Jump to content

Formule 1 Grand Prix 2009 Mededelingen & reactietopic


Miek

Recommended Posts

Even corrigeren, Miek. :$ Badoer is geen moment in de buurt van de overwinning op de Nürburgring in 1999 geweest. Hij reed vierde met een Minardi toen met 13 ronden te gaan zijn motor plofte, maar een kans op de overwinning is er geen moment geweest. :puh:

Drie auto's voor Ferrari betekent dat Ferrari ook meer geld uit moet geven. In dat geval zouden er ook beperkingen kunnen gelden dat enkel de punten van beste twee coureurs meetellen voor het constructeurskampioenschap. Op de een of andere manier moet het startveld vol en een paar jaar geleden werd die mogelijkheid van drie wagens bij de grotere teams ook al genoemd.

Het is misschien vreemd, maar Badoer heeft inderdaad niet de F60 bestuurd. Testen tijdens het seizoen is niet toegestaan, dus hebben Raikkonen en Massa zoveel mogelijk rondjes gereden. Voor Badoer is de auto net zo nieuw als voor Schumacher, al heeft Badoer nog wel in de auto van 2008 gereden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Stofzuiger

    85

  • Phoenyxar

    68

  • Miek

    50

  • Dago58x

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je bij Renault zit naast Alonso met als temamanager Briatore ben je verdoend, dan slaag je niet. Tot nu toe is nog geen enkele debutant bij Briatore uit de verf gekomen omdat Briatore alles op 1 paard wed, nu bij Alonso, voorheen bij Schumacher.

En Hearv, wat jij zegt is lachwekkend. Hij heeft geen meter gereden met de F60? Hallo, hij is een TESTRIJDER. Hij moet die auto's afstellen en voelt wat er goed en niet goed is aan de auto. Hij heeft waarschijnlijk al meer met een F60 gereden dan Massa en Raïkkonen samen. Hij kent die auto tot in de puntjes. En trouwens is Barrichello ook 37 en is hij al dicht bij de eerste positie geweest.

ik wil denk ik niet wetne hoe jij formule 1 volgt, maar dat klopt, Badoer heeft nog geen meter gereden met de F60.

Testn is tegenwoordig gelimiteerd en door die limiet krijgen de coureurs voorrang.

En ga nu niet zeggen dat Badoer wel heeft getest met de F60 want dan mag jij bewijzen waar en wanneer Badoer getest heeft met de F60, iets wat meoilijk gaat worden aangezien hij dat neit heeft gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn hele leven lang houd ik totaal niet van racen, dit omdat ik totaal niet van auto's houd. Maar sinds kort begint het racen mij steeds meer te interesseren, dus dit is wel leuk om te zien! Maar in tegenstelling met het racen, blijft mijn liefde voor auto's net zo laag als eerst: 0%. :)

Wat mij nou weer totaal niet boeit zijn de coureurs, race is race in mijn ogen. :D

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

De grootste fail die ik tot nu toe maakte op het forum is deze. Ik kan niet geloven dat hij nog niet heeft gereden met een F60... Man, waarom is hij dan testcoureur, om alleen te vervangen als een rijder niet kan rijden? Wow, leuk hoor. En die kans is dan ook meestal nihil. Ik wist dat je niet mag testen tijdens dit seizoen, maar dat de testrijders niet mogen testen? Belachelijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Het belooft weer een onvoorspelbare race te worden. Nadat Barrichello eerste was in de eerste training vandaag, is Alonso nu de snelste. Ook de Force India's doen het beter op 6 en 8!

@ Wesley: uiteindelijk heeft hij wel getest :puh:. Hij mocht 200 kilometer afleggen met de F60. Hij mocht dat omwille van het excuus van Ferrari dat ze er mooie beelden van kunnen maken voor publiciteitspotjes. Ik weet het, niemand heeft verwacht dat hij mocht testen, Wesley, maar... Eat this!

Kan je iets duidelijker zijn, Hearv? Ik versta je niet door je wat rare zinsopbouw.....

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Het belooft weer een onvoorspelbare race te worden. Nadat Barrichello eerste was in de eerste training vandaag, is Alonso nu de snelste. Ook de Force India's doen het beter op 6 en 8!

Wat een lol, die Force India's zo ver naar voren is ook is iets anders, niet :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst was Alonso de snelste in de 2de trainingen en vandaag in de zaterdag trainingen is Sutil de snelste! ö Het word een zeer interessante kwalificatie. Ook de Brawns lijken terug te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het belooft weer een onvoorspelbare race te worden. Nadat Barrichello eerste was in de eerste training vandaag, is Alonso nu de snelste. Ook de Force India's doen het beter op 6 en 8!

@ Wesley: uiteindelijk heeft hij wel getest :puh:. Hij mocht 200 kilometer afleggen met de F60. Hij mocht dat omwille van het excuus van Ferrari dat ze er mooie beelden van kunnen maken voor publiciteitspotjes. Ik weet het, niemand heeft verwacht dat hij mocht testen, Wesley, maar... Eat this!

Kan je iets duidelijker zijn, Hearv? Ik versta je niet door je wat rare zinsopbouw.....

helaas kan ik zoiets niet ruiken...

En wat zei ik?(weet niet of dit hir was of een ander forum) Badoer zou niet vooruit te branden zijn, nou dat komt nog behoorlijk uit ook, hij staat 2 maal achteraan en 1 maal 16e, hij gaat niet eens door q1 komen, die zit volgende race wss niet eens meer in de wagen als hij zo het weekend afsluit, dan kan je wel het excuus geven dat hij de wagen niet kent maar hij heeft nu 200 km getest, alguersari, die max 50km rechtdoor heeft gereden met de auto deed het bij zijn debuut een stuk beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar kan ik je geen ongelijk in geven... Hij heeft geen grove fouten gemaakt, maar een goede tijd heeft hij ook weer niet voorgezet. Op de laatste training van vrijdag was hij 17, na Alguersuari. Achja, we zullen binnen een uur wel zien hoe het verloopt op de kwalificatie. Jammer... Maar ik ben wel superbenieuwd naar de kwalificatie!

Link to comment
Delen op andere websites

En wat zei ik?(weet niet of dit hir was of een ander forum) Badoer zou niet vooruit te branden zijn, nou dat komt nog behoorlijk uit ook, hij staat 2 maal achteraan en 1 maal 16e, hij gaat niet eens door q1 komen, die zit volgende race wss niet eens meer in de wagen als hij zo het weekend afsluit, dan kan je wel het excuus geven dat hij de wagen niet kent maar hij heeft nu 200 km getest, alguersari, die max 50km rechtdoor heeft gereden met de auto deed het bij zijn debuut een stuk beter.

200 KM op kei harde promotie banden ja. Die man het 10 jaar lang niet meer geracet, dan is dit niet eens een slechte prestatie. En Hamilton op pole :dans: .

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jullie misschien gehoord hebben op RTL 7 tijdens de kwaliticatie, vindt ik net als Olaf dat ze beter Christian Klien erin hadden proberen te krijgen, want kom op zeg, dit is pas slechte publiciteit zeg! En idd, Mclaren heeft de Frontroad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk naar BBC. Veel beter ^^.

Ik kijk echt uit naar de race vandaag! Ik hoop dat Barrichello Hamilton en Kovalainen voorbijgaan en hij dan toch de race zou kunnen winnen. Ook al gun ik het McLaren evenveel, echt schitterend hoeveel progressie die mannen hebben gemaakt! En tevens heeft Sutil veel kans op punten ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...