Sprunk Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik denk, als ik op de screens afga, dit ook echt het enige DS spel is wat je in de game wereld gewoon "GAME" kunt noemen. en trouwens, ik ben Laura's Passie nu wel weer zat Reageren
TomFurga Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 De eerste 7 missies zijn inmiddels op YouTube te bewonderen, ik weet nu al dat ik geen spijt krijg van mijn aanstaande aankoop. Bij sommige beelden zie je wel heel vreemde schijnsels van de koplampen, maar dat zal wel liggen aan die illegale versies. Bij anderen schijnen ze normaal, dus ik neem aan ook in de gekochte versie. Reageren
Nissan Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik koop altijd mijn GTA's. Ja. Een echte fan koopt gewoon de echte versie. Dan heb je een artwork boekje, en het boekje dat je erbij krijgt gewoon. Ik vind het altijd leuk om die dingen ''voor de heb'' te hebben. Dat is mijn reden al mijn games gewoon te kopen. Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Ik koop altijd mijn GTA's. Ja. Een echte fan koopt gewoon de echte versie. Dan heb je een artwork boekje, en het boekje dat je erbij krijgt gewoon. Ik vind het altijd leuk om die dingen ''voor de heb'' te hebben. Dat is mijn reden al mijn games gewoon te kopen. Dat heb ik ook altijd. Ik ben altijd heel zuinig met de boekjes en met de hoes. Bewerkt: 15 maart 2009 door Triads Reageren
TomFurga Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik ben altijd heel zuinig met de boekjes en met de hoes. En met het spel zelf, neem ik aan, een flinke kras er op en je kunt al problemen verwachten. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Hij is al sinds de 13e volgens mij online.Ik heb hem eindelik werkend gekregen en heb hem gespeeld. Ik moet zeggen dat het een mooi spel is, lekkere gameplay en je word dusdanig afgeleid dat het niet erg is dat je geen voices hoort van de voice-actors of de radio. Ook erg leuk zijn de 'minigames' die je op het Touchscreen moet uitvoeren. Heb jij geen voices, en radiogeluid? Bij mij toch wel, ik heb de ge-update versie [illegaal]gedownload[/illegaal] :$ Reageren
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Bladiebladiebla Heb jij geen voices, en radiogeluid? Bij mij toch wel, ik heb de ge-update versie [illegaal]gedownload[/illegaal] :$ Foei! Bewerkt: 15 maart 2009 door TahR78 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Bladiebladiebla Heb jij geen voices, en radiogeluid? Bij mij toch wel, ik heb de ge-update versie [illegaal]gedownload[/illegaal] :$ Foei! Reageren
Sprunk Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Tsja, voorheen verklaarde ik iedereen gewoon voor gek die geld neer telde voor een DS game. Maar deze game moet je gewoon legaal hebben. Hij kost dacht ik iets van 40 euro, en je krijgt een voucher die recht geeft op extra's zoals meer geld en save huizen. Dat is bij de Bart Smit en E-plaza als je je inschrijft vóór een bepaalde datum (weet hem zo snel even niet ) Dus nu ga ik aftellen tot de 20e en hem kopen. Bewerkt: 15 maart 2009 door Sprunk Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Tsja, voorheen verklaarde ik iedereen gewoon voor gek die geld neer telde voor een DS game. Maar deze game moet je gewoon legaal hebben. Hij kost dacht ik iets van 40 euro, en je krijgt een voucher die recht geeft op extra's zoals meer geld en save huizen. Dat is bij de Bart Smit en E-plaza als je je inschrijft vóór een bepaalde datum (weet hem zo snel even niet )Dus nu ga ik aftellen tot de 20e en hem kopen. Hijs is toch al de 17e of 18e uit? Reageren
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Tsja, voorheen verklaarde ik iedereen gewoon voor gek die geld neer telde voor een DS game. Maar deze game moet je gewoon legaal hebben. Hij kost dacht ik iets van 40 euro, en je krijgt een voucher die recht geeft op extra's zoals meer geld en save huizen. Dat is bij de Bart Smit en E-plaza als je je inschrijft vóór een bepaalde datum (weet hem zo snel even niet )Dus nu ga ik aftellen tot de 20e en hem kopen. Hijs is toch al de 17e of 18e uit? In Amerika op de 17e, in Europa op de 20e Reageren
rdewit Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik snap echt niet hoe dat kan! Maar ik heb hem lekker ! Reageren
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik snap echt niet hoe dat kan! Maar ik heb hem lekker ! Hoe wat kan? Reageren
Sprunk Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) dat staat in het stukje zin ernaast... hij heeft het ook al via illegale circuits. Bewerkt: 15 maart 2009 door Sprunk Reageren
rdewit Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik snap echt niet hoe dat kan! Maar ik heb hem lekker ! Hoe wat kan? Dat hij uitgelekt is. Het is een goede game vooral de features met het touch screen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.