Basssss Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 Er is niks raars aan, het gedeukte uiterlijk is hun originele uiterlijk. Je kunt ze niet verder indeuken maar ook niet repareren. Je repareert hem namelijk weer naar het gedeukte uiterlijk, omdat dat z'n originele uiterlijk is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ihoihfuire Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 Er is niks raars aan, het gedeukte uiterlijk is hun originele uiterlijk. Je kunt ze niet verder indeuken maar ook niet repareren. Je repareert hem namelijk weer naar het gedeukte uiterlijk, omdat dat z'n originele uiterlijk is. Ow oke ik dagt dat er wel iets raars me is maarja. ot: Wist je dat je in de winkel van zero grappige dinken kan vinden als voertuigen en personages zelfs 1tje uit een ander spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 Ja, dat is bekend, staat zelfs op WikiGTA, de personages zijn van VC en je kan er modelautootjes vinden van SA-voertuigen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ihoihfuire Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 Ja, dat is bekend, staat zelfs op WikiGTA, de personages zijn van VC en je kan er modelautootjes vinden van SA-voertuigen . Weet ik, moet het dan iets zijn wat niet op wikigta staat (niet iedereen kent wikigta) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 Het is geliefd om 'nieuwe' verwijzingen en gintjes te vinden, anders zouden mensen gewoon de volledige WikiGTA-pagina's kunnen kopiëren en dat is toch niet de bedoeling is het niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ihoihfuire Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Het is geliefd om 'nieuwe' verwijzingen en gintjes te vinden, anders zouden mensen gewoon de volledige WikiGTA-pagina's kunnen kopiëren en dat is toch niet de bedoeling is het niet? Ik snap je punt. In san andreas als je in een garage gaat. Kun je de politie iemand in elkaar klappen als je dicht bij ze komt krijg je ook 3 sterren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2010 Het is geliefd om 'nieuwe' verwijzingen en gintjes te vinden, anders zouden mensen gewoon de volledige WikiGTA-pagina's kunnen kopiëren en dat is toch niet de bedoeling is het niet? Ik snap je punt. In san andreas als je in een garage gaat. Kun je de politie iemand in elkaar klappen als je dicht bij ze komt krijg je ook 3 sterren Nee meen je dat nou echt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2010 Het is geliefd om 'nieuwe' verwijzingen en gintjes te vinden, anders zouden mensen gewoon de volledige WikiGTA-pagina's kunnen kopiëren en dat is toch niet de bedoeling is het niet? Ik snap je punt. In san andreas als je in een garage gaat. Kun je de politie iemand in elkaar klappen als je dicht bij ze komt krijg je ook 3 sterren 1. Is alleen in SP(Ofcourse). 2. Heb ik al heel vaak gezien, is ook in LS te zien hoor, van die politiemensen die een zwerver in elkaar slaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietjesss Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 In het begin van GTA SA doe je een missie en dan heeft Ryder het over 'B Dup' B Dup klinkt als Beat Up Beat Up: Inelkaar slaan Beaten Up: inelkaar geslagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 Vorige Pagina Gewoon eens kijken op de vorige pagina, je ontdekt veel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hiphoppah Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 Weet niet of ze ze al bekend waren (vast wel ) 1. Taste the cock ?! lol 2. Burgershot in de Chicken Bell? 3. Single stringed banjo's 4. The wizard of ass, leuke voorstelling :O 5. Gaydar? (Homo date website) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietjesss Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2010 In het begin van GTA SA doe je een missie en dan heeft Ryder het over 'B Dup' B Dup klinkt als Beat Up Beat Up: Inelkaar slaan Beaten Up: inelkaar geslagen oh! sorry! ik keek alleen op de eerste 40 pagina's of ie er al stond! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) In de Cutscene van ''Key to the heart'' zie je aan het einde, als CJ het bord dicht doet, een afbeelding van ''Love fist'', dit was een band in Gta VC. Dit is een verwijzing ernaar. Maar waarom staat dit niet op Wikigta? ( teminste, ik heb het nergens zien staan) Mvg. Faex. Bewerkt: 30 mei 2010 door faex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
elileone Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Als je een granaat naar een spiegel in een kledingzaak gooit, gaat het erdoor heen. Het zelfde gebeurt met een rocket launcher. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Als je een granaat naar een spiegel in een kledingzaak gooit, gaat het erdoor heen. Het zelfde gebeurt met een rocket launcher. Deze was al bekend, bovendien is het geen verwijzing en/of geintje (neigt eerder naar een bug). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.