Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic

Flame^

Recommended Posts

Er is niks raars aan, het gedeukte uiterlijk is hun originele uiterlijk. Je kunt ze niet verder indeuken maar ook niet repareren. Je repareert hem namelijk weer naar het gedeukte uiterlijk, omdat dat z'n originele uiterlijk is.

Delen op andere websites

• Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MartyCeha

30

• Juju

25

• _KoE_Mzungu

23

• Basssss

22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er is niks raars aan, het gedeukte uiterlijk is hun originele uiterlijk. Je kunt ze niet verder indeuken maar ook niet repareren. Je repareert hem namelijk weer naar het gedeukte uiterlijk, omdat dat z'n originele uiterlijk is.

Ow oke ik dagt dat er wel iets raars me is maarja.

ot: Wist je dat je in de winkel van zero grappige dinken kan vinden als voertuigen en personages :cab: zelfs 1tje uit een ander spel.

Delen op andere websites

Ja, dat is bekend, staat zelfs op WikiGTA, de personages zijn van VC en je kan er modelautootjes vinden van SA-voertuigen :puh: .

Weet ik, moet het dan iets zijn wat niet op wikigta staat (niet iedereen kent wikigta)

Delen op andere websites

Het is geliefd om 'nieuwe' verwijzingen en gintjes te vinden, anders zouden mensen gewoon de volledige WikiGTA-pagina's kunnen kopiëren en dat is toch niet de bedoeling is het niet? :7

Delen op andere websites

Het is geliefd om 'nieuwe' verwijzingen en gintjes te vinden, anders zouden mensen gewoon de volledige WikiGTA-pagina's kunnen kopiëren en dat is toch niet de bedoeling is het niet? :7

Ik snap je punt. In san andreas als je in een garage gaat.

Kun je de politie iemand in elkaar klappen als je dicht bij ze komt krijg je ook 3 sterren

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Kun je de politie iemand in elkaar klappen als je dicht bij ze komt krijg je ook 3 sterren

Nee meen je dat nou echt?

Delen op andere websites

1. Is alleen in SP(Ofcourse).

2. Heb ik al heel vaak gezien, is ook in LS te zien hoor, van die politiemensen die een zwerver in elkaar slaan.

Delen op andere websites

Weet niet of ze ze al bekend waren (vast wel :puh:)

1. Taste the cock ?! lol

2. Burgershot in de Chicken Bell?

3. Single stringed banjo's

4. The wizard of ass, leuke voorstelling :O

5. Gaydar? (Homo date website)

post-123253-1274813627,89.jpg

post-123253-1274813658,13.jpg

post-123253-1274813712,32.jpg

post-123253-1274813733,45.jpg

post-123253-1274813998,32.jpg

Delen op andere websites

In het begin van GTA SA doe je een missie en dan heeft Ryder het over 'B Dup'

B Dup klinkt als Beat Up

Beat Up: Inelkaar slaan

Beaten Up: inelkaar geslagen

oh! sorry! ik keek alleen op de eerste 40 pagina's of ie er al stond!

Delen op andere websites

In de Cutscene van ''Key to the heart'' zie je aan het einde, als CJ het bord dicht doet, een afbeelding van ''Love fist'', dit was een band in Gta VC. Dit is een verwijzing ernaar. Maar waarom staat dit niet op Wikigta? ( teminste, ik heb het nergens zien staan)

Mvg.

Faex.

Bewerkt: door faex
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...