lexus123 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Waarom loopt iedereen toch altijd zo te zeiken op die noobtube? Hij is gewoon in het spel, hij is erg handig en soms is het irritant als je er zelf neergeknald mee wordt. maar het was altijd mijn favo atachment.netzoals martydawn, loopt ook altijd iedereen op te zeuern Typisch een opmerking van iemand die amper wat snapt van CoD. N00btube is zwaar zielig want je hoeft er helemaal niks voor te doen en je krijgt gewoon een cheap kill. Het staat ook in de naam dat het noob is! Martyrdom (en dus niet Martydawn) is ook gewoon zwaar gay want je kan veel beter andere perks instellen. Als je bijvoorbeeld in Overgrown zit te spelen of Creek zit iedereen te snipen en kan je dus beter Iron Lungs geruiken want een nade droppen na je dood heeft niet echt veel zin op 200 meter afstand. Maar dit was toch een MW2 topic Reageren
Sjoelie Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 (bewerkt) Ik heb inderdaad al vele teammaten vervloekt als ik weer eens dood ga door hun martydom. Het gaat zoiezo nergens over, hoe kan je nou een granaat laten vallen als je dood bent..? Ik heb dan bijna nooit op hardcore gespeeld dus dat scheelt. Ik vind het raar hoor, dat als je headquarters doet en je komt toevallig op shipment, dat je dan niet denk: laat ik martydom maar instellen want dan heb ik zoiezo elke ker dat ik spawn een kill. Dat is helemaal niet noob, dat is gewoon slim OT Ik hoop dus wel dat de grenade launcher er gewoon weer inzet, en ik hoop ook dat je attachments kan combineren. Bewerkt: 10 april 2009 door Sjoelie Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Noobtube is dus dat granaatje op je wapen? Veel mensen schieten daarmee, omdat dat ook een opdracht is waar je score voor krijgt. Als je zoveel kogels in een mens daarmee schiet heb je die.. Reageren
.Stan Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Is nog lang tot 10 November... Reageren
arjan123nl Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 nog 213 dagen Dat word aftellen Reageren
.Stan Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2009 nog maar 211 dagen jippie das nog lang, ik ga lkkr cod 5 prestige doen Reageren
lexus123 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 nog maar 211 dagen jippie Als je dat bij elke dag gaat zeggen heb je aan het einde dik 200 posts bij ¬¬ Reageren
wupie Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 nog maar 211 dagen jippie Als je dat bij elke dag gaat zeggen heb je aan het einde dik 200 posts bij ¬¬ 213 eigenlijk Reageren
lexus123 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 nog maar 211 dagen jippie Als je dat bij elke dag gaat zeggen heb je aan het einde dik 200 posts bij ¬¬ 213 eigenlijk En die mensen haat ik! Mensen die eventjes net iets te precies willen zijn en het net iets beter weten!! AARGGH! Reageren
wupie Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 nog maar 211 dagen jippie Als je dat bij elke dag gaat zeggen heb je aan het einde dik 200 posts bij ¬¬ 213 eigenlijk En die mensen haat ik! Mensen die eventjes net iets te precies willen zijn en het net iets beter weten!! AARGGH! dank ej ik hou ook van jou Reageren
Ikkes Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Bij deze een laatste verzoek om dit topic uiteindelijk te gebruiken om te praten over de komende game (Call of Duty) Modern Warfare 2. Andere posts worden niet meer toegestaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.