Jump to content

Show hier je 3D Mark score


Galiorix

Recommended Posts

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    40

  • Galiorix

    39

  • Djmaddox

    31

  • Sprunk

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gaan we nog eens een update doen van de TS :D

Hoeveel bied je? :sigaar: Ik ga deze vakantie de TS aanpassen en een lijst voor Vantage toevoegen.

50 eurocent. Welke van Vantage? Ik denk dat P de beste is en misschien ook gewoon Xtreme draaien

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had wel hoger verwacht, aangezien dat niet veel sneller is dan mijn i7 setup met 2 8800GT's, allemaal op stock waardes.

Dat word dus een overklock :D Hopelijk valt het nog optekrikken ^^

Als je weet waar je mee bezig bent, valt er genoeg winst uit te halen.

Ik ga zelf ook overclocken, maar niet mijn i7 systeem. Het AMD K8 systeem heb ik gisteren weer in elkaar gezet, er zit nu een leuke after marked cooler in (Hyper TX-3) en in combinatie met mijn DFI Lan Party bord zou ik wel wat winst moeten behalen. Voor de rest zit er 2 gig geheugen in en een van mijn 2 8800GT's, die factory overclocked zijn (kwam ik zojuist achter toen ik de doos nodig had). De processor zelf is een AMD Athlon 4200+, die nu de 06 benchmark afrond op stock snelheden.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had wel hoger verwacht, aangezien dat niet veel sneller is dan mijn i7 setup met 2 8800GT's, allemaal op stock waardes.

Dat word dus een overklock :D Hopelijk valt het nog optekrikken ^^

Als je weet waar je mee bezig bent, valt er genoeg winst uit te halen.

Ik ga zelf ook overclocken, maar niet mijn i7 systeem. Het AMD K8 systeem heb ik gisteren weer in elkaar gezet, er zit nu een leuke after marked cooler in (Hyper TX-3) en in combinatie met mijn DFI Lan Party bord zou ik wel wat winst moeten behalen. Voor de rest zit er 2 gig geheugen in en een van mijn 2 8800GT's, die factory overclocked zijn (kwam ik zojuist achter toen ik de doos nodig had). De processor zelf is een AMD Athlon 4200+, die nu de 06 benchmark afrond op stock snelheden.

Hoeveel winst zou ik hier uit kunnen halen dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had wel hoger verwacht, aangezien dat niet veel sneller is dan mijn i7 setup met 2 8800GT's, allemaal op stock waardes.

Dat word dus een overklock :D Hopelijk valt het nog optekrikken ^^

Als je weet waar je mee bezig bent, valt er genoeg winst uit te halen.

Ik ga zelf ook overclocken, maar niet mijn i7 systeem. Het AMD K8 systeem heb ik gisteren weer in elkaar gezet, er zit nu een leuke after marked cooler in (Hyper TX-3) en in combinatie met mijn DFI Lan Party bord zou ik wel wat winst moeten behalen. Voor de rest zit er 2 gig geheugen in en een van mijn 2 8800GT's, die factory overclocked zijn (kwam ik zojuist achter toen ik de doos nodig had). De processor zelf is een AMD Athlon 4200+, die nu de 06 benchmark afrond op stock snelheden.

Gewoon gaan met die i7 man, waarom geld verspilling in zo'n oud systeem? nja zelf weten, maar je moet wel echt een grote prutser zijn wil je je hardware mollen, als dat de reden is dat je niet verder gaat met je i7.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon gaan met die i7 man, waarom geld verspilling in zo'n oud systeem? nja zelf weten, maar je moet wel echt een grote prutser zijn wil je je hardware mollen, als dat de reden is dat je niet verder gaat met je i7.

Het is maar om tijdelijk even bezig te zijn, ik heb ergens een TRUE Black 120 op de kop kunnen tikken en die komt binnekort binnen, dus wees maar niet bang. Ik ga voortaan wel door met een single videokaart, aangezien die 8800GT gewoon in de K8 blijft. Dat scheelt dus dik 2 tot 3 duizend in de score, maar dat is niet zo erg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een avondje overklokken levert deze resultaten op:

Stock:

2210.jpg

Kloksnelheid op 2409Mhz:

2409.jpg

Kloksnelheid op 2640Mhz:

2640.jpg

Kloksnelheid op 2750Mhz:

2750.jpg

Voltages bij de eerste 2 waren stock, bij de 2640Mhz is het voltage 1.4V en bij de 2750 heb ik het naar 1.5V gebracht. Hij loopt stabiel minstens een uur stabiel op alles tot 2640Mhz met een temperatuur van maximaal 50 graden, idle loopt hij 29 graden. Boven 2640Mhz heb ik niet getest op stabiliteit, dat is voor later.

Edit: volgende benchmark resultaten zal ik voor de liefhebbers met CPU-Z scherm, Coretemp scherm en GPU-Z scherm doen.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...