jordib12 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Ze kunnen ook niet iedereen opsporen hé... En in blackops kunnen ze dat wel met gevolg console ban! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Ze kunnen ook niet iedereen opsporen hé... En in blackops kunnen ze dat wel met gevolg console ban! Dan zouden de makers van Modern Warfare 2 best wel dom zijn als ze het systeem dat Black Ops gebruikt, niet gebruiken. In iedereval heb ik een gevoel dat ze er geen werk van maken en denken van... achja Modern Warfare 2 is bij de meeste toch wel uitgespeeld.. Sowieso is het Black Ops wel gelukt om het te beveiligen, waarom doet Modern Warfare 2 dit dan niet d.m.v. een patch? Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 (bewerkt) Er klopt iets niet Lord-Vortex, je zegt dat er Spawnkillers zijn in SnD, maar dat kan niet eens. (denk ik :$ ) Ik bedoel van die gasten die op het moment dat de game begint gaan Noobtuben... Ik zei het verkeerd, mijn excuses daarvoor. Voor de rest speel ik nog altijd MW2 vanwege dat je daar kan Quick Scopen. Ik vind zelf COD 4 ook nog steeds leuk ondanks dat daar ook altijd die hackers zijn. Maar je moet er maar leren mee omgaan. Jammer dat je er niks tegen kan, doen maar een game niet spelen omdat een ander een game verneukt door hacken vind ik wel heel sneu. Niet voor degene die het spel niet meer speelt maar diegene die hackt. Hacken moet gewoon ophouden vind ik het slaat nergens op het maakt de game alleen saaier. 10th prestige zelf halen is veel leuker, in plaats van het hacken etc. Ik kan zelf 10th Prestige lobby's maar doe het niet, omdat het de game verneukt ondanks dat ik er wel heel veel geld mee zou kunnen verdienen... Bewerkt: 9 maart 2011 door Lord-Vortex Reageren
jordib12 Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 (bewerkt) Ga niet de heilige uithangen, als je het kan doe je het gewoon... En stop nu maar over hacken, want je mag er niet over praten op het forum! Bewerkt: 9 maart 2011 door jordib12 Reageren
Velaro Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 (bewerkt) Ga niet de heilige uithangen, als je het kan doe je het gewoon... En stop nu maar over hacken, want je mag er niet over praten op het forum! Wat is dat nou weer voor conclusie? Iedereen kan zo'n lobby maken als hij wil, maar niet iedereen is zo lame om het te doen. Dat jij het zou doen zegt niks over andere personen die er wel tijd in willen steken. Niet dat prestigen mij interesseert, maar voor degenen die het wel interesseert is het niet leuk als al hun moeite verpest wordt door die hacks. Bewerkt: 9 maart 2011 door Velaro Reageren
jordib12 Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Je begrijpt het natuurlijk niet... Hij zegt: ik kan 10th prestige lobby's maken, maar heeft hij dat al gedaan die hacks geeinstaleerd of kan hij dat, maar nog niet geprobeerd? Geloof me ik was prestige 8 uit me eigen, maar na 1 jaar kwamen die domme lobby's waardoor je niet meer normaal kan spelen. Reageren
Velaro Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Je begrijpt het natuurlijk niet... Hij zegt: ik kan 10th prestige lobby's maken, maar heeft hij dat al gedaan die hacks geeinstaleerd of kan hij dat, maar nog niet geprobeerd? Geloof me ik was prestige 8 uit me eigen, maar na 1 jaar kwamen die domme lobby's waardoor je niet meer normaal kan spelen. Waar staat er dat hij hacks geïnstalleerd heeft? Reageren
jordib12 Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Je begrijpt het natuurlijk niet... Hij zegt: ik kan 10th prestige lobby's maken, maar heeft hij dat al gedaan die hacks geeinstaleerd of kan hij dat, maar nog niet geprobeerd? Geloof me ik was prestige 8 uit me eigen, maar na 1 jaar kwamen die domme lobby's waardoor je niet meer normaal kan spelen. Waar staat er dat hij hacks geïnstalleerd heeft? Dat zeg ik ook niet hé, dat vraag ik hem nu ook. Ik wilde zeggen, kan hij lobby's maken OF kan hij lobby's maken en heeft hij de hacks ook al geinstalleerd? Dat is als een vraag bedoeld. Reageren
Velaro Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Dat zeg ik ook niet hé, dat vraag ik hem nu ook. Ik wilde zeggen, kan hij lobby's maken OF kan hij lobby's maken en heeft hij de hacks ook al geinstalleerd? Dat is als een vraag bedoeld. Ik citeer: "Ga niet de heilige uithangen, als je het kan doe je het gewoon..." Ik snap niet waarom ik jouw bericht verkeerd zou begrepen hebben, oftewel weet jij niet wat je schrijft. Jij zegt met die zin dat iedereen die in de mogelijkheid is om zo'n lobby te maken (eigenlijk iedereen dus) dat ook meteen doet. Dat is niet waar, en dat wou ik dan ook zeggen met mijn reactie. Reageren
jordib12 Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Dat zeg ik ook niet hé, dat vraag ik hem nu ook. Ik wilde zeggen, kan hij lobby's maken OF kan hij lobby's maken en heeft hij de hacks ook al geinstalleerd? Dat is als een vraag bedoeld. Ik citeer: "Ga niet de heilige uithangen, als je het kan doe je het gewoon..." Ik snap niet waarom ik jouw bericht verkeerd zou begrepen hebben, oftewel weet jij niet wat je schrijft. Jij zegt met die zin dat iedereen die in de mogelijkheid is om zo'n lobby te maken (eigenlijk iedereen dus) dat ook meteen doet. Dat is niet waar, en dat wou ik dan ook zeggen met mijn reactie. Ja, ik had het beter moeten uitleggen. Maar wat ik bedoelde als je de hacks staan hebt op je ps3 en je hoeft alleen maar pijltje omhoog te duwen, zie ik niet veel mensen die dat niet zouden doen. En als je het kan lobby's maken, ben ik zeker dat de meeste het zeker eens willen uittesten! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Ik heb een aantal keer in lobbies gezeten die helemaal waren gehackt en ik kon er nog wel om laggen, AC130's die neerstortten heel hard rennen, heel hoog springen noem maar op en dan hadden wij alleen dat voordeel. Maar dat is leuk voor een paar keer en dan heb je het wel weer gezien. Ik zou mijn PlayStation 3 er ook niet speciaal voor gaan jailbreken Reageren
jordib12 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Ik heb een aantal keer in lobbies gezeten die helemaal waren gehackt en ik kon er nog wel om laggen, AC130's die neerstortten heel hard rennen, heel hoog springen noem maar op en dan hadden wij alleen dat voordeel. Maar dat is leuk voor een paar keer en dan heb je het wel weer gezien. Ik zou mijn PlayStation 3 er ook niet speciaal voor gaan jailbreken Precies, na een paar keer heb je het ook gezien, en dan wil je normaal spelen, maar nu kan dat niet meer 1op2 kom je een hacked lobby tegen. Reageren
Cheers. Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Zeg me 1 reden waarom je nu nog MW2 zou spelen? Ik vond het 2 maanden geleden nog de beste game ooit, tot die hackers tevoorschijn kwamen! Ahja, nu maar wachten achter MW3 zekers, en hopen dat hackers weg blijven! ik vind hem al 6 maanden geleden kut door al dei hackers. Precies, maar nu is er een nieuwe patch uit, die hackers console banned, dus mw2 wordt stilaan terug hackvrij.... nog niks van gezien......... Reageren
jordib12 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Kan zijn, maar ik ken al verschillende mensen die console banned zijn, ze kunnen niet iedereen opsporen ook hé. Maar ik speel toch geen MW2 meer, het is gewoon niet meer leuk door die lobby's. Ik wacht wel op MW3... als die er komt! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Je kan ook gewoon even terugvallen op Call of Duty 4: Modern Warfare. Heb ik ook gedaan en die is nog erg leuk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.