NickyHendriks Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 Ik weet bijna zeker dat dit niet nieuw is, ik wist het zelf al een tijd(had het van iemand gehoord), maar goed. Ik kan er in ieder geval niets over vinden met de zoekfunctie, en ook niet op WikiGTA.Anyway: Als je goed kijkt naar een dikke vrouw terwijl ze loopt, zie je dat haar borsten enigzins op en neer gaan (volgens mij zelfs bij alle vrouwen, maar in ieder geval bij dikke). Ik kan helaas, zoals je wel snapt, geen screens maken want dan zie je het toch niet. Je moet goed kijken, maar je ziet het vanzelf wel. Nogmaals: Excuses voor geen bewijs, maar dat gaat moeilijk in dit geval. Mag ik een screen van de dame? Ik heb helaas niks gevonden ofzo. Puur omdat ik SA best weinig speel en als ik het speel ik puur doe ik vrij rond te crossen ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 (bewerkt) Mag ik een screen van de dame? Ik heb helaas niks gevonden ofzo. Puur omdat ik SA best weinig speel en als ik het speel ik puur doe ik vrij rond te crossen ofzoHet zijn wel een heleboel dames hoor, zo moeilijk zijn die niet te vinden. Neem de dames in badkleding op het strand van Los Santos, de prostituees die overal rondlopen, etc... Bewerkt: 9 november 2008 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anton van Hussel Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2008 Op de zijkant van de ambulace staat inplaatsvan de slan een spermacel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2008 De grootste EE van heel SA. De deurmat in de missie "The End Of The Line", naar mijn weten nog nooit eerder ontdekt. En nog een playstation in het huis van Mad Dogg, zo eentje was ook al bij CJ thuis te vinden, maar ik weet niet of daar ook de letters "M" en "D" erbij staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2008 De grootste EE van heel SA.*afbeelding* De deurmat in de missie "The End Of The Line", naar mijn weten nog nooit eerder ontdekt. En waarom de grootste? Ik ken die deurmat, grappig dat daar 'NOT WELCOME' op staat. Maar waar verwijst het naar? Vind de term EE niet echt van toepassing, dus verklaar je nader. En nog een playstation in het huis van Mad Dogg, zo eentje was ook al bij CJ thuis te vinden, maar ik weet niet of daar ook de letters "M" en "D" erbij staan.*afbeelding* De CJD 500 was allang bekend en staat ook duidelijk vermeldt op WikiGTA, niet een playstation maar een parodie op de Sega Megadrive. De CJD 500 komt in een aantal interieurs voor, iig in de Johnson House, Woozie's huis en Madd Dogg's Mansion (daar speelt een bewaker mee in de missie Madd Dogg's Rhymes). Overigens kan je gewoon het spelletje "They Crawled from Uranus" spelen op de CJD 500 in het spel (videogame). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2008 De grootste EE van heel SA.*afbeelding* De deurmat in de missie "The End Of The Line", naar mijn weten nog nooit eerder ontdekt. En waarom de grootste? Ik ken die deurmat, grappig dat daar 'NOT WELCOME' op staat. Maar waar verwijst het naar? Vind de term EE niet echt van toepassing, dus verklaar je nader. Ik wist niet dat hij al ontdekt was, maar dan is het de grootste verwijzing aller tijden. Maar ik heb ergens gehoord dat er een hele grote EE is in het spel die nog nooit is ontdekt, tenminste dat zegt R*, is dat zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2008 Ik wist niet dat hij al ontdekt was, maar dan is het de grootste verwijzing aller tijden. Maar ik heb ergens gehoord dat er een hele grote EE is in het spel die nog nooit is ontdekt, tenminste dat zegt R*, is dat zo?Áls het de GROOTSTE verwijzing is aller tijden ... WAAR verwijst het dan naar? Nogmaals: verklaar je nader.Dat R* zegt dat er een hele grote EE in zit die nog niet ontdekt is misschien wel een manier om spelers te laten zoeken naar een EE die misschien wel helemaal niet bestaat. En misschien is het waar .. dus 'Godspeed' en succes. PS En als je zegt dat je het 'ergens gehoord' hebt is dat op zich al heel vaag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2008 Ik wist niet dat hij al ontdekt was, maar dan is het de grootste verwijzing aller tijden. Maar ik heb ergens gehoord dat er een hele grote EE is in het spel die nog nooit is ontdekt, tenminste dat zegt R*, is dat zo?Áls het de GROOTSTE verwijzing is aller tijden ... WAAR verwijst het dan naar? Nogmaals: verklaar je nader. Met die verwijzing bedoel ik de R* op de deurmat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2008 (bewerkt) Met die verwijzing bedoel ik de R* op de deurmat.Maar dat verwijst toch nergens naar! Het R* logo kom je overal in het spel tegen: sterren in de lucht vormen het R* logo op een gebouw in SF vormen de lichtjes het R* logo kleding met het R* logo Op zich niet vreemd dat de maker van een spel zijn merk in het spel laat zien. En een R* logo verwijst niet ergens naar .. het is gewoon een R* logo: een al bestaand iets. Edit: Op zich natuurlijk wel grappig dat het in het spel voorkomt, maar zeker geen EE. Overigens weet ik niet of die deurmat 'ontdekt' kan worden omdat die namelijk nogal opzichtelijk geplaatst is: je kan 'm haast niet over het hoofd zien. Zeker niet als je die missie gedeeltelijk gehurkt speelt: je weet in het begin nog niet wat er achter die deur te vinden is en gehurkt ben je minder makkelijk te raken en schiet je preciezer in het spel. Bewerkt: 28 november 2008 door _KoE_Mzungu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2008 Met die verwijzing bedoel ik de R* op de deurmat.Maar dat verwijst toch nergens naar! Het R* logo kom je overal in het spel tegen: sterren in de lucht vormen het R* logo op een gebouw in SF vormen de lichtjes het R* logo kleding met het R* logo Op zich niet vreemd dat de maker van een spel zijn merk in het spel laat zien. En een R* logo verwijst niet ergens naar .. het is gewoon een R* logo: een al bestaand iets. Volgens mij verwijst het wel degelijk naar Rockstar Games. Maar ik zal wel weer verder op speur gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teraku Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Zo heeft de auto die altijd al in de Grove staat het kenteken GROVE4L. En imported cars van San Fierro hebben ook vaak van die "rare" nummerplaten. "U SUK" "h0reb4ng" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Misschien vinden jullie dit voor de hand liggend maar in That 70' Show, staat een speelautomaat Space Invaders. In het echt is dit ook een spel. Is They Crawled from Uranus daar dan geen parodie op? Het lijkt me zelf nog best logisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Misschien vinden jullie dit voor de hand liggend maar in That 70' Show,staat een speelautomaat Space Invaders. In het echt is dit ook een spel. Is They Crawled from Uranus daar dan geen parodie op? Het lijkt me zelf nog best logisch Ja dat dacht ik ook. Is gewoon helemaal hetzelfde principe En dan nog de naam: they crawled from UR ANUS, wat zoveel bedenkt, in deze context: Ze kropen uit je anus Uranus is nu niet direct een planeet die men gaat betrekken bij het maken van videospelletjes, dus ik denk dat daar wel een geintje in zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Met die verwijzing bedoel ik de R* op de deurmat.Maar dat verwijst toch nergens naar! Het R* logo kom je overal in het spel tegen: sterren in de lucht vormen het R* logo op een gebouw in SF vormen de lichtjes het R* logo kleding met het R* logo Op zich niet vreemd dat de maker van een spel zijn merk in het spel laat zien. En een R* logo verwijst niet ergens naar .. het is gewoon een R* logo: een al bestaand iets. Volgens mij verwijst het wel degelijk naar Rockstar Games. Maar ik zal wel weer verder op speur gaan. er zijn zoveel dingen die naar Rock* verwijzen zoals:op pettjes van peds,op racewagens enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 Dit vond ik net en ik ken het al zo lang maar nooit echt doorgekregen. In LV heb je dat stukje dat heet Camel's Toe. MAar dat is toch een soort sexstandje? Dus leek me wel droog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.