GTA-Freak2 Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Spijtig dat je er mee stopt Bling.. En Hannes, ik wist gewoon dat je ooit mod zou worden, en nu is het zover, Gefeliciteerd met je promotie! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Maar wie vervangt Bling als hij stopt in het GTA III gedeelte? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Maar wie vervangt Bling als hij stopt in het GTA III gedeelte? Hij blijft daar nog vervanger tot er een goede vervanger voor hem gevonden is, dus dat weet nog niemand. Bling, bedankt voor je jaren als crewlid besteed te hebben en de award Beste Moderator van 2007 heb je dan ook niet voor niets gewonnen! Bedankt! Verder wil ik iedereen bedanken die hier een (spam )reactie heeft achtergelaten! En natuurlijk de crew die me in vertrouwen neemt! Reageren
Thundercover Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Bedankt voor je inzet, Bling! Je was een fantastisch crewlid en het is altijd jammer om zo'n iemand te zien vertrekken. Het ga je goed als je straks weer groen bent! Hannes, welkom bij de crew! In GTA4 ben je prima op je plek, dus maak er wat van. Mocht je vragen hebben, kan je die natuurlijk altijd stellen. Succes! Reageren
.Corneria. Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 (bewerkt) Gefeliciteerd met je Moderatorschap Hannes! EDIT:Mogen de :slotje: met je zijn! Corneria Bewerkt: 6 april 2009 door corneria Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Bedankt voor al je werk, Bling. En natuurlijk gefeliciteerd Hannes! Mvg, Flitskikker Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Nogmaals bedankt voor je inzet de afgelopen jaren, Bling. Ik heb enkele maanden prettig met je samengewerkt en daarnaast heb je me destijds uitstekend bijgestaan in mijn eerste paar weekjes. Het ga je goed, en wie weet spreek ik je nog eens! Hannes, in mijn ogen de aangewezen persoon om het stokje van Bling over te nemen. Veel succes en plezier met je nieuwe functie! Reageren
Remcconen Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Bling bedankt En Hannes Gefeli Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Nog gefeliciteerd Hannes..veel plezier met je al-vaak-genoemde-kleur-waar-ik-maar-verder-geen-commentaar-op-geef! Reageren
Nissan Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Gefeliciteerd Hannes Ik gun het je van harte! Veel succes met je nieuwe taak op het forum en moge je lang lasten . Reageren
Scarface92 Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Jammer Bling maar toch bedankt! En veel succes als Moderator Hanneswasco. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Gefeliciteerd Hannes Veel succes in je fora Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Maar als Hannes geen ML meer is komt er dan een nieuwe? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.