Leontjuuh-gta Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Wrrm moet iedereen hem illegaal hebben... als je echt een gta fan bent dan koop je de game gwn Reageren
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Wrrm moet iedereen hem illegaal hebben... als je echt een gta fan bent dan koop je de game gwn Inderdaad, zoieso is kopen ook leuker dan jatwerk En soms zijn er bij illegale versies ook dingen die niet in het spel horen Reageren
nasher Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik ga hem ook gwn kopen, Ik heb alle gta's die heb ik zelf gekocht nooit van internet of iets gedwonloadMaar toch vind ik het lkkr voor die gasten dat ze nie kunnen downloaden op hun R4tje wel hoor, mijn vriend heeft hem op z'n r4 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) En ja hoor, er zit radio in! De zenders: Ticklah: Dub Deadmau5: Electronic Alchemist: Hip Hop Truth & Soul: Jazz/funk Prairie Cartel: Rock En wat is het een geweldig spel. Spoilers van de eerste missie!!!!! De eerste missie: Yu Jian Je zit in een vliegtuig en je praat in je zelf. Je zegt onder andere dat je een zwaard naar je oom Wu 'Kenny' Lee moet brengen, de Yu Jian. Na aankomst op het vliegveld, wachten twee mensen van Wu op je. Ze brengen je naar Wu toe. Op het moment dat je in de auto wilt stappen, worden jullie beschoten door een vijandige gang. De twee mensen van Wu overleven de aanval niet en Huang raakt zwaargewond na een schot tegen z'n hoofd. Even later zit je in de auto van de vijandige gang. Ze denken dat Huang dood is en besluiten het lichaam van Huang te dumpen. Als de auto rijdt, zie je credits van het spel met onder andere de makers etc. Nadat de auto met Haung wordt gedumpt in het water, moet je uit de auto ontsnappen. Tik met je stylus tegen het raam een aantal keer en het glas zal breken. Zwem darna naar de kant en stap in de auto. Met de schroevendraaier moet je de auto starten. Rij nu naar Wu toe door je GPS te volgen. Eenmaal aangekomen wordt Wu boos omdat Huang het zwaard is verloren. Rij nu naar je appartment waar je kunt saven enz. Het ligt niet ver van Wu's huis vandaan. Eenmaal aangekomen krijg je informatie over het saven en de garage. Je hebt nu de missie gehaald. Beloning: $50 en een email van Wu.[/font] Bewerkt: 15 maart 2009 door Jesperkaj Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Er is nu een patch zodat hij op allemaal werkt, ik heb hem, maar ik ga hem origineel kopen.. Reageren
pietsoep Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 ik heb hem (R4)! ik zit nu op 11 procent, jammer dat er geen gesproken cutscenes in zitten. maar het verhaal is wel vet en over dat je hem moet kopen, ik heb de san andreas en IV wel gekocht dus als er eentje illegaal is... Reageren
TomFurga Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Wat een illegaaltjes hier, effe Wilders bellen. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Hij is van RapidShare afgegooit. Hij is dus niet meer te download waarschijnlijk. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik heb hem ergens anders gedownload dus hij valt nog wel degelijk te downen hoor. Maar over het spel ik vind hem zeer leuk gedaan leuke sfeer en grappig met dat touchscreen gebeuren ookal doe ik het met de muis. Ik zit eraan te denken om een ds te kopen speciaal voor dit spel. Reageren
HA5H Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Hij is al sinds de 13e volgens mij online. Ik heb hem eindelik werkend gekregen en heb hem gespeeld. Ik moet zeggen dat het een mooi spel is, lekkere gameplay en je word dusdanig afgeleid dat het niet erg is dat je geen voices hoort van de voice-actors of de radio. Ook erg leuk zijn de 'minigames' die je op het Touchscreen moet uitvoeren. Bewerkt: 15 maart 2009 door -Haakon- Reageren
Sprunk Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Wat een stelletje illegale mensen hierzo. Ik ben op 3 sites geweest, en heb hem niet (meer) kunnen vinden. En heb een R4 dus zal ik maar weer geld naar die kolere winkel moeten brengen. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Oké, ik ga hem zo zeker kopen, het is zo vet goed man! Echt het speelt goed, het is fijn, en de DS heeft zijn topgame gevonden! Mario moet het hier tegen overgeven!! Echt een dikke 9 waard hoor! Reageren
HA5H Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Wat een stelletje illegale mensen hierzo. Ik ben op 3 sites geweest, en heb hem niet (meer) kunnen vinden.En heb een R4 dus zal ik maar weer geld naar die kolere winkel moeten brengen. PB je msn eventjes. Oké, ik ga hem zo zeker kopen, het is zo vet goed man! Echt het speelt goed, het is fijn, en de DS heeft zijn topgame gevonden! Mario moet het hier tegen overgeven!! Echt een dikke 9 waard hoor! Mee eens ;p Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Het lijkt eerst echt bagger, maar het is echt leuk, touchscreen wordt betrokken, als je denkt dat GTA niet op de DS kan? Denk opnieuw! Reageren
HA5H Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Het lijkt eerst echt bagger, maar het is echt leuk, touchscreen wordt betrokken, als je denkt dat GTA niet op de DS kan? Denk opnieuw! Precies Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.