Jump to content

Formule 1 Grand Prix 2009 Mededelingen & reactietopic

Recommended Posts

Geplaatst:
Stofzuiger, het draait allemaal om de centen. Als Sutil of Fisichella meer geld aangeboden bij, ik geef nu maar een voorbeeld, neem nu dat ze 200 000€ krijgen om bij McLaren te gaan rijden, en ze krijgen 225 000€ om bij Force India te gaan rijden, denk ik dat ze de keuze snel gaan maken. Ook al rijden ze bij een slechter team, het hangt gewoon af hoeveel geld ze aangeboden krijgen.

Iemand met het echte race bloed zou echt wel bij het betere team gaan. Als ik F1 coureur zou zijn zou ik dat niet om het geld zijn, maar om te winnen.

• Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• De Stofzuiger

85

• Phoenyxar

68

• Miek

50

• Dago58x

36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Stofzuiger, het draait allemaal om de centen. Als Sutil of Fisichella meer geld aangeboden bij, ik geef nu maar een voorbeeld, neem nu dat ze 200 000€ krijgen om bij McLaren te gaan rijden, en ze krijgen 225 000€ om bij Force India te gaan rijden, denk ik dat ze de keuze snel gaan maken. Ook al rijden ze bij een slechter team, het hangt gewoon af hoeveel geld ze aangeboden krijgen.

Iemand met het echte race bloed zou echt wel bij het betere team gaan. Als ik F1 coureur zou zijn zou ik dat niet om het geld zijn, maar om te winnen.

Zet je in deze situatie, wat kies je veel geld(zekerheid) of een beter team waar je misschien veel geld kan verdienen?

Geplaatst:
Zet je in deze situatie, wat kies je veel geld(zekerheid) of een beter team waar je misschien veel geld kan verdienen?

Het betere team. Als ik F1 coureur zou zijn zou ik geen matige auto willen, ik zou een goede willen waar ik veel races mee kan winnen. En als je veel races wint en je wint misschien wel het kampioenschap komen de sponsoren echt wel met (heel) veel geld.

Geplaatst:

Het betere team. Als ik F1 coureur zou zijn zou ik geen matige auto willen, ik zou een goede willen waar ik veel races mee kan winnen. En als je veel races wint en je wint misschien wel het kampioenschap komen de sponsoren echt wel met (heel) veel geld.

Inderdaad, alleen ik ben al sinds Schumacher was gestopt voor Sutil. Vorig jaar was de auto echt een pruts.

Dit jaar is het wat beter maar wat je zegt, een matige auto is echt een irritant ding terwijl Force-India zijn eerste punten wil behalen vooral in Duitsland toen Sutil Raikkonen had geraakt en weer de pits in moest. Balen, maar ja ik verlang echt naar de race van Valencia. Hopelijk dat Schumacher eerste eindigt en Sutil of Fisichella eindelijk eens hun eerste punten behalen.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Toro Rosso doet weer kinderachtig van ja wij mochten Alguersuari niet testen dan mag Schumi ook niet testen.

Vond het vrij stom.

Maar ja ik denk niet dat Schumi gelijk al een zege scoort.

Als dat gebeurt ben ik in wolken.

Wou eens eindelijk dat Sutil zijn eerste punten scoren, ben al fan van hem sinds Schumacher weg is maar nou heb ik een dubbel idols dus dat is dan weer wat gezelliger.

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:

ik las het ja, ik vin het persoonlijk niet erg hoor, op de baan was het sowieso meer een aso dan een coureur.

Ik neem enkele voorbeelden,

Adelaide 1994, Hill probeert een inhaal actie en schuni rijdt op een aanrijding in, beiden uitgeschakelt, scumi word met 1 punt meer kampioen

Jerez 1997, Villeneuve probeert een inhaalactie op schumacher, schum,acher stuurt opzettelijk in en schakelt daarmee zichzelf uit.

Oostenrijk 2002, Barrichello laat net voor de finish schumacher voorbij gaan, sindsdien zijn teamorders verboden.

Monaco 2006, in de qualifictaie 'verremt' schumacher zich in la rascasse waardoor er geel hangt en alonso geen pole meer kan rijden. Overduidelijk was het opzettelijk, hoe groot isd e kans dat als je in monaco je verremt oid je niet in de vangrails vliegt? Als hij nou slim was geweest had hij hem in de muur gedrukt.

Dus ja, ik ben er wel blij mee dat hij toch niet rijdt, alhoewel Badoer een slechte keus is, hij heeft al 10 jaar geen race meer gereden, in de tijd dat hij formule1 coureur was was hij al niet vooruit te branden, dus hoe groot is de kans dat hij dat nu wel is? Hij heeft compleet geen race ervaring meer.

Geplaatst:

Hij was inderdaad niet altijd even sportief, en het is een arrogante eikel, maar hij kan wel rijden. Maar er zit voor sommige mensen wel een pluspunt aan, goedkope(re) 2e hands kaartjes voor Valencia en Spa :puh:.

Geplaatst:
ik las het ja, ik vin het persoonlijk niet erg hoor, op de baan was het sowieso meer een aso dan een coureur.

Ik neem enkele voorbeelden,

Adelaide 1994, Hill probeert een inhaal actie en schuni rijdt op een aanrijding in, beiden uitgeschakelt, scumi word met 1 punt meer kampioen

Jerez 1997, Villeneuve probeert een inhaalactie op schumacher, schum,acher stuurt opzettelijk in en schakelt daarmee zichzelf uit.

Oostenrijk 2002, Barrichello laat net voor de finish schumacher voorbij gaan, sindsdien zijn teamorders verboden.

Monaco 2006, in de qualifictaie 'verremt' schumacher zich in la rascasse waardoor er geel hangt en alonso geen pole meer kan rijden. Overduidelijk was het opzettelijk, hoe groot isd e kans dat als je in monaco je verremt oid je niet in de vangrails vliegt? Als hij nou slim was geweest had hij hem in de muur gedrukt.

Dus ja, ik ben er wel blij mee dat hij toch niet rijdt, alhoewel Badoer een slechte keus is, hij heeft al 10 jaar geen race meer gereden, in de tijd dat hij formule1 coureur was was hij al niet vooruit te branden, dus hoe groot is de kans dat hij dat nu wel is? Hij heeft compleet geen race ervaring meer.

Ja we kennen al die voorvallen wel :7 ,

hij heeft niet echt proper gereden, maar hoe wou je wereldkampioen worden?

Deze voorvallen zijn trouwens tactische beslissingen die hij nam en daar zal hij

mee worden aangezien, trouwens hij is ervoor gestraft dus...

Niet voor alles natuurlijk, soms is hij er uiteindelijk voor beloont,

maar hij doet deze dingen uit noodzaak (of zelfs hebzucht) naar die wereldtitel.

Om ook even te vergelijken: hoe proper heeft Hamilton zijn races gereden

om wereldkampioen te worden? Nu is hij dat wel gedeeltelijk verleerd

maar hij heeft vuil gereden hoor.

Over Luca Badoer, we kunnen nu nog niets beoordelen,

we hebben hem nog niet zien rijden in de laatste 10jaar

dus heb je helemaal geen standpunten meer om op

voorhand te kunnen zeggen dat het niks gaat worden,

voor antwoord zullen we moeten wachten tot Valencia.

Geplaatst:

genoeg redenen waarom het geen succes word

-10 jaar geleden was hij al geen succes

-Hij heeft al 10 jaar geen race meer gereden

-hij is 38 en daarmee de oudste coureur

-hij heeft nog geen meter met de F60 gereden

Ik zelf zie het iig geen succes worden.

En Hamilton reed zo vuil vorig jaar nog niet hoor, wat heb je hem fout zien doen dan? ik kan zo 1-2-3 niets bedenken, om die vergelijking te doen gaat niet met elkaar op, een aggresieve inhaalactie tegenover opzettelijk iemand eruit beuken, rare vergelijking. Je kunt ook kampioen worden door eerlijk te rijden, zie hmailton, raikkonen en alonso, ook hakkinen werd kampioen zonder als een aso over de baan te crossen.

Geplaatst:
genoeg redenen waarom het geen succes word

-10 jaar geleden was hij al geen succes

-Hij heeft al 10 jaar geen race meer gereden

-hij is 38 en daarmee de oudste coureur

-hij heeft nog geen meter met de F60 gereden

Ik zelf zie het iig geen succes worden.

En Hamilton reed zo vuil vorig jaar nog niet hoor, wat heb je hem fout zien doen dan? ik kan zo 1-2-3 niets bedenken, om die vergelijking te doen gaat niet met elkaar op, een aggresieve inhaalactie tegenover opzettelijk iemand eruit beuken, rare vergelijking. Je kunt ook kampioen worden door eerlijk te rijden, zie hmailton, raikkonen en alonso, ook hakkinen werd kampioen zonder als een aso over de baan te crossen.

Ik zou eerder Alonso en Hakkinen(zeker deze 2) als eerlijke rijders beschouwen boven Hamilton en Raikkönen,

maar ja, deze dicussie heeft geen zin want niemand van ons 2 gaat winnen :7 ,

laten we ons houden bij reageren op gebeurtenissen van dit jaar en recente gegevens ^_^ .

Geplaatst:

Ik denk dat Hamilton beter dan Hakkinen wordt, en Alonso is niet zo een geweldig coureur.

En de Ferrari team baas wil nu i.p.v. 2 F1 auto´s 3 F1 auto´s per team. Lijkt mij erg mooi, nog meer competitie. Maar wel raar dat de Ferrari baas zegt dat hij Schumacher in de 3e auto wil, Schumacher is toch niet voor niks met pensioen gegaan.

Geplaatst: (bewerkt)

Badoer had niet echt een competitieve auto tot hij testrijder werd bij Ferrari. Hij was even dichtbij bij een overwinning in 99' omdat het weer heel erg veranderelijk was en veel rijders al uit waren. Hij reed met zijn Minardi op 4de plaats en plots viel zijn motor uit. Kut.

En Schumacher kon niet rijden wegens nekproblemen. Hij hangde als hij een bocht nam met zijn hoofd uit de auto. Een bewijs hoe zwaar deze sport wel is. Soms voel je spieren die je niet eens wist dat ze bestonden.

En die 3 auto's bij Ferrari zijn niet eerlijk. Zo kunnen ze met drie wagens nog meer punten bij elkaar sprokkelen voor het constructeurs kampioenschap. Ik ben er wel voor als ze het bij elk team doet, meer zitjes: meer kansen voor nieuwe coureurs om zich te bewijzen.

En Hearv, wat jij zegt is lachwekkend. Hij heeft geen meter gereden met de F60? Hallo, hij is een TESTRIJDER. Hij moet die auto's afstellen en voelt wat er goed en niet goed is aan de auto. Hij heeft waarschijnlijk al meer met een F60 gereden dan Massa en Raïkkonen samen. Hij kent die auto tot in de puntjes. En trouwens is Barrichello ook 37 en is hij al dicht bij de eerste positie geweest.

Bewerkt: door Miek
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...