.Stan Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 (bewerkt) Speelt COD: MW 2 zich in Brazilië af? Volgens sommige wel, dit is nog niet bevestigd. Bewerkt: 26 maart 2009 door stanboy96 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 Het heet btw geen Call of Duty meer, maar alleen Modern Warfare 2. Nergens zijn logo's van COD te zien en hij is ook aangekondigd als Modern Warfare 2. Check http://www.psonly.nl/nieuws/19708/CoD:_MW_...dern_Warfare_2/ voor meer informatie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 Het heet btw geen Call of Duty meer, maar alleen Modern Warfare 2. Nergens zijn logo's van COD te zien en hij is ook aangekondigd als Modern Warfare 2. Check http://www.psonly.nl/nieuws/19708/CoD:_MW_...dern_Warfare_2/ voor meer informatie Toch raar, dan hadden ze beter het 'Modern Warfare' kunnen vervangen, door Modern Combat of iets in die richting. Want nu lijkt het alsof het geen Call of Duty meer is. Maar ik verlang er wel naar. Teaser Trailer is leuk, maar zegt natuurlijk nog niks over de kwaliteit van het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Het heet btw geen Call of Duty meer, maar alleen Modern Warfare 2. Nergens zijn logo's van COD te zien en hij is ook aangekondigd als Modern Warfare 2. Check http://www.psonly.nl/nieuws/19708/CoD:_MW_...dern_Warfare_2/ voor meer informatie Ik heb dat idd. ook gelezen. Dus klopt de naam van dit topic eigenlijk niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Het heet btw geen Call of Duty meer, maar alleen Modern Warfare 2. Nergens zijn logo's van COD te zien en hij is ook aangekondigd als Modern Warfare 2. Check http://www.psonly.nl/nieuws/19708/CoD:_MW_...dern_Warfare_2/ voor meer informatie Toch raar, dan hadden ze beter het 'Modern Warfare' kunnen vervangen, door Modern Combat of iets in die richting. Want nu lijkt het alsof het geen Call of Duty meer is. Maar ik verlang er wel naar. Teaser Trailer is leuk, maar zegt natuurlijk nog niks over de kwaliteit van het spel. 'Modern Combat' is een uitbreidingspakket van Battlefield 2, dus dat zal wel heel misplaatst staan. Ik kijk iig uit naar nog een nieuwe Modern Warfare! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Het heet btw geen Call of Duty meer, maar alleen Modern Warfare 2. Nergens zijn logo's van COD te zien en hij is ook aangekondigd als Modern Warfare 2. Check http://www.psonly.nl/nieuws/19708/CoD:_MW_...dern_Warfare_2/ voor meer informatie Toch raar, dan hadden ze beter het 'Modern Warfare' kunnen vervangen, door Modern Combat of iets in die richting. Want nu lijkt het alsof het geen Call of Duty meer is. Maar ik verlang er wel naar. Teaser Trailer is leuk, maar zegt natuurlijk nog niks over de kwaliteit van het spel. 'Modern Combat' is een uitbreidingspakket van Battlefield 2, dus dat zal wel heel misplaatst staan. Ik kijk iig uit naar nog een nieuwe Modern Warfare! Ja idd. maar we zullen nog wat meer dan 7 maanden moeten wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 (bewerkt) Speelt COD: MW 2 zich in Brazilië af? Volgens sommige wel, dit is nog niet bevestigd. Ik denk dat het zich afspeelt in Irak, het zal wel mooi zijn EDIT: nee ik denk toch geen Irak.. Bewerkt: 30 maart 2009 door SpookHuis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Speelt COD: MW 2 zich in Brazilië af? Volgens sommige wel, dit is nog niet bevestigd. Ik denk dat het zich afspeelt in Irak, het zal wel mooi zijn EDIT: nee ik denk toch geen Irak.. In het filmpje was niks over Irak te zien, maar het zou wel kunnen, maar ik denk het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Im_SiK Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 - Het heet geen Call of Duty Meer. Gewoon Modern Warfare 2 - Het verhaal speelt zich af in het midden-oosten. - The little bird is 1 van de helicopters. Er zijn PERKS gevonden! Pauze op 1:11 ergens en druk op analyze. zoom in ergens in het midden. Je kan: Stopping power zien. Extreme Conditioning (2x RPG of 2x Knives??) Dominator Perk ( Nieuwste perk )(DENK IK!) l-> Dominator Perk houd in dat je na de 7 killstreak weer uav airstrike Heli kan hebben enzo. BV: 3 is UAV - 5 Airstrike - 7 Helicopter - 10 UAV enzodoor. - Een link met screenshots: http://www.gamesradar.com/f/secrets-of-the...032617350421062 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 Klinkt vet, maar ik wil graag weer verder met de campaign van Soap Mactavish. Ik baal dr echt van dat er niets over SAS missie's bekend is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 http://www.gamesradar.com/f/secrets-of-the...032617350421062 Geweldig! Een Teddy Beer!!! Humor, maar wat gaat het voor de game betekenen? En dat Sam Fisher is al helemaal vaag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 Ik kijk erg uit naar deze game. Deeltje een heb ik helemaal kapot gespeeld en is nu ook nog regelmatig terug te vinden in mijn PS3. Nu hopen dat Infinity Ward de verwachtingen waar kan maken. Tevens laat ik de titel nog even "CoD: Modern Warfare 2" totdat er definitief duidelijkheid is omtrent de titel, mij lijkt het namelijk erg onwaarschijnlijk dat men de "CoD" echt weglaat, het is immers de merknaam en een van de redenen voor mensen tot aanschaf over te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Ik kijk erg uit naar deze game. Deeltje een heb ik helemaal kapot gespeeld en is nu ook nog regelmatig terug te vinden in mijn PS3. Nu hopen dat Infinity Ward de verwachtingen waar kan maken.Tevens laat ik de titel nog even "CoD: Modern Warfare 2" totdat er definitief duidelijkheid is omtrent de titel, mij lijkt het namelijk erg onwaarschijnlijk dat men de "CoD" echt weglaat, het is immers de merknaam en een van de redenen voor mensen tot aanschaf over te gaan. Ok, is goed >>> Door Ikkes: Mooi , maar het is niet de bedoeling om dit soort posts te plaatsen, valt namelijk onder de categorie spammen <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) Ik hoop juist niet dat hij 10 November komt ik heb net Call of Duty World at War gekocht heb geen zin in een nieuwe moet ik helemaal opnieuw beginnen. Van mij mag hij gewoon later komen! Edit: Nee doe maar gewoon 10 November November duurt nog heel lang vandaar. Bewerkt: 2 april 2009 door Zaahed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Ik hoop juist niet dat hij 10 November komt ik heb net Call of Duty World at War gekocht heb geen zin in een nieuwe moet ik helemaal opnieuw beginnen. Van mij mag hij gewoon later komen! Edit: Nee doe maar gewoon 10 November November duurt nog heel lang vandaar. Ik vind net dat hij eerder moet komen!! Ook al heb je Cod WaW gekocht, deze heb je zo uitgespeeld (als je geen prestige doet), en wat zou het, je kan toch ook wachten met het kopen van MW2, je hoeft hem toch niet op de dag van release te kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.