Jump to content

MAG

Recommended Posts

Geplaatst:

Man, wat gaat het traag, hij staat al sinds gister middag aan en was 58, dus ik wilde even gaan gamen, zet ik hem erna weer aan, staat ie op 40 -.-, maar gaat nu wel heel klein beetje sneller, maar ik kan komende dagen nog niet spelen :(

• Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wupie

30

• .Stan

24

• PowerPats

17

• LangeDraak

9

Geplaatst:
:tu: de game vertoont geen een LAG! :O

en dat met 265 (ofzo) spelers! ^_^

warnest heb je dat dan gespeeld, want gisteren kon je alleen met 128 mensen online.

maandag kon je wel met 256 mensen en toen was er geen lag, maar ben benieuwd of dat ook is als je met 1 miljoen mensen speelt.

Geplaatst:
Ben je eindelijk klaar met de beta downloaden, Is de echte game al uit. :7

Hij komt 26 januari volgens jaar pas.

Ik ben nog steeds bezig. Is pas 7% verder na een uur.

Kan nog wel ff duren :(

Geplaatst:
Ben al 2 dagen bezig om die 'update' van 2,6 gig te downloaden. Krijg telkens dat de verbinding met de server is verbroken en het duurt ontzettend lang met downloaden!.

Ik heb nu sinds half 3 de PS3 aan en hij staat nu op 65% dus ik hoop dat hij het haalt :) .

Dit licht aan jou internet en niet aan PSN, ik had de 2,6 GB binnen een uur binnen.

Geplaatst:
Ben al 2 dagen bezig om die 'update' van 2,6 gig te downloaden. Krijg telkens dat de verbinding met de server is verbroken en het duurt ontzettend lang met downloaden!.

Ik heb nu sinds half 3 de PS3 aan en hij staat nu op 65% dus ik hoop dat hij het haalt :) .

Dit licht aan jou internet en niet aan PSN, ik had de 2,6 GB binnen een uur binnen.

Dat weet ik wel zeker van niet, want normale demo's heb ik wel binnen 5 min. En zoals je verder ziet ben ik niet de enige met die problemen. Zit nu trouwens op de 90% dus ik kom in de buurt :)

Geplaatst:

Dat weet ik wel zeker van niet, want normale demo's heb ik wel binnen 5 min. En zoals je verder ziet ben ik niet de enige met die problemen. Zit nu trouwens op de 90% dus ik kom in de buurt :)

Daarom heeft de helft van mijn klas hem binnen een uur binnen...

Geplaatst: (bewerkt)

Daarom heeft de helft van mijn klas hem binnen een uur binnen...

Dat lijkt me sterk...

Google maar en kijk een paar posts terug hier.

Ik ziet nu op 97% dus kan hem zo spelen denk ik :)

Of het is alweer 9 uur :(

EDIT: Heb hem eindelijk binnen en gespeeld. Ben wss nog te veel Killzone 2 gewend maar mijn eerste indruk is goed :)

Bewerkt: door Reinier93
Geplaatst:

Na een hele nacht stond hij op 81 procent, hij hing vast, ik startte me ps3 opnieuw op, en toen begon hij te installeren, toen was hij klaar :)

Geplaatst:
Wanneer is de Beta periode afgelopen?

7 Oktober dacht ik.

De mensen die een beta van qore hebben gekregen kunnen door tot 8 november.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...