Jump to content

Show hier je 3D Mark score

Recommended Posts

• Reacties 265
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

40

• Galiorix

39

• Djmaddox

31

• Sprunk

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Misschien is het het handigste om de default settings te gebruiken... Want de meeste mensen hier zullen wel de gratis versie gebruiken en je kan daarbij toch niet de instellingen aanpassen?

Geplaatst: (bewerkt)
Misschien is het het handigste om de default settings te gebruiken... Want de meeste mensen hier zullen wel de gratis versie gebruiken en je kan daarbij toch niet de instellingen aanpassen?

Is goed ik ga straks eens draaien.

Vantage gedraaid :D

http://qinx.org/images/Vantage-Performace-P14772.png

Is het trouwens niet een leuk idee om ook ander scores op te nemen? Zoals PCMark05 en PCMark vantage

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop. Tevens je afbeelding in een link gezet.<<<

Bewerkt: door Thundercover
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Hoezo 4gb? nu draai je geen triple channel..

LGA1156 heeft geen Triple Channel, alleen Dual Channel. Dus draait hij waarschijnlijk met 2x2GB in Dual Channel.

Geplaatst:

Hoezo 4gb? nu draai je geen triple channel..

LGA1156 heeft geen Triple Channel, alleen Dual Channel. Dus draait hij waarschijnlijk met 2x2GB in Dual Channel.

oh mijn fout, had me nog niet echt geörienteerd in de i7 8xx serie, daarom ging ik er vanuit i7= 1366 = ddr3

Geplaatst:

Dat is een veelgemaakte fout, en we kunnen het je niet kwalijk nemen. Intel moet eens met duidelijkere naamgeving komen. :duh:

Geplaatst:

Dat is een veelgemaakte fout, en we kunnen het je niet kwalijk nemen. Intel moet eens met duidelijkere naamgeving komen. :duh:

Tja eerst leek het alsof i7 gewoon de benaming was voor de nieuwe techniek om het zo maar te zeggen, nu gaan ze dus i3 i5 i7 etc gebruiken om aan te geven hoe "sterk" een processor is..

Geplaatst:

Had wat problemen dat men BIOS niks kon opslaan.

Kleine overclock gemaakt.

Van 2.66 naar 2.85, hij draait stabiel.

http://i38.tinypic.com/2efrgux.jpg

3DMark Score;

w8l4qr.jpg

Straks 3.0 proberen :puh:

>>> Door Thundercover: Grote afbeelding(en) van boven 1024x786 gelieve in een link te plaatsen. Bij deze aangepast.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Ga even op mijn verse Windows 7 installatie ven alle 2 de marks draaien. :)

Standaard alles. Niet overgeclocked.

Edit: Klaar, nu nog ff drivers + overclocken

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...