Flitskikker Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 (bewerkt) Gisteren is de lang verwachte game GTA:Chinatown Wars uitgekomen: (Grand_Theft_Auto_Chinatown_Wars_USA_NDS-XPA. Direct kwamen er melding dat de game op geen enkele kaart zou werken. Helemaal waar is dat niet want EZ Flash V (Plus), Supercard DS ONE, Acekard R.P.G., G6 Real en DS-Xtreme schijnen deze backup wel aan te kunnen. Het wordt veroorzaakt door een nieuw type savegame zo gaan de geruchten en het is voor velen dus afwachten tot er een update beschikbaar is voor hun kaart. Of er bewust gekozen is voor een ander savetype om te zorgen dat veel kaarten de backup niet kunnen draaien is nog niet bekend. Waarschuwing: vragen naar het downloaden van dit spel (net zoals alle andere spellen) is verboden en zal je een ban opleveren bij overtreding. De game is helaas dus al gelekt, maar zou niet werken op andere kaarten dan de bovengenoemde. Jammer voor degene met een R4 dus bijvoorbeeld. Hoogstwaarschijnlijk zal dat wel omzeild worden. Mijn advies om hem gewoon te kopen. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 15 maart 2009 door Joriz Link naar illegaal materiaal verwijderd Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Ik koop hem ook vrijdag gewoon, wel lekker voor de mensen met R4, M3 etcetera, dat ze hem (nog) niet kunnen spelen. Reageren
FerryN Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Wat lekt bij R* niet? IV was ook al gelekt, en nog wat meuk, dus echt iets nieuws vind ik het niet . Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Update: Op dit moment is het gelukt om GTA CTW op andere flashcards te draaien. Mvg, Flitskikker Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik koop altijd mijn GTA's. Reageren
Alchemy Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 ik kwam hem toevallig tegen, en ik kon de verleiding niet weerstaan heb hem aan de praat gekregen via een fix, want inderdaad de gelekte versie doet het niet op alle kaarten, heb net de eerste missie gedaan en ik moet zeggen R* heeft weer puik werk afgeleverd. en voor de rest.. tja daar hou ik me wijselijk over stil. ciao! Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik zou even zegen, ik heb hem even gecheckt of hij het deed, om te zien of hij het kopen waard is, en dat is hij!!! Dus ik ga hem zeker kopen nu Reageren
Ferre Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik kan hem nu ook als spelen op de pc, met een emulator. Maar op de DS is het veel leuker. En misschien koop ik hem wel, want een DS-kaartje is veel leuker dan een stukje data. Reageren
TomFurga Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Kopen natuurlijk, dat is altijd veel leuker dan jatwerk. Reageren
Deluxo Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Ik heb hem ook even geprobeert met een emulator. Op een Celeron (ging erg sloom). Maarja, als hij uitkomt, ga ik hem halen, is wel zo eerlijk. Als ik de eerste missie heb gehaald en ik ga naar Kenny, en ga weer naar buiten, grijs scherm. Daarom effe wachten tot hij uitkomt en halen. Bewerkt: 15 maart 2009 door gtadevil Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik ga hem ook gwn kopen, Ik heb alle gta's die heb ik zelf gekocht nooit van internet of iets gedwonload Maar toch vind ik het lkkr voor die gasten dat ze nie kunnen downloaden op hun R4tje Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik heb de eerste 10 minuten gameplay al gezien. Ziet er indrukwekkend uit . Reageren
nasher Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 mijn vriend heeft hem op een r4 kaart. hij is echt super vet. ik ga hem zeker kopen!!!!! Reageren
Evan Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik speel hem nu, het speelt echt lekker, had dit niet verwacht! Mensen die twijfelen of ze hem gaan kopen, niet langer twijfelen maar gewoon kopen!! Groetjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.