Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:
De wapens die van mij terug moeten:

R700

RPD

AK-47

MP5

Dessert eagle

Voor de rest zijn nieuwe wapens altijd leuk, zodra het maar modern is. Nieuwe scoops zouden ook wel leuk zijn. Maar please gewoon geen voertuigen, das gewoon te dom.

Inderdaad, voertuigen zouden het helemaal verpesten.

Ik snap eigenlijk niet dat ze de oude guns gewoon houden en er dan nog 30 nieuwe bij doen? scheelt hun werk, is leuk voor ons

Ja, dan is er lekker veel afwisseling :)

Geplaatst:
De wapens die van mij terug moeten:

R700

RPD

AK-47

MP5

Dessert eagle

Voor de rest zijn nieuwe wapens altijd leuk, zodra het maar modern is. Nieuwe scoops zouden ook wel leuk zijn. Maar please gewoon geen voertuigen, das gewoon te dom.

Inderdaad, voertuigen zouden het helemaal verpesten.

Ik snap eigenlijk niet dat ze de oude guns gewoon houden en er dan nog 30 nieuwe bij doen? scheelt hun werk, is leuk voor ons

Ja, dan is er lekker veel afwisseling :)

Als ze MW 1 gewoon upgraden met maps en wapens, dan zijn ze al klaar, want MW 1 is al perfect :dans:

Geplaatst:

ik wil de gameplay van CoD:UO terug :( dat was gewoon dikke pret lekker in foy in een jeep en dan wat mensen over racen.

Geplaatst:

Ik heb UO nooit gedaan, maar in 3 zat er ook een jeep in. Lekker iedereen het leven zuur maken door met mega snelheid langs te komen scheuren, om vervolgens de bocht om te gaan en oog in oog te komen staan met een tank. Dan snel een u-bocht en proberen de tank te ontwijken. Kon altijd dikke fun zijn wanneer je half van de weg werd geblazen. Of wanneer een anti-armor het vuur op je opende. ^^

Imo moeten de mensen die zo tegen voertuigen zijn ook niet zo zeuren, in WaW vallen ze reuze mee. Meestal heb je er geeneens last van, of je bent gewoon zo snugger dat je het open veld in rent. En als je er dan een keer door wordt neergehaald, wat zou 't? Dan pak je gewoon een andere tank en ga je counteren of je gaat samen met wat teammaten 'm onder vuur nemen met van alle soorten explosieven. Juist zij die zich er aan gaan ergeren en het ding gaan ontlopen zullen er alleenmaar vaker door worden ge'killed. Juist die team"maten" vind ik dan juist het vervelendste, aangezien ze niet meehelpen en vaak erdoor worden neergeschoten. Zie 't als een uitdaging. :)

Ik wil maar een ding in deeltje twee; WEG MET DE HELIKOPTER ASSIST! Honden zijn soms als vervelend, maar de helikopter in MW sloeg echt alles.

---

O, en ik wilde nog even reageren op Fiegel; Je weet namelijk toch wel dat de R700 de slechtste sniper is uit het hele spel? En nee, je moet niet afgaan op de balkjes ingame. De R700 IS de slechtste sniper. Zwiept meer heen en weer wanneer je richt, minste kogels, grootste terugslag en is niet sterker dan de .50.

Geplaatst:
Ik wil maar een ding in deeltje twee; WEG MET DE HELIKOPTER ASSIST! Honden zijn soms als vervelend, maar de helikopter in MW sloeg echt alles.

Ja inderdaad, daar wordt ik echt gek van. Vooral omdat je alleen helikopters tegen krijgt als je in een n00b-team zit. En dan heb je ze soms echt non-stop achter je aan. :N

Geplaatst: (bewerkt)

En toch vind ik maps zoals Doom en Asylum VEEL leuker!

Bewerkt: door stanboy96
Geplaatst:

die zijn wel leuk maar een artelie strike komt over het hele velt en je kan zowat nergens dekking zoeken

en die honden maken je altijd maar af

O, en ik wilde nog even reageren op Fiegel; Je weet namelijk toch wel dat de R700 de slechtste sniper is uit het hele spel? En nee, je moet niet afgaan op de balkjes ingame. De R700 IS de slechtste sniper. Zwiept meer heen en weer wanneer je richt, minste kogels, grootste terugslag en is niet sterker dan de .50.

Ik heb altijd geschoten met de R700 tot ik de .50 kreeg. Ik heb nu alle wapens, en meestal gebruik ik toch nog de 700. En de terugslag van de .50 is meer als die van de 700...

Maar gewoon een update is inderdaad ook niet slecht. Maar dan krijg je dat de helft de update niet heeft, bij een geheel nieuwe heb je dat niet..

Bewerkt: door Fiegel5
Geplaatst:
die zijn wel leuk maar een artelie strike komt over het hele velt en je kan zowat nergens dekking zoeken

en die honden maken je altijd maar af

Je moet in COD WaW gewoon die honden knifen op het moment dat ze op je af springen ;) lukte iig in de beta versie wel, ik vond eerlijkgezegd de helikopter wel fijn als je op shipment headquarters speelde :engel:

Geplaatst:

Ik hoop niet dat de Release in April uitkomt gelukkig ook niet want ik heb paar dagen geleden Call of Duty World at War gekocht en ben net zo ver gekomen. Maar de Release komt in November maar betekent dat dus dat Call of Duty Modern Warfare 2 paar maanden later uitkomt?

Geplaatst:

Release date is zowar 13 november denk ik..

Die dingen die ze schrijven, Who says its true?

En als het waar was, die gast van IW die het heeft rondgezegt is nu zowat ontslagen..

Why so Serious for the R700? De beste wapens zijn de MP5 en DEAGLE. Ga niet huilen voor een R700 omg.

LOL. Best Sniper : M40A3.. .. .. ..

Geplaatst:
Ik heb UO nooit gedaan, maar in 3 zat er ook een jeep in. Lekker iedereen het leven zuur maken door met mega snelheid langs te komen scheuren, om vervolgens de bocht om te gaan en oog in oog te komen staan met een tank. Dan snel een u-bocht en proberen de tank te ontwijken. Kon altijd dikke fun zijn wanneer je half van de weg werd geblazen. Of wanneer een anti-armor het vuur op je opende. ^^

Imo moeten de mensen die zo tegen voertuigen zijn ook niet zo zeuren, in WaW vallen ze reuze mee. Meestal heb je er geeneens last van, of je bent gewoon zo snugger dat je het open veld in rent. En als je er dan een keer door wordt neergehaald, wat zou 't? Dan pak je gewoon een andere tank en ga je counteren of je gaat samen met wat teammaten 'm onder vuur nemen met van alle soorten explosieven. Juist zij die zich er aan gaan ergeren en het ding gaan ontlopen zullen er alleenmaar vaker door worden ge'killed. Juist die team"maten" vind ik dan juist het vervelendste, aangezien ze niet meehelpen en vaak erdoor worden neergeschoten. Zie 't als een uitdaging. :)

---

Ik sluit me helemaal bij jouw betoog aan _O_

Die helikopter assist is zo irritant :puh:

Je bent echt binnen 2 seconden dood, terwijl die dogs wel na 2 beten je doodmaken, maar het is ook makkelijker om ze dood te maken.

Die Helikopter Assist is als een Godmode voor degene die hem inriep.

Want iedereen om hem heen gaat dood, alleen hij blijft leven :puh:

Eindelijk is de allereerste Debut teaser vrij gegeven van COD: MW 2. :dans:

Bekijk =>hier<= het filmpje.

Als je goed oplet kom je een beeld tegen die in Rio de Janeiro, Brazilië staat:

img_49cb7e9af2abc.jpg

a553e555f1bc6184c2e8284d2999ed56.jpg

Speelt COD: MW 2 zich in Brazilië af?

Bewerkt: door ---Elias---

Hoop dat het snel 10 november is.

EDIT: Hierboven staat idd. ook al de link.

Bewerkt: door stanboy96

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...