Galiorix Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 De kans dat je een goed werkende quad core hebt is niet geweldig groot, aangezien je een latere batch hebt van de triple core serie en ze alleen maar in het begin gebruik maakte van goedwerkende quad cores om zo genoeg exemplaren bij de launch te hebben. Reageren
Limbolander Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 De kans dat je een goed werkende quad core hebt is niet geweldig groot, aangezien je een latere batch hebt van de triple core serie en ze alleen maar in het begin gebruik maakte van goedwerkende quad cores om zo genoeg exemplaren bij de launch te hebben. Denk dat het wel meevalt, en ach proberen waard, je krijgt alleen meer waar voor je geld. Reageren
QinX Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 De kans dat je een goed werkende quad core hebt is niet geweldig groot, aangezien je een latere batch hebt van de triple core serie en ze alleen maar in het begin gebruik maakte van goedwerkende quad cores om zo genoeg exemplaren bij de launch te hebben. fout! juist nu is de kans groter. reden: AMDs Phenom II serie is de 45nm serie van AMD in het begin had AMD en ook TSMC(co producent voor AMD) moeite met die procedé. Nu dat 45nm volwassen is en dat ze het beide onder de knie hebben is de hoeveelheid slechte quads zo laag dat het over grote deel van de Triple cores juist wel in een Quadcore kan worden verandert. Misschien dat je met deze Quadcore niet goed kunt overklokken maar ja. Heb je liever 3xeen kleine snelheids verhoging erbij? of 1x1 complete core die 2-3 GHz is. Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik denk ook dat de kans nu redelijk groot is om wél succesvol te "upgraden" Dit omdat de vraag naar X3 processor's dermate groot is geworden, dat AMD genoodzaakt is om goed werkende X4 moddellen als X3 te verkopen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Galiorix wordt tijd dat je 3dmark top aanpast Limbolander/QinX 24k nr 1 Reageren
QinX Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Galiorix wordt tijd dat je 3dmark top aanpast Limbolander/QinX 24k nr 1 Hey QinX/Limbolander he Meeste hardware kwam van mijn kant Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Maar Limbolander heeft natuurlijk het meeste gedaan, jij hebt alleen gekeken. Nee, grapje. Ik vind wel dat jullie een mooie score hebben neergezet. 24K is volgens mij best hoog. Als je het vergelijkt met mijn 14k. Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Limbinx Tevens heeft QinX meer ervaring op overclock gebied als ik Bewerkt: 7 september 2009 door Limbolander Reageren
Sprunk Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) Nieuwe processor* , nieuwe benchmark score: * Een goede kennis van mij heeft tijdens een faillissement-leegverkoop ergens in Verweggistan 2 gloednieuwe Phenom II X4 940 processors gekocht voor 150 euro. Flinke korting dus. Maarja, die ex-ondernemer moest wel. 1 Hield die gozer er zelf, 1 gaf hij erg weg. Gratis! die is dus bij mij beland. Scheelt wel, nu hoef ik me X3 niet meer te unlocken. Nét geen 14900, en dus helaas nét geen 1500. Maar toch vind ik de score best netjes. Alles is hetzelfde behalve de processor. Bewerkt: 19 september 2009 door Sprunk Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) Nieuwe processor* , nieuwe benchmark score:* Een goede kennis van mij heeft tijdens een faillissement-leegverkoop ergens in Verweggistan 2 gloednieuwe Phenom II X4 940 processors gekocht voor 150 euro. Flinke korting dus. Maarja, die ex-ondernemer moest wel. 1 Hield die gozer er zelf, 1 gaf hij erg weg. Gratis! die is dus bij mij beland. Scheelt wel, nu hoef ik me X3 niet meer te unlocken. Nét geen 14900, en dus helaas nét geen 1500. Maar toch vind ik de score best netjes. Alles is hetzelfde behalve de processor. Geluksvogel. Ik wil die processor. Bewerkt: 18 september 2009 door Djmaddox Reageren
Sprunk Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Geluksvogel, nee helaas. Deze processor wordt niet ondersteund door mijn moederbord. Hij werkt vreemd genoeg wel gewoon maar ik krijg elke keer als ik de Pc opstart een scherm dat de CPU niet wordt ondersteund. Weet iemand hier een oplossing voor? Heb de nieuwste BIOS er al op gesmeten. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Geluksvogel, nee helaas. Deze processor wordt niet ondersteund door mijn moederbord. Hij werkt vreemd genoeg wel gewoon maar ik krijg elke keer als ik de Pc opstart een scherm dat de CPU niet wordt ondersteund. Weet iemand hier een oplossing voor? Heb de nieuwste BIOS er al op gesmeten. OFFTOPIC: Als hij het niet koop ik hem graag over. Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Geluksvogel, nee helaas. Deze processor wordt niet ondersteund door mijn moederbord. Hij werkt vreemd genoeg wel gewoon maar ik krijg elke keer als ik de Pc opstart een scherm dat de CPU niet wordt ondersteund. Weet iemand hier een oplossing voor? Heb de nieuwste BIOS er al op gesmeten. zou in dit geval even contact op nemen met de fabrikant. trouwens wel redelijk vreemd dat de X3 wel ondersteund word en de X4 niet. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Met 3D Mark06: 39316 pics or it didn't happen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.