Jump to content

Formule 1 Grand Prix 2009 Mededelingen & reactietopic

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik benieuwd hoe Schumacher het er vanaf brengt, aangezien hij vanaf april 2008 geen F1-wagen meer bestuurd heeft.

Ik ben vooral benieuwd naar hoe hij zal presteren op Spa :Y ,

zijn favoriete circuit.

• Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• De Stofzuiger

85

• Phoenyxar

68

• Miek

50

• Dago58x

36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

zijn favoriete circuit.

Hij is enkel nog bevestigd voor Valencia, hè? ;)

Geplaatst:

zijn favoriete circuit.

Hij is enkel nog bevestigd voor Valencia, hè? ;)

Ach ja, breek de droom niet af he ^_^ .

Geplaatst:
Ik benieuwd hoe Schumacher het er vanaf brengt, aangezien hij vanaf april 2008 geen F1-wagen meer bestuurd heeft.

zijn favoriete circuit.

Een regenrace in Spa :tu: .

Geplaatst:

Ik heb gehoord dat Renault en misschien Ferrari eruit willen stappen. Het gaat nu echt nergens meer om. Maar het is altijd spijtig als er weer een team eruit moet wegens financiële kosten.

Geplaatst:
Ik heb gehoord dat Renault en misschien Ferrari eruit willen stappen. Het gaat nu echt nergens meer om. Maar het is altijd spijtig als er weer een team eruit moet wegens financiële kosten.

Als Ferrari er uit stapt is de sport denk ik kapot. Maar misschien is dat wel een goede ontwikkeling, en zullen ze na de crisis een eigen competitie starten, omdat ze toch weer op nieuw moeten beginnen.

Geplaatst:

Als Ferrari er uit stapt is de sport denk ik kapot. Maar misschien is dat wel een goede ontwikkeling, en zullen ze na de crisis een eigen competitie starten, omdat ze toch weer op nieuw moeten beginnen.

Formule 1 is Ferrari(bekend citaat), dit klopt mischien niet in theorie maar

bekijk het in praktijk: Welk team heeft de grootste aanhang, meeste titels, meeste helden voortgebracht

en ga zo verder, dit zou niet goed zijn voor de Formule 1 :N .

Geplaatst:

BMW vind, omdat de prestaties slecht zijn, het het geld neit meer waard, pussies.

Daa rheb ik dus zo'n hekel aan, zolang het goed gaat is de toekomst zeker, wnat dat is goede reclame voor dat merk, maar zodra het wat minder gaat kappen ze ermee.

Er zal vast wel wat meer redenen zijn, wss stappen sponsors na dit seizoen eruit, bmw gaat ook neit echt geweldig qua verkopen etc. Kijk, bij Toyota is de toekomst zeker, Panasonic wil het geld erin blijvne pompen, en toyota zlef stopt er ook nog een aardig zakcentje in.

Renault is ook onzeker, ING was voor 3 jaar en dat bedrijf gaat ook als poep dus die stoppen de sponsoring, de baas vna renault is al neit zo'n f1 fan dus dan is het plaatje compleet, die is ook gewoon exit volgend jaar.

Mercedes blijft er zeker in, de temas die zij voorzien gaan geweldig en mercedes zelf gaast ook neit slecht qua verkopen, zeker als je ze met bmw vergelijkt(een hoop mensen kan de looks vna de bmw niet uitstaan), voor Mercedes zijn het de inspanningen nog waard.

Geplaatst:

Het verbaasd mij al niks dat ze na de zomerstop iets bekend maken van een eigen competitie.

Geplaatst:

Als Ferrari eruit stapt, zal het wel een probleem worden voor de Formule 1. Maar van Renault van niet een groot deel van de fans stoppen met volgen. Ferrari is bijna een icoon voor Formule 1, want zeg je Formule 1 dan zeg je bijna automatisch Ferrari. Maar ik hoop dat het niet waar is, dat zou wel erg jammer zijn als er meer teams stoppen met de Formule 1.

Maar ik denk niet dat ze daarna meteen een nieuwe klasse starten, want ze kunnen binnen 2~3 jaar weer terug zijn op hun oude niveau met die windtunnels en simulaties etc.

Laten we maar op het beste hopen ^_^

Geplaatst:
Het verbaasd mij al niks dat ze na de zomerstop iets bekend maken van een eigen competitie.

mij ook niet, de plannen liggen al ruim op tafel qua regels, in 2004 deden ze hetzelfde en driegden ze ook al met een eigen competitie. Dat kampioenschap zal voldoen ana wat de teams willen, technische vooruitgang, dus noviteiten, diesels, turbos e.d. zullen toegestaan zijn.

Mosley voldoet compleet neit aan zijn verwachtingen, hij heeft de sport nog steeds niet écht goedkoper gemaakt, de sport is ook niet groener geworden, KERS is een grote flop geworden, het enige team dat het goed heeft ontwikkeld is McLaren, ze hebben ook by-far het lichtste systeem, die word op nog geen 20 kilo geschat. McLaren heeft het ook slim gemaakt, als je goed oplet zie je dat het batterijtje bij mclaren nooit helemaal vol springt over start en finsih, dit komt omdat hij de toegestane maximum neit kan dragen, hij zit eronder en kan daarom lichter/kleiner gemaakt worden, hij levert een kortere boost, maar over 1 rondje levert hij nog steeds evenveel vermogen als een volle KERs.

Geplaatst:
F1 boeit me niet echt, maar jouw verslagen kunnen me wel boeien..:Y Doe zo voort. :)

Bedankt, je bent ook de enigste die zo liev is om iets over m'n verslagen te posten.

Ik en De Stofzuiger gaan naar de GP van Belgïe! Ik heb tickets voor Thursday, Friday practice en qualifying, en voor zondag de race. Wie weet lopen ik en Henry elkaar wel tegen het lijf... En bijna elke rijder vind Spa het mooiste circuit van allemaal, zegt m'n pa. Ik ben benieuwd hoe Schumacher het zal doen, heel erg benieuwd. Maar het is alleen nog maar voor Valencia, het is nog niet bevestigd of hij in de toekomst meedoet.

Schumi heeft ook zijn eerste zege behaald in Spa :dans: Belgïe FTW :D

Geplaatst:
F1 boeit me niet echt, maar jouw verslagen kunnen me wel boeien..:Y Doe zo voort. :)

Bedankt, je bent ook de enigste die zo liev is om iets over m'n verslagen te posten.

Ik en De Stofzuiger gaan naar de GP van Belgïe! Ik heb tickets voor Thursday, Friday practice en qualifying, en voor zondag de race. Wie weet lopen ik en Henry elkaar wel tegen het lijf... En bijna elke rijder vind Spa het mooiste circuit van allemaal, zegt m'n pa. Ik ben benieuwd hoe Schumacher het zal doen, heel erg benieuwd. Maar het is alleen nog maar voor Valencia, het is nog niet bevestigd of hij in de toekomst meedoet.

Spa wordt het mooiste circuit het geliefste het hardst circuit in de F1 en heeft niet

te vergeten de mooiste bocht in de F1.

Schumi heeft ook nooit in Valencia gereden, dit worden dan maar 3 weken Valencia voor Schumacher :7 .

Geplaatst:

Ik ga alleen naar de training hé. Maar Spa het mooiste? Ik heb natuurlijk nog nooit in het echt er gereden, en al helemaal niet in een F1 auto, maar sommige bochten zijn zo irritant in games. Doe mij maar het Nurburg GP circuit, heerlijke flow over het circuit, behalve de chicane aan het eind(chicane's*kots*). En Miek, ik heb nog niks over je laatste verslag gezegd omdat ik hem nog niet gelezen heb, ik wil eerst de race zien.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...