplaatst:

Ik ben nu aan het leren werken met de intervention, heeft er iemand tips? :)

Gebruik je muis om je geweer een andere richting op te doen.

Doe rechtermuisknop om door je vizier te kijken.

En het belangrijkste: Klik op je linkermuisknop om te schieten. :*D

Geplaatst:

Ik ga al wat beter :bier:

Richten lukt me nu veel beter, nog maar Lvl 28. Ik speel het nu een week..

Free-for-all vind ik wel het leukst :) Lekker iedereen dood maken die je tegen komt :clown:

Begin al te wennen aan de controller :tu:

ik speel meestal hardcore S&D, maar het als ik ff ffa speel, dat heel veel mensen nog geen eens prestige zijn, echt iets voor beginners dus :)

Of die mensen hebben een leven? :7

Geplaatst:

Euhm...

Ik heb Playstation 3.

En dat wist ik al. :7

Geplaatst:

Wel jammer dat FFA minder XP geeft, logisch wel maar toch.

Bijna lvl 32, dan AUG BAR.

Pak ik vaak op, is echt fijn :)

Geplaatst:

Euhm...

Ik heb Playstation 3.

En dat wist ik al. :7

Mijn sniper class:

Intervention FMJ

Spas + Grip

Sleight of Hand Pro

Stopping Power Pro

Steady aim Pro

Mischien heb je er wat aan :puh:

Geplaatst:

Ik gebruik:

Intervention FMJ/Barret FMJ

Spas + Grip/G18 akimbo

Sleight of Hand Pro (must voor het scopen en reloaden)

Stopping Power Pro/cold blooded pro

Steady aim Pro/commando pro (die laatste vooral voor no falling damage)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...