Jump to content

Hanneswasco vervangt Bling in GTA IV forum.


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    4

  • End Of The Riot

    3

  • HA5H

    2

  • gta master 1

    2

HANNNESSSS

GEFELICITEERT :dans: :dans:

EEN OUDE LKZ MEMBER DIE MOD WERD :dans:

JOUW FAVORIETE SONG OP GTA IV ONLINE DIE JE ALTIJD SONG

Met z'n zware belgische stem :puh:

HIJ ZONG OOK IN THE JUNGLE van LION KING

GEFELICITEERT :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

En de LKZ members moeten het weer vol-spammen :duh:

Onverbeterlijk :N

:7

EDIT:

Nou vooruit dan, anders ben ik geen echt LKZ lid...

I wanna see dayligth dayligth dayligth, in my liiiiiiiiiiiiiife.......

In the jungle, the lions jungle, the lion sleeps tonigth...in the jungle, the lions jungle the lion sleeps tonigth......AAAAAAAAAAAIIIIIIIEEEEEEEIEIEIIEIEIE abambaoeEEE!!

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Bling bedankt voor je inzet! Heb je eerlijk gezegd niet veel "gezien" op het forum, maar voor zover ik je moderator-werk, postwerk enz. wel heb gezien kan ik alleen maar zeggen: top gedaan :tu:

En veel succes met je nieuwe taak Kiwi!! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Bling! Het was enigszins wel te verwachten. Maar toch jammer dat het einde er aan zit te komen, je was altijd een prima gozer. En wat hebben we vaak gelachen in de avonden, al is dat alweer een tijd geleden. Ik heb je altijd een aardige jongen en een prima moderator gevonden, ik spreek je nog wel af en toe op msn! Succes met alles, en bedankt! =)

Hanneswasco... Wees welkom, aardling.. Succes met je kleur, al staat die je totaal niet (kiwi).. Haha, maar dat gaat wel goed komen, je hebt het verdiend!

Link to comment
Delen op andere websites

:bier: Je had dit al ruim van te voren aangekondigd Bling, dus dit komt gelukkig niet zomaar uit de lucht vallen. Verandering van spijs doet eten, dat gelde helaas niet voor jou na je switch van SA naar IV. Ik heb altijd prettig met je gemodderd in de SA fora en daar de kneepjes van jou geleerd. Het ga je goed! Kom zeker nog eens buurten op het forum. :bier:

Gghht poeiii :kots: een blauwe kiwi! Welkom bij de crew Hannes! Ik denk dat je bij IV helemaal op je plek zit. Veel plezier en succes! :tu: En mocht je ook zin hebben dan haal je bij mij maar een koud :bier: .

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je met je functie stopt Bling, maar bedankt voor je inzet de afgelopen twee jaar.

En Hannes, tja. Gefeliciteerd met je promotie, gozer. Ik had al zo'n vermoeden dat je ooit moderator zou worden. Ik moet meerdere vermoedens nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bling, bedankt voor je inzet, ondanks het feit dat ik je niet kende :clown:.

Hannes, jongen, gefeliciteerd! Weg is de kiwi-groene kleur :puh:.[/font] Ik zie jou al 'rondlopen' op het forum sinds Tha Cooky Gang (I), en sindsdien steeds hoger in rang worden. Wanneer was je van plan rood te worden? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd met je aanstelling tot moderator, Hanneswasco. In de laatste paar weken dat ik wat minder actief werd, heb je me al een aantal keer geholpen met links naar topics waar er even door een moderator ingegrepen moest worden. Je weet dus hoe het werkt en daarom zal het met jou ook zeker goed komen als moderator in het GTA IV fora.

Nogmaals gefeliciteerd, en succes!

[...] Hopelijk blijf je wel op het forum hangen in je groene jasje, wat na zo'n lange tijd echt even wennen wordt om te zien. :Y

Op dit moment ben ik nog ff'tjes blauw, maar straks zal ook ik weer even aan die kleur moeten wennen. ^^ Verder wil ik jou ook bedanken voor de collegialiteit en gezelligheid in de afgelopen twee/drie jaar. :Y

@ Jowx en KoE: jullie ook bedankt voor alles! We zullen elkaar vast nog wel weer een keer spreken op MSN, of gewoon op het forum. Succes nog met modereren in jullie eigen fora.

Jammer voor bling maar leuk voor hannes.(Dat die uode modrators al weg willen :puh:)

Wat dat "jammer" betreft: ik heb er zelf voor gekozen om te stoppen, dus voor mij is het niet zozeer jammer. Als je moderator wordt, weet je dat er ooit een dag komt, dat je wilt stoppen. Mijn interesse ligt op dit moment niet echt meer bij GTA, waardoor de motivatie om nog door te modereren langzamerhand is afgenomen.

Hanneswasco heeft die motivatie nog wel, is actief betrokken en is door de crew in vertrouwen genomen als crewlid. De lege plek die ik achter heb gelaten in het IV fora, is dus weer goed opgevuld.

Link to comment
Delen op andere websites

Bling, succes in je moderatorloze leven, Hanneswasco gefeliciteerd met je benoeming. :bier:

Mijn interesse ligt op dit moment niet echt meer bij GTA, waardoor de motivatie om nog door te modereren langzamerhand is afgenomen.
Als door modereren dreigt te veranderen in door modderen, is stoppen inderdaad verstandig. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...