Jump to content

Hanneswasco vervangt Bling in GTA IV forum.


PatrickW

Recommended Posts

Daar draaien de promoties SL/ML niet rond hoor. ;) Als er iemand bij de MOD+ weggaat komt er hoogstwaarschijnlijk een nieuwe voor in de plaats, maar met SL/ML is dit dus niet het geval.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    4

  • End Of The Riot

    3

  • HA5H

    2

  • gta master 1

    2

Bling, bedankt voor al je moderatorwerk en je inzet hier op het forum! :tu: Hannes, het is toch wel ff wennen hoor, om jou in het blauw te zien. Groen stond je eigenlijk wel. :7 Desalniettemin gefeliciteerd met je nieuwe functie! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als Hannes geen ML meer is komt er dan een nieuwe? :engel:
Zodra er ook voor de GTA III fora een vervanger is gevonden zal Bling weer ML zijn. Als jij het zo wilt zien kan je dus stellen dat Bling dan de nieuwe ML is geworden. :7
Link to comment
Delen op andere websites

How sh*t, ik lees net dat ik hier mijn felicitaties nog niet ten tonele heb gebracht! Al wel via pb, maar da's toch anders, hè.. Van harte! :dans:

En Bling, thanks voor je ding, die paar pb'tjes over en weer tussen ons waren altijd glashelder! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd blauwe kiwi ( ik ga daar dus zeker niet van eten ). Veel succes met het modderen van het GTA 4 sectie. Dat is op dit moment best wel een populaire sectie omdat GTA4 een van de laatste GTA's is die uitgekomen is.

Bling ik vond je altijd al een aardige gozen, en ikzelf vind het ook heel erg jammer dat je even rust voor jezelf neemt alhoewel je kan niet altijd op GTAForum blijven ikzelf zal zoals de meeste ook is een keer vertrekken. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Blingie.. Een einde van een Era zou je bijna zeggen.. Bedankt voor al je inzet, al die keren dat je missies voor me gedaan had toen ik nog klunsde met van alles.

En vooral bedankt voor je vriendschap.. _O_

Hannes Gratz of course :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer Bling, aan het begin dat ik net op het forum zat hebben zo nu en dan wel eens een babbel gehad. Daarna eigenlijk nooit meer. Ik heb wel altijd respect voor je gehad wat je deed in het SA fora, je was daar een goede moderator! Veel succes verder!

Tja, ik had er eigenlijk al mn bezittingen in kunnen zetten dat als er een mod in het IV fora weging dat jij in de plaats zou komen Hannes. Je was een van de actiefste GTA IV bezoekers, had altijd voor iedereen hulp. Haalde voor elke rit in GTA IV een kaartje uit zn broekzak. Wat wil je nog meer? Veel plezier/stress/succes/warnse/slotse/euh.. op je nieuwe plekje!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...