Jump to content

Hanneswasco vervangt Bling in GTA IV forum.


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    4

  • End Of The Riot

    3

  • HA5H

    2

  • gta master 1

    2

Maar wie vervangt Bling als hij stopt in het GTA III gedeelte?

Hij blijft daar nog vervanger tot er een goede vervanger voor hem gevonden is, dus dat weet nog niemand.

Bling, bedankt voor je jaren als crewlid besteed te hebben en de award Beste Moderator van 2007 heb je dan ook niet voor niets gewonnen! Bedankt! :)

Verder wil ik iedereen bedanken die hier een (spam :7)reactie heeft achtergelaten! En natuurlijk de crew die me in vertrouwen neemt! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je inzet, Bling! Je was een fantastisch crewlid en het is altijd jammer om zo'n iemand te zien vertrekken. Het ga je goed als je straks weer groen bent! :)

Hannes, welkom bij de crew! In GTA4 ben je prima op je plek, dus maak er wat van. Mocht je vragen hebben, kan je die natuurlijk altijd stellen. Succes! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals bedankt voor je inzet de afgelopen jaren, Bling. Ik heb enkele maanden prettig met je samengewerkt en daarnaast heb je me destijds uitstekend bijgestaan in mijn eerste paar weekjes. Het ga je goed, en wie weet spreek ik je nog eens!

Hannes, in mijn ogen de aangewezen persoon om het stokje van Bling over te nemen. Veel succes en plezier met je nieuwe functie! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...